Data: 2014-12-04 12:21:16 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
"Przypominamy, Ĺźe TwĂłj dostÄp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie wyĹÄ
czony pomiÄdzy 9 a 12 grudnia 2014 r."
niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda chcieli ZUS oplacic. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-04 13:05:33 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Thu, 04 Dec 2014 12:21:16 +0100, elmer radi radisson wrote:
"Przypominamy, że Twój dostęp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie wyłączony pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014 r." I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-) -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-04 14:33:10 | |
Autor: Pete | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze:
On Thu, 04 Dec 2014 12:21:16 +0100, elmer radi radisson wrote: Tak jakby nie mogli tego zrobiÄ np dzisiaj :) -- Pete |
|
Data: 2014-12-04 15:04:55 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote:
I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-) Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka przygoda uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-04 17:10:47 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
"elmer radi radisson" m5ppm8$gha$1@portraits.wsisiz.edu.pl I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-) Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko A mając do wyboru: -- naukę nowego IF mBanku -- szukanie innych dróg lania wybiorą mBank w nowej odsłonie, nauczą się, przyzwyczają i żal im będzie porzucania tego, co znają już na rzecz czegoś, czego nie znają. :) Któregoś razu ja stanąłem przed tą dramatyczną rozterką -- wybrałem naukę nowego IF mBanku. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-12-05 00:32:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" m5q12d$v2d$1@node2.news.atman.pl Któregoś razu ja stanąłem przed tą dramatyczną A wtedy stał się cud -- okazało się, że nadal mam dostęp do starego IF. Teraz, gdy wiem o tym, że stary IF mnie nie lubi -- wybiorę mniejsze zło, czyli meritum. Do tej pory jeszcze nie lałem via stary IF. -=- Są różne książki -- z obrazkami, wyskakującymi postaciami, czasami kwiczącymi... I są też takie, w których są tylko litery -- działające na wyobraźnię... Czasami ktoś opatrzy słowami fotografię, a bywa i tak, że jakiś wokal maskuje prawdziwe treści wyrażone nutami... -=- Wierzę w to, że za makabrycznym IF skrywa się niezły system bankowy... ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-12-04 19:07:25 | |
Autor: W | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
elmer radi radisson wystukał, co następuje:
On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote: No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można wcześniej z datą przyszłą... facepalm |
|
Data: 2014-12-05 16:05:56 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04 20:07, W wrote:
No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie dowiedziec sie ze z jakiegos powodu tego typu zlecenie nie zostalo wykonane i sie potem bujac z konsekwencjami. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-05 16:38:18 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
On 2014-12-04 20:07, W wrote: Ile jeszcze dziwnych wykrętów wymyślisz? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-05 17:03:47 | |
Autor: W | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
elmer radi radisson wystukał, co następuje:
No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie Jeżeli to jest faktycznie obraz typowego polskiego 'byznesmyna' to faktycznie w tym kraju lepiej nie bedzie... |
|
Data: 2014-12-05 18:57:43 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "W" <wu@wu.pl> napisał w wiadomości news:XnsA3FAB7B49347Dwuathomeat.home...
To może być obraz małego przedsiębiorcy borykającego się na co dzień z zatorami płatniczymi. Być może lepiej nie będzie. P.G. |
|
Data: 2014-12-07 17:50:25 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Fri, 5 Dec 2014 18:57:43 +0100, Piotr Gałka wrote:
> Jeżeli to jest faktycznie obraz typowego polskiego 'byznesmyna' to I dlatego przed tym 10tym nawet nie sprawdzi, jak się obsługuje nowy interfejs? Dlatego uważa, że nie da w nim rady wykonać przelewu w terminie? Kreujecie tu we dwóch raczej obraz nieradzącego sobie pierdoły, niż uciskanego przez system. Być może lepiej nie będzie. E, siebie najłatwiej zmienić. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-08 11:39:03 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnm894r1.u4t.wiesiuhydra.ck.polsl.pl... On Fri, 5 Dec 2014 18:57:43 +0100, Piotr Gałka wrote: Wprowadzasz chaos do dyskusji. Nie śmiem zakładać, że robisz to celowo lub z innych powodów, więc zakładam, że to pośpiech. Wyciąłeś z mojej odpowiedzi kontekst który tam celowo pozostawiłem. Przypomnę całość: -- -- -- -- -- -- -- - Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie To może być obraz małego przedsiębiorcy borykającego się na co dzień z zatorami płatniczymi. -- -- -- -- -- -- -- -- Moja wypowiedź dotyczyła tylko kwestii płacenia ZUS ostatniego dnia i nie miała żadnego związku z jakimkolwiek interfejsem jakiegokolwiek banku. Kierowane do mnie Twoje pytanie dlaczego on nie zajrzy przed 10-tym pozostawiam bez odpowiedzi bo nie rozumiem dlaczego kierujesz je do mnie.
Nie ogarniam, co chciałeś powiedzieć. Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień wolności podatkowej wypada gdzieś w kwietniu a u nas pod koniec czerwca. To jest według mnie główna przyczyna zatorów płatniczych. Często widuję wypowiedzi o podatkach, że coś podnieśli i przychody budżetu spadły. Wszystkie te wypowiedzi mają niewypowiedziane założenie, że optymalne podatki to takie, które dają max przychodów budżetu. Według mnie to założenie jest błędne, ale ekonomistą nie jestem. Moim zdaniem optymalne są gdzieś na poziomie 2/3 tego maksimum (tak przyjmuję na podstawie tego kwietnia i czerwca). Takie spowodowały by szybki rozwój gospodarczy i wkrótce przychody budżetu były by już takie jak by były, gdyby cały czas utrzymywać się koło tego max, a następnie już tylko wyższe. Skoro przez 25 lat nasi politycy do tego nie doszli to może nigdy nie dojdą - czyli "być może lepiej nie będzie". Nie dziwię się, że młodzi ludzie (ci myślący) wyjeżdżają. Nie śmiem zakładać, że jest to celowe działanie polityków więc zakładam, że to zwykła głupota. P.G. |
|
Data: 2014-12-08 11:22:11 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Mon, 8 Dec 2014 11:39:03 +0100, Piotr Gałka wrote:
Wprowadzasz chaos do dyskusji. Bzdura, ja po prostu śledzę kontekst wątku. > E, siebie najłatwiej zmienić. Ojej. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-08 15:04:22 | |
Autor: Alf/red/ | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 08/12/14 11:39, Piotr Gałka wrote:
Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień Żeby być sprawiedliwym, to w USA też "pod koniec", w Niemczech bardzo podobnie jak w Polsce, a we Francji później. Że o Szwecji nie wspomnę... Niemniej co do generaliów - racja. Skoro przez 25 lat nasi politycy do tego nie doszli ....choć mieli kilka przykładów w ostatnich latach :-\ (np. akcyza na spirytusy, albo cena biletu zbiorkom w Warszawie) -- Alf/red/ |
|
Data: 2014-12-08 15:51:43 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Alf/red/" <fake_1412@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:m64b56$pem$1node1.news.atman.pl... Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień Jak to podawali zapamiętałem jedynie, że w kwietniu, nie szukałem teraz. Ale koniec kwietnia do końca czerwca to miej więcej 4/6. w Niemczech bardzo podobnie jak w Polsce, a we Francji później. Że o Szwecji nie wspomnę... Te przykłady to tylko na to, że przekraczają to maksimum. Do tego już jakby, chyba, może doszli :). Nie widzę natomiast żadnych przesłanek aby doszli do tego że to maksimum to jest optimum chwilowe (tegoroczne), a prawdziwe długofalowe optimum to jest poniżej tego chwilowego. Przypuszczam, że ekonomiści potrafią mniej więcej oszacować gdzie dokładniej. Ja nie potrafię, ale tego, że to musi być wyraźnie poniżej to jestem pewien. Tylko polityka dążącego do tego długofalowego optimum (i tłumaczącego to ludziom) uznam za mającego na uwadze przede wszystkim dobro Polski. Wszystkich, którzy dążą do optimum chwilowego uważam, za mających na względzie tylko najbliższe wybory czyli kierujących się innymi celami niż dobro Polski. P.G. |
|
Data: 2014-12-05 20:59:32 | |
Autor: Budzik | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik elmer radi radisson
radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org ... No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie No ale nie przesadzajmy - pare rzeczy jest ukrytych, paru trzeba nauczyc sie od nowa ale wykonanie przelewu nie jest jakos specjalnie trudne. zznalazłem szybciej niz odnalazłem sie w facebooku po zarejestrowaniu. Ale to moze dlatego, ze w facebooku jeszcze sie nie odnalazłem ;-P |
|
Data: 2014-12-05 05:47:23 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Thu, 04 Dec 2014 15:04:55 +0100, elmer radi radisson wrote:
On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote: 1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej niż w terminie opłacenia ZUSu? (Ja przynajmniej bawiłem się nim wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej). 2. ZUSu nie można opłacić przed terminem? Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-) -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-05 10:20:58 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnm82hnb.u4t.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ? Zlecić z przyszłym terminem nie mogę (przelew z karty kredytowej). To w starym. Czy w nowym będę mógł przekonam się wkrótce. Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze Aby odpowiedzieć na pytanie, czy problem jest w banku poszukajmy związków nowego interfejsu z TOiP. OIDP ten interfejs kosztował 200 razy więcej niż informatyczna obsługa wyborów :), a nie wszyscy obywatele mają konto akurat w mBanku więc jeszcze do tego mniejsza liczba użytkowników musi się na to zrzucić. P.G. |
|
Data: 2014-12-05 11:35:33 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
Święty spokój. Tylko błagam nie wyliczaj mi utraconych korzyści odsetkowych z tytułu zapłaty 10 a nie np. 8. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-05 13:42:04 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Fri, 5 Dec 2014 10:20:58 +0100, Piotr Gałka wrote:
> 1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej Unikasz ,,ojejkujejku, dziś dziesiąty, a ja pierdoła nie umiem zrobić przelewu w nowym interfejsie''. Ot taka mało polska przezorność. Unikanie problemów. Czy cuś. PS. Za wcześniejszym zapoznaniem się z nowym interfejsem argument ten sam. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-05 16:12:19 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:
Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu niby nie? Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela. Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-05 15:58:13 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Fri, 05 Dec 2014 16:12:19 +0100, elmer radi radisson wrote:
> Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze Oczywiście. Musi jednak poniesc tego konsekwencje, jesli mu nie wyjdzie. Oczekiwanie ze ludzie maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w cholerę czasu, żeby się te przyzwyczajenia naumieć zmienić. Albo zmienić bank, jak komu wygodnie. Zakładam, że jak ktoś samodzielnie opłaca ZUS, to prowadzi jakąś działalność. Nie chciałbym wprółpracować z kimś, kto do problemu podchodzi jak tu opisujecie -- nie opłaci wczesniej, bo nie, do nowego systemu zaloguje się gdy musi, ryzykując że nawali. Wolę jednak ludzi gotowych na utrudnienia, niż się na siłę wpieprzających w problemy. I chyba nie dam się przekonać, że pierdołowatość jest cnotą. Sorry. PS. Jak zakładacie konto w nowym banku -- rodzicie się z wiedzą jak go obsługiwać? Używacie produkcyjnie pierwszego dnia? Czy jednak jest czas na ,,pomacanie''? -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-08 11:51:27 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05 16:58, Michal Tyrala wrote:
Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w No wiec jeszcze raz napisze, jak na wstepie. Bez wdawania sie w szczegolna dyskusje akademicka, jak utrudnienie wywolane przez bank ma po swojej stronie rozwiazywac klient. Co konkretnie przeszkadza bankowi, aby tego typu zmiany wprowadzac w sposob, ktory danej grupie uzytkownikow moze w tym przypadku sprawic konkretny problem? Nie pisze tego bynajmniej myslac tylko o sobie, tylko o tym, ze moze sie trafic conajmniej kilkaset- badz kilka tysiecy uzytkownikow, ktorym jednak to tym razem przeszkodzi. Wiec jaki problem w tym aby bank myslal o ich wygodzie/komforcie i dobral lepsza date, ktora jak widac, mozna jednak dobrac? -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-08 11:37:51 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Mon, 08 Dec 2014 11:51:27 +0100, elmer radi radisson wrote:
> Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w Klient sobie sam wywołuje utrudnienia. O tym cały czas piszę. Że do tego trzeba mieć specyficzne predyspozycje. Wiec jaki problem w tym aby bank myslal o ich wygodzie/komforcie Bank Ci dał o ile pamiętam rok na przesiadkę. Wybranie ostatniego możliwego terminu to jest decyzja wyłącznie Twoja i Ty ponosisz jej konsekwencje. Dlaczego niby mam Cię żałować? PS. Zalogowałeś się może już do nowego interfejsu, czy łatwiej jest tutaj znaczyć teren? EOT z mojej strony. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-08 13:22:04 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-08 12:37, Michal Tyrala wrote:
Bank Ci dał o ile pamiętam rok na przesiadkę. Wybranie ostatniego A skad domniemanie ze pisze o sobie czy wylacznie o sobie? O mnie sie nie martw. Ps. wziales udzial w dyskusji, ale na zadane konkretne pytanie nie odpowiedziales od samego poczatku do tej pory. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-05 16:27:07 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości
On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote: Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote No nie, to bank, czy inna firma decyduje jaki soft instaluje, kiedy robi upgrade i na co. Oczywiscie klientow trzeba miec na uwadze, bo sie obraza, ale trudno sobie wyobrazic, aby to klient decydowal czego chce uzywac. Choc w mbanku jakos to to bylo mozliwe :-) Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy Hm, przeszkolnie jak najbardziej wymagane w kazdej dziedzinie, ale moze byc latwe, proste, przyjemne i samodzielne. Ten nowy interfejs ma swoje wady, ale tez w duzej czesci dziala w miare normalnie - przelew daje sie zrobic (byc moze nie do ZUS). J. |
|
Data: 2014-12-05 16:37:04 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote: Patrz. BZWBK wymieniło niedawno interfejs, stary wyłączyli od razu "i chuj". I nikt szat nie rozdziera. Dopiero jak się daje ludziom wybór, to zaczynają marudzić. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-05 22:17:52 | |
Autor: Maciek | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze:
Oczywiście nie, ale ...niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy bedaI *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-) 1. W starym interfejsie nie musiałem się przełączać między jakimiś profilami, prywatny -> firmowy, firmowy -> prywatny, na ch* mi to przy jednoosobowej działalności, gdzie wszystko moje. 2. Robiąc przelew do ZUS odnajdywałem sobie w historii paczkę poprzednich, wybierałem pierwszy robiłem 'ponów', potem powrót i następny, następny, teraz w historii wynajduję sobie przelewy, ponawiam pierwszy, znów wyszukuję w historii, ponawiam następny itd. K* prościej nie znalazłem, ale może ja za głupi na ten interfejs jestem?? -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-12-05 22:46:30 | |
Autor: Pete | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-05 o 22:17, Maciek pisze:
W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze: Zamiast 'ponĂłw; rĂłb nowy przelew do ZUS. Jedna formatka, 3-4 kwoty do wpisania i gotowe. -- Pete |
|
Data: 2014-12-05 23:09:07 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze: Wiele banków to rozdziela (Alior chociażby). 2. Robiąc przelew do ZUS odnajdywałem sobie w historii paczkę Płatności -> Przelew -> wybierz "do ZUS". I sam mi powiedz, czy to wygląda trudno (tak, możesz zrobić trzy przelewy na raz, na jednym ekranie wybrać kwoty). Prościej? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-06 09:42:05 | |
Autor: Maciek | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-05 o 23:09, Wojciech Bancer pisze:
Ale czy to jest argument? W starym było gorzej, więc trzeba było1. W starym interfejsie nie musiałem się przełączać między jakimiśWiele banków to rozdziela (Alior chociażby). rozdzielić, "bo Alior tak ma"?? Płatności -> Przelew -> wybierz "do ZUS".Ok, ZUS nie był dobrym przykładem, ale się w wątku pojawił i dlatego się go uczepiłem :-) Chodzi mi generalnie o zasadę: coś wyszukuję w historii, chcę ponowić kilka przelewów i muszę pierdyliard razy to w tej historii wyszukiwać, bo nie ma opcji "powrót", która wcześniej była, ale widocznie była zła. W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest be bo jest nowy. On jest be, bo jakaś grupa debili zrobiła wszystko od nowa, po swojemu, wywalając mnóstwo przydatnych drobiazgów, a dodając jakieś ch* wie co. Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu, opakować w kolorowe sreberko i dopiero do tego dodać nową esencję, czyli np. mGrę :-> Dałoby się. Ale ktoś wiedział lepiej. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-12-06 03:11:01 | |
Autor: Kris | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 09:42:16 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
On jest be, bo jakaś grupa debili zrobiła wszystko od Zrobili nowy w pełni funkcjonalny interfejs i nie rozumiem czemu piszesz od razu "grupa debili" Na debila to Ty na razie wyszedłeś bo głupie przelewy do ZUS robisz od dupy strony a i historią operacji się posługiwać nie potrafisz tylko pyszczysz. |
|
Data: 2014-12-06 12:30:54 | |
Autor: Alf/red/ | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 06/12/14 12:11, Kris wrote:
nie rozumiem czemu piszesz od razu "grupa debili" Wiesz, debilem jest każdy, kto myśli inaczej. Tak samo: ci co jadą (samochodem) wolniej niż ja, to kapelusznicy zawalidrogi, a wszyscy co jada szybciej, to szaleńcy zagrożenie. Ja na samym początku (rok temu, tak?) zauważyłem, że nie mam wyjścia, i w starym nie zostanę. No i zacząłem się przestawiać. Raz dzwoniłem na linkę, gdzie w menu są przelewy 'pull' (Invoobile czy jakoś tak). Nie było, odesłali do starego IF. No i fajnie. No ale niektórzy wolą zostawiać zadania na ostatni dzień, wieczorem. Z płaceniem podatków dochodowych inaczej? Też zawsze jest sensacja dziennikarska, że o 23-ciej kolejki, i czy serwery wytrzymają. Ale ja ich nie wyzywam od debili, choć chyba miałbym lepsze podstawy, niż krytycy projektantów mInterfejsu... -- Alf/red/ |
|
Data: 2014-12-06 09:58:57 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-06, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
Ale czy to jest argument? W starym było gorzej, więc trzeba byłoprofilami, prywatny -> firmowy, firmowy -> prywatny, na ch* mi to przyWiele banków to rozdziela (Alior chociażby). Wystarczy chwilę pomyśleć: 1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków 2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista rachunków na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje? W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs. On jest be, bo jakaś grupa debili Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robią z siebie tzw. "debili" pokazując, że krytykują coś, do czego nawet nie zajrzeli. zrobiła wszystko od nowa, po swojemu, wywalając mnóstwo przydatnych drobiazgów, a dodając jakieś ch* wie co. Nie. Chodzi o to, że grupa opornych drze szaty, a nawet się nie zorietowała o co. Podobne grupy osób pojawiają się przy zmianie systemu operacyjnego, przy zmianach interfejsu pakietu biurowego itp. Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu, A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-06 11:49:39 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm85hai.2a1f.proteuspl-test.org... Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robiąChyba mieszasz fakty. Że nie zajrzałem pisałem chyba ostatnio tylko ja, a krytykują interfejs inni. Ja jedynie napisałem, że się za kilka dni będę go uczył, wcale nie robiąc z tego tragedii. Mam w planie, jeszcze po staremu, zrobić sobie pdf-y przelewów do ZUS za ostatnie pół roku, bo nie wiem czemu to znika z historii po roku. Jak w nowym nie znika to uznam to za plus nowego. P.G. |
|
Data: 2014-12-10 11:26:13 | |
Autor: Maciek | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-06 o 09:58, Wojciech Bancer pisze:
Wystarczy chwilę pomyśleć:Super. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet 10. Czy taka dramatyczna ilość nie zmieści się na jednym ekranie bez konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją? Może według Ciebie.W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jestAleż właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu,A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma? -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-12-11 14:54:34 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-10, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
[...] 1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunkówSuper. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet 10 rachunków to ja mogę mieć prywatnych. W średniej wielkości sp. z o.o., to sama jedna organizacja może mieć tych kont też sporo. Czepiasz się bez sensu. Może według Ciebie.W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jestAleż właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą Tak. Wystaw sobie, że mam prawo do własnej opinii, także na temat lamentujących ofiar losu, którzy załamują ręce bo przelewu nie umieją zrobić. Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu,A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma? To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych. Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-11 15:38:44 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm8j8gr.bfm.proteuspl-test.org... To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze. Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki jak inni. I tylko tyle. P.G. |
|
Data: 2014-12-11 22:44:53 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-11, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
[...] To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze. Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność. To się nie zmieniło. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-12 11:03:55 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm8k42l.pg.proteuspl-test.org... Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło. Stary mam obcykany od lat. Wszystko wiem gdzie jest. Od czasu jak pojawiły się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest siła przyzwyczajenia. Teraz nie mam wyboru - muszę się zacząć przyzwyczajać do jakiegoś innego interfejsu i w tym sensie są one jednakowe - wymagają przyzwyczajenia się (większa funkcjonalność w tym sensie może być nawet wadą). Takiego działania jak zalogować się, aby się zapoznać w ogóle nie biorę pod uwagę. Jak się loguję to wyłącznie po to aby coś zrobić (jak mam z czymś problem to się wk.. ) a przyzwyczajenie przychodzi z czasem. Do tej pory wiedziałem, że to co chcę zrobić, najszybciej zrobię w starym więc nigdy się do nowego nie zalogowałem bo po co. Oglądanie czyjegoś programu to jak zapoznawanie się z nową grą - nie rajcuje mnie (gry odchorowałem na etapie Commodore64 i jestem uodporniony). A tak w ogóle to jakbym miał poświęcać czas na "zapoznawanie się" to jest masa innych programów które byłyby przed interfejsami banków. P.G. |
|
Data: 2014-12-12 19:22:17 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-12, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
[...] Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło. Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć szaty na taki stan rzeczy, ale takie są fakty. W ostatnim czasie interfejs wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin & klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował. Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości, mam rację? Nie tej którą "widać" na grupach, bo to oczywiste, że ludzie którzy są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat i blogów uzewnętrzniających ich opinię. Oczywiście można się złościć na świat i tupać nóżką, ale nie wątpię, że decyzuję o tym podjął ktoś po gruntownych badaniach i na pewno założyli jakiś odsetek opornych. Nie wiem dlaczego ludzie narzekający na mBank myślą, że ktoś takie decyzje podejmuje pochopnie, np. po wypiciu porannej kawy. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-13 01:19:41 | |
Autor: rekonkwista24 | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:22:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
Co Ty myślisz, że takie projekty IT prowadzą technokratyczni geniusze? Nie. Tam jest walka o wpływy, chęć wybicia się, podlizania się zarządowi - jak w każdym korpo. W bankowości jest to w dodatku spotęgowane. W takim otoczeniu niektórzy będą do ostatniej kropli krwi bronić swoich czasem kretyńskich pomysłów. |
|
Data: 2014-12-13 01:23:27 | |
Autor: rekonkwista24 | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:22:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
Nie każda zmiana to postęp. Wymuszenie pewnych niewygodnych (bo bardziej skomplikowanych niż w starym systemie) sposobów wykonywania operacji, to nie jest postęp. Postęp byłby, gdyby użytkownik miał wybór. Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości,Argument ilościowy to jest argument jak o milionach much, które nie mogą się mylić. |
|
Data: 2014-12-13 12:31:01 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-13, rekonkwista24@gmail.com <rekonkwista24@gmail.com> wrote:
[...] Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć Wg Twojej egoistycznej opinii. Tylko i wyłacznie. Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości, Nie no, jasne. Najlepiej pisać wszystko dla kilku wybitnych i oświeconych anonimów z netu. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-06 10:03:33 | |
Autor: Pete | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-06 o 09:42, Maciek pisze:
W dniu 2014-12-05 o 23:09, Wojciech Bancer pisze: GdybyĹ obejrzaĹ instrukcjÄ, to byĹ wiedziaĹ, Ĺźe stara historia jest. Na podglÄ dzie historii klikasz w magiczny przycisk 'ZmieĹ widok' i, tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrĂłt'. -- Pete |
|
Data: 2014-12-10 11:20:06 | |
Autor: Maciek | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-06 o 10:03, Pete pisze:
GdybyĹ obejrzaĹ instrukcjÄ, to byĹ wiedziaĹ, Ĺźe stara historia jest.Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiĹcie nie przeszedĹem kursu obsĹugi nowego interfejsu, co oczywiĹcie Ĺwiadczy tylko o jego doskonaĹoĹci, a mojej gĹupocie :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2014-12-11 14:55:27 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-10, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
[...] Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiście nie przeszedłem kursu obsługi Nie. O tym że dojebujesz się ze złośliwości, a nie merytorycznie. Tylko i wyłacznie. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-04 13:39:03 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
"elmer radi radisson" m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda chcieli ZUS oplacic. Ja 15 opłacam, ale chyba uznam, że płacenie składek ZUS nie opłaca się i przejdę na bezrobocie, aby nie płacić składek -- to rozwiązanie jest IMhO bardziej opłacalne niż płacenie... ;) [trzeba przecież korzystać z życia, i z jego przeróżnych ofert czy propozycji -- być może umrę niebawem] -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-12-04 14:49:26 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda To opłać 8-mego. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-04 15:05:47 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04 14:49, Wojciech Bancer wrote:
To opłać 8-mego. Wiekszosc osob placi 10 i sie moze zdziwic dodatkowa atrakcja. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-04 15:49:03 | |
Autor: Alf/red/ | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 04/12/14 15:05, elmer radi radisson wrote:
Wiekszosc osob placi 10 Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało opłacić ZUS? I ile z nich sobie nie poradzi i nie zapłaci? Kurcze, demonizujecie z tym końcem świata... -- Alf/red/ |
|
Data: 2014-12-04 16:29:57 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04 15:49, Alf/red/ wrote:
Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu podac termin taki jak np. 11-15 grudnia? Tym bardziej ze przeciez mbank wie kto ma u nich konto firmowe i wystarczy tylko troche pomyslec, zeby oszczedzic uzytkownikom potencjalnego zmartwienia. A owszem, sprawne zalatwienie platnosci ZUS to jest istotna sprawa. Tymczasem jestem sobie w stanie wyobrazic sytuacje w ktorej najblizszego 10-tego ktos przyzwyczajony do zalatwienia tej rzeczy w minute i zajecia sie praca zaczyna syczac pod nosem brzydkie slowa doszukiwac sie tej funkcji w nowym UI. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-04 16:42:59 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:m5pulm$22q$1portraits.wsisiz.edu.pl... Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow Uważasz, że to lepszy termin. ZUS płacę przelewem (darmowym) z karty kredytowej dokładnie miedzy 11 a 15. Cykl rozliczeniowy karty ustawiłem specjalnie na 11, aby opłacić już z kolejnego miesiąc nawet jak z powodu weekendu się 2 dni spóźnią z zamknięciem miesiąca. P.G. |
|
Data: 2014-12-04 16:51:38 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04 16:42, Piotr Gałka wrote:
Uważasz, że to lepszy termin. To juz mniejsza o to jaki jest termin - tak, sa tacy ktorzy placa do 15. Wiec niech to zrobia miedzy 15 a 20. Albo miedzy 25 a 10. Whatever. Sednem jest to ze mozna wybrac lepszy przedzial ktory jest pod tym wzgledem bezkolizyjny pod katem platnosci swiadczen i podatkow. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-04 17:02:09 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:m5pvub$73r$1portraits.wsisiz.edu.pl... On 2014-12-04 16:42, Piotr Gałka wrote:Z tym się absolutnie zgadzam pod warunkiem że faktycznie muszą zmieniać. Z tym warunkiem mam najwięcej "ale". Interfejs banku nie powinien się moim zdaniem wiele różnić od arkusza kalkulacyjnego. Jakoś nie wyobrażam sobie arkusza na którym podczas robienia jakichś obliczeń latały by mi animowane reklamy, ale może to problem mojej ograniczonej wyobraźni. Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na ZUSie będę się uczył nowego interfejsu. P.G. |
|
Data: 2014-12-05 00:57:38 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Dnia Thu, 4 Dec 2014 17:02:09 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
Z tym się absolutnie zgadzam pod warunkiem że faktycznie muszą zmieniać. Bardzo ograniczonej. Co zlego widzisz w takim dostarczaniu reklam ? Oczywiscie pomijajac opinie klienta. Wiec ktos to zrobi ... albo juz zrobil pod Androida. Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na ZUSie będę się uczył nowego interfejsu. Z karty nie robilem, ale co wy tam widzicie zlego w tych przelewach ? Wybiera sie zdefiniowanego odbiorce, wpisuje kwote i dziala. Tak samo jak w starym. Dopiero nowy odbiorca przyprawi o dreszczyk emocji ... J. |
|
Data: 2014-12-05 09:54:01 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1t7ee3emjhqzs.eyldxobowz2z$.dlg40tude.net... Jakoś nie wyobrażam sobie arkusza na którym podczas robienia jakichś Tylko tyle, że jak coś próbuję policzyć to muszę mieć spokój, aby się gdzieś nie pomylić. Oczywiscie pomijajac opinie klienta. Jak tak, to rzeczywiście nic złego. Wiec ktos to zrobi ... albo juz zrobil pod Androida. Mnie nie pytaj. Jeszcze nigdy się nie zalogowałem do nowego. Słyszałem jedynie, że w tym interfejsie ludzie miewają problemy z rzeczami z którymi nie powinni mieć. Skoro nawet na p.b.b. są informacje, że ktoś dzwonił na mlinię aby się dowiedzieć jak coś zrobić ..... P.G. |
|
Data: 2014-12-05 09:59:30 | |
Autor: Kamil Jońca | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> writes:
[...] Mnie nie pytaj. Jeszcze nigdy się nie zalogowałem do nowego. TO znaczy tylko tyle, że przyzwyczaił się do starego interfejsu. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ |
|
Data: 2014-12-05 10:27:30 | |
Autor: Piotr Gałka | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87siguv5e5.fsfalfa.kjonca... Słyszałem jedynie, że w tym interfejsie ludzie miewają problemy z Zakładasz, że przyzwyczajenie wyłącza myślenie, a jak zakładam, że ktoś myślał, szukał, kombinował i w końcu się poddał i zadzwonił. P.G. |
|
Data: 2014-12-05 11:33:43 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
[...] TO znaczy tylko tyle, że przyzwyczaił się do starego interfejsu.Zakładasz, że przyzwyczajenie wyłącza myślenie I słusznie. a jak zakładam, że ktoś myślał, szukał, kombinował i w końcu się poddał i zadzwonił. To zaloguj się do nowego i oceń. O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych miejscach, o tyle dojebanie się do przelewów to jest IMHO oznaka złej woli. ;) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-05 07:40:16 | |
Autor: Kris | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu piątek, 5 grudnia 2014 11:33:44 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych Tak ciągl myślę czego można szukać godzinę aby zrobić przelwe w nowym interfejsie mbanku;) Co jak co ale robienieprzelewów jest tam banalnie proste. |
|
Data: 2014-12-05 19:22:12 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:aa6e69e8-7c00-4147-8e84-1bfaa3c92140@googlegroups.com...
W dniu piątek, 5 grudnia 2014 11:33:44 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał: O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych Tak ciągl myślę czego można szukać godzinę aby zrobić przelwe w nowym interfejsie mbanku;) Co jak co ale robienieprzelewów jest tam banalnie proste. Nie do konca ... probowales nowego odbiorce wpisac do ksiazki ? Najlepiej podobnego - np drugi telefon u tego samego operatora oplacasz ... J. |
|
Data: 2014-12-05 20:28:27 | |
Autor: Kamil Jońca | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:
[...] Przed chwilą się poświęciłem i sprawdziłem. Bez problemu. Chyba że pisałeś o czymś innym[1]. KJ [1] chyba nawet wiem o czym -- http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/ |
|
Data: 2014-12-05 12:20:21 | |
Autor: Kris | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Wpisane mam kilku odbiorców: np tmobile 3 rachunki opłacam więc 3 podobnych odbiorców mam.
Z czym miałeś problem? |
|
Data: 2014-12-05 21:54:43 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes: Nie do konca ... probowales nowego odbiorce wpisac do ksiazki ?Przed chwilą się poświęciłem i sprawdziłem. Bez problemu. Zniechecony jedna proba przestalem tam zakladac nowych odbiorcow, ale to wygladalo jakos tak, ze chce dopisac nowego, najpierw zdziwienie ze wpisuje skrocona nazwe, ale gdzie wpisac pelna ? Potem chyba wpisalem Orange, to mi przeskoczylo do istniejacego wpisu Orange, i tam juz zglupialem, bo wszystko wypelnione, lacznie z kontem, ale zlym. A to trzeba dodac nowe konto do starego odbiorcy. I dopiero do konta sa nazwy skrocone. Teraz sie bawie ... chyba warte pochwalenia za mozliwosci, ale trzeba jednak sie z tym z godzinke zapoznawac i/lub duzo domyslac. Pierwsze zdziwienie - czy nazwa odbiorcy moze miec dwie linie nazwy ? Spodobalo mi sie, ze mozna zmienic nazwe skrocona - np pisze sobie "telefon moj", umowa mija, chcialbym miec "telefon moj stary". Bo kasowac nie, niech sobie system pamieta ze ten przelew to za telefon. Dalej chcialbym, zeby byla mozliwosc zablokowania takiego konta, ale chyba nie ma ... no dobra, moze wystarczy skasowac zaufany ... J. |
|
Data: 2014-12-07 20:02:27 | |
Autor: janek z pola | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Wojciech Bancer wrote:
On 2014-12-05, Piotr GaĹka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote: UĹźywaĹem konta w mBank aktywnie przez Ĺadnych parÄ lat (pewnie z 8). PrzestaĹem jakoĹ w paĹşdzierniku 2013 roku. Na moim przykĹadzie mogÄ napisaÄ to jest Ĺşle w przelewach. Otóş pierwszy przelew jaki wykonywaĹem z nowego interfejsu podzedĹ na dane odbiorcy, gdzie w polu "imiÄ i nazwisko/nazwa" (czyli de facto pewnie w pierwszej komĂłrce pola "dane adresowe odbiorcy") poszedĹ maĹo cenzuralny opis typu "cholipcia ale to jest dno" (tylko bardziej dosadnie). ByĹo to wynikiem idiotyzmu w przelewach nowego interfejsu, gdzie nie mogÄ zaczÄ Ä wypeĹniaÄ formatki przelewu od dany adresowych odbiorcy, kwoty czy numeru konta, tylko MUSZÄ rozpoczÄ Ä wpisywanie danych przelewu od pola wĹaĹnie "imiÄ i nazwisko lub nazwa". I to jest przykĹad jak jakiĹ nieudouczony imbecyl bÄdÄ cy projektantem interfejsu uĹźytkownika w BRE Bank S.A. mija siÄ z funkcjÄ biznesowÄ produktu jakim jest przelew realizowany za poĹrednictwem systemu ELIXIR. Bo funkcja biznesowa tego produktu to jest przekazanie pieniÄdzy z konta A na konto B przy czym dodatkowo dla konta A bank zleceniodawca ELIXIRu podstawia dane teleadresowe wĹaĹciciela rachunku A, a wykonawca przelewu MOĹťE podaÄ dane teleadresowe podmiotu bÄdÄ cego wĹaĹcielem rachunku B i MOĹťE podaÄ tytuĹ tego przelewu. Ale nie w gĂłwnianym mBanku, gdzie nie jest eksponowany numer rachunku, tylko jest eksponowane "imiÄ i nazwisko lub nazwa firmy", bo jakiĹ debil sobie wymyĹliĹ Ĺźe klienci sÄ takimi samymi debilami jak on i nie wiedzÄ czy zlecajÄ przelew do nowego odbiorcy czy moĹźe jednak do zdefniowanego. I dodam tutaj, Ĺźe to siÄ dzieje na ekranie "przelew do osoby lub firmy" - Ĺźeby siÄ do tego ekranu dostaÄ to trzeba wpierw wybraÄ "przelewy". Na ekranie "przelewy" jest wywalona czÄĹÄ odbiorcĂłw zdefiniowanych, to mogÄ sobie z tego poziomu zrobiÄ przelew do zdefiniowanego. W efekcie koĹcowym mĂłj pierwszy kontakt z tÄ formatkÄ do przelewĂłw skoĹczyĹ siÄ tak, Ĺźe wpisaĹem "cholipcia ale to jest dno" w pole "imiÄ i nazwisko lub nazwa" i wypeĹniĹem pozostaĹe pola tak jak chciaĹem, a na koniec wrĂłciĹem do "imiÄ i nazwisko lub nazwa" i tam sobie wpisaĹem to co chciaĹem, wcisnÄ Ĺem "Enter" i potem zatwierdziĹem przelew. No i nie zauwaĹźyĹem, Ĺźe geniusze z mBank nie przyjÄli edycji pola "imiÄ i nazwisko lub nazwa". NastÄpnie musiaĹem przepraszaÄ paniÄ odbiorcÄ tego przelewu Ĺźe zamiast swojego imienia i nazwiska zobaczyĹa w tym polu nazwÄ najstarszego zawodu Ĺwiata. -- WysĹane z pola. |
|
Data: 2014-12-05 21:27:40 | |
Autor: gral | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu 2014-12-05 00:57, J.F. pisze:
To k...estwo wyświetla moją mordę z fejsbuka w odbiorcach... Nie przypominam sobie, abym wyrażał na to zgodę. Czy to się da wyłączyć? |
|
Data: 2014-12-07 19:46:07 | |
Autor: janek z pola | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
gral wrote:
W dniu 2014-12-05 00:57, J.F. pisze: LOL. To masz sĹabÄ pamiÄÄ i dodatkowo nie czytasz tego, co podpisujesz. Dodam, Ĺźe mi nowy interfejs mBank nigdzie nie wyĹwietla Ĺźadnych awatarĂłw z Facebooka. Powiecie "to dlatego Ĺźe nie masz konta na fejsbukie" - no owszem, nie mam konta na tym portalu ale skoro inni uĹźytkownicy mBank majÄ tam konta, to skÄ d niby mBank wie ktĂłre akurat konto facebook powiÄ zaÄ z ktĂłrym odbiorcÄ ? -- WysĹane z pola. |
|
Data: 2014-12-05 00:59:40 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Dnia Thu, 04 Dec 2014 16:29:57 +0100, elmer radi radisson napisał(a):
On 2014-12-04 15:49, Alf/red/ wrote: A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ? Tym bardziej ze przeciez mbank Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-) J. |
|
Data: 2014-12-05 16:19:03 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:
A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ? Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty? Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-) 1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi. 2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci? 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania', tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest. Jeszcze by brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe szkolenia. Wiele osob naprawde lepsze rzeczy do roboty a czas nie jest z gumy. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-05 16:02:26 | |
Autor: Michal Tyrala | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On Fri, 05 Dec 2014 16:19:03 +0100, elmer radi radisson wrote:
3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania', Każdy wymaga. tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak Może już teoretycy nowego UI nie brnijcie aż tak bardzo? Są w nim rzeczy postawione na głowie, ale na FSM, nie zrobienie prostego przelewu... Ośmieszacie się trochę. -- Michał wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns |
|
Data: 2014-12-05 16:35:46 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
[...] A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ? Alimenty. Raty kredytów (w innych bankach). Jakim cudem płacenie podatków jest takie stresogenne, skoro tam odsetki są istotne dopiero powyżej pewnej kwoty? 1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi. Nadal można sprawnie używać Atari, czy też DOSa. Słaby argument trochę. 2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie te niedogodności zlikwidować *w wygodnym dla siebie* czasie. 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania', A to jest oczywista bzdura. I druga rzecz: nawet na ten interfejs nie zajrzałeś, a trzęsiesz portami w imię "ło jeju, jeju, na necie tyle mówili że taki zły ten interfejs". -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-06 12:48:54 | |
Autor: Alf/red/ | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 05/12/14 16:35, Wojciech Bancer wrote:
trzęsiesz portami w imię "ło jeju, jeju, na necie http://wyborcza.pl/1,141483,17073488.html Do sądu w Siedlcach obywatel złożył protest, bo "Jarosław Kaczyński powiedział 26 listopada w Sejmie, że wybory są sfałszowane". -- Alf/red/ |
|
Data: 2014-12-08 12:05:56 | |
Autor: elmer radi radisson | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-05 16:35, Wojciech Bancer wrote:
Alimenty. Od tego zaplacisz najwyzej odsetki. Za niezaplacony w terminie ZUS tracisz ubezpieczenie chorobowe i potem trzeba sie bujac z pisaniem pism. Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie No i co z tego, nie znasz natury ludzkiej - ze wielu uzytkownikow bedzie uzywalo wygodnego, znanego im i umozliwiajacego sprawna obsluge interfejsu tak dlugo, jak mozna? Przeciez to oczywiste ze ostatniego dnia i tak zostanie bardzo duza rzesza osob zmuszona do przesiadki faktem wylaczenia starego UI. Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza w tym aby bank dobral lepszy termin takich zmian? Czy to wymaga od niego wiele? Czy bank jest dla uzytkownika czy ma byc na odwrot? 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania', To ma sluzyc do zalatwiania przelewow i prostych czynnosci. To nie jest jakis CRM albo baza danych. Wiec jesli nowy interfejs zapewnia atrakcje o ktorych pisze sie tu na grupie i przyczynia sie do irytacji i pytan czy nie da sie zachowac starego, to jest cos nie tak. Pare dni temu bylem swiadkiem sytuacji w ktorej kolezanka w glos pytala sie jak w nim zalatwic przelew. No to chyba cos tu przekombinowano. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-12-08 06:31:12 | |
Autor: Kris | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 12:06:01 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson napisał:
Od tego zaplacisz najwyzej odsetki. Za niezaplacony w terminie ZUSDogodnego terminu nie znajdziesz. 10go Zusy w innych dniach raty, w innych podatki. Dla mnie termin raty tak samo ważny jak dla Ciebie ZUS. |
|
Data: 2014-12-08 15:10:58 | |
Autor: Alf/red/ | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 08/12/14 12:05, elmer radi radisson wrote:
Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza Przecież tłumaczymy... nawet zakładając, że każdy się uprze i wyczeka do ostatniego możliwego wieczora: 1. nie ma jednego terminu dla wszystkich userów: jednym wyłączyli trzy miesiące temu, mi chyba dwa tygodnie, niektórym za tydzień 2. nie ma jednego terminu, który by nie kolidował nikomu - jeden ma ZUS do 10-go, drugi podatek do 15-go, trzeci alimenty do 23-go... -- Alf/red/ |
|
Data: 2014-12-08 16:29:29 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
On 08/12/14 12:05, elmer radi radisson wrote: Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza Przecież tłumaczymy... nawet zakładając, że każdy się uprze i wyczeka do ostatniego możliwego wieczora: Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie chca przeciazenia na helpline :-) J. |
|
Data: 2014-12-08 16:37:31 | |
Autor: Budzik | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie chca przeciazenia na helpline :-) Chyba dokładnie tak bło. Sam dzowniłem ze 3 razy z czego raz powiedziano mi ze w dupie maja mój problem i oni juz tego poprawiac nie będą... |
|
Data: 2014-12-05 19:34:31 | |
Autor: J.F. | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote: A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych No ale masz - ZUS pracodawcy do 15-go, jeden podatek do 20-go, drugi do 25-go, a jeszcze jakies rozne inne oplaty sa - to kiedy jest dobra data ? Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi. Ale wiadomo ze wylacza, wiec starannie czekamy z zapoznaniem do ostatniej chwili ? 2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza A co szkodzi samemu sie przesiasc tak aby zminimalizowac niedogodnosci ? :-) 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania', Tak nie calkiem - przelewy robi sie akurat prosto. Nie trudniej niz w starym. Jeszcze by brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe Sa rozne samouczki, i chyba dosc dlugie. Interfejs ma wiele mozliwosci i udogodnien - tylko niestety wymagaja poswiecenia czasu na szkolenie. A inaczej to czlowiek narzeka, i nie zawsze ma racje. J. |
|
Data: 2014-12-05 11:30:47 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
On 2014-12-04, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
[...] To opłać 8-mego.Wiekszosc osob placi 10 i sie moze zdziwic dodatkowa atrakcja. Wierzę, że większość jest inteligentna i się połapie jak zrobić przelew w innym systemie. Ale jak wolisz, to idź do getinu. Tam potrafią 10-tego _wyłaczyć_ system, bo awaria. I ch:) Poza tym o ile nie opłacasz chorobowego to, czy zapłacisz 10-, masz jakieś delikatne opóźnienie, to nie ma większego znaczenia. Zawsze możesz zostać pracodawcą. Będziesz miał czas do 15-tego :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-12-06 01:17:07 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile | |
"Wojciech Bancer" slrnm832ao.1uh2.proteus@pl-test.org Zawsze możesz zostać pracodawcą. Będziesz miał czas do 15-tego :) Albo bezrobotnym lub anarchistą... :) -- Zdecyduj się. 'Albo' czy 'lub'? -- A to jest tak, że albo 'albo', albo 'lub'? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|