stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Data: 2014-12-05 21:55:33
Autor: xbartx
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
W dniu 03.12.2014 o 19:53, miumiu pisze:
....swoim nowym gownianym interfejsem i zablokowal mi dostep do starego.
Miarka sie przebrala. Pewnie wielu z Was juz to przerabialo. Jaki zatem nowy
bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych
przelewach i karcie platniczej.

I znowu kolejny mbankowy dramat grupowy. Ile jeszcze osób będzie obwieszczać, że się wypisuje, bo nowy interface to albo tam to? Lepiej taki ekshibicjonizm bankowy uprawiać na twarzoksiążce, bo jest lepszy zasięg rażenia he he ;)

Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go czegoś nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj mbank wpisuje się elegancko ;)

Xenocide

Data: 2014-12-05 22:02:07
Autor: J.F.
UĹźytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup
[...]

Akurat to mbank sie zintegrowal z twarzoksiazka. Kurde, po co to komu - za gaz bede przez fejsa placil ?

Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go czegoś nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj mbank wpisuje się elegancko ;)

Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta, czy nie podaje ?

Chociaz ... jakby tak ladnie na pejsa podeslal "przelew na twoje konto zostal wlasnie przekazany do KIR w celu realizacji"  to bysmy moze sie nie zastanawiali jak to z opoznieniem ksiegowania :-)

J.

Data: 2014-12-06 17:51:17
Autor: xbartx
W dniu 05.12.2014 o 22:02, J.F. pisze:

Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta,
czy nie podaje ?

Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich aktualizacje.

Mam nieodparte wrażenie, że wokół mBanku zrobiła się swego rodzaju swoista moda na narzekanie jaki to ten nowy interface jest zły i niedobry. Nie oszukujmy się, żeby mieć naprawdę dobre porównanie, to należałoby z czystym sumieniem poznać i poużywać nowe www dłużej niż jedno 15 sekundowe logowanie, po którym większość obligatoryjnie stwierdza, że "nie da się". Co dziwne jest to całkiem popularne na tej grupie, która jest bardzo specyficzna, zaprawiona w niejednym boju i nie takie już rzeczy widziała i używała.

Xenocide

Data: 2014-12-06 09:48:07
Autor: Kris
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 17:51:19 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

[...]

Amen.
Nic dodać nic ująć.

Data: 2014-12-06 18:59:14
Autor: J.F.
Dnia Sat, 6 Dec 2014 09:48:07 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Amen. Nic dodać nic ująć.

Zaraz zaraz - jesli po 15 sekundach klient stwierdza ze "nie da sie",
to znaczy ze to zly interfejs jest :-)

Z tym ze wielu zaczelo narzekac zanim sie zalogowalo :-)

A nowy interfejs ... zasadniczo dziala, ma pare zalet, ma pare wad,
wymaga dlugiej nauki do poznania calosci - i to jest duza wada.
Podsumowujac: szkoda pieniedzy.

J.

Data: 2014-12-06 19:07:24
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Dec 2014 17:51:17 +0100, xbartx napisał(a):
W dniu 05.12.2014 o 22:02, J.F. pisze:
Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta,
czy nie podaje ?

Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać

Jak zakladalem to facebooka nie bylo :-P

umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich aktualizacje.

Ilosc zmian w mbanku jest za duza, zeby to czytac :-)
Tym bardziej wypowiedziec konto :-)

Potrafisz powiedziec kiedy sie pojawil wpis o fejsie i gdzie ? Fejs zreszta znany z podkradania danych, i wspolpracujace programy
tez.

P.S. Od lutego 2015 drobna zmiana w oplatach za karty, wychwyciles co
istotnego w malym druku ?
[...]

A widzisz - na inne tak nie narzekamy, czemu ?

J.

Data: 2014-12-06 20:03:10
Autor: Kamil Jońca
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

P.S. Od lutego 2015 drobna zmiana w oplatach za karty, wychwyciles co
istotnego w malym druku ?

Nie. O którym małym druku mówisz?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-12-07 12:42:36
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Dec 2014 20:03:10 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami, których waluta rozliczeniowa jest EUR:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 2% od wartosci
transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej ni7
EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 3% od wartosci transakcji.
W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami, których waluta rozliczeniowa jest PLN:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 5% od wartosci
transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej ni7
EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 6% od wartosci transakcji.
(obowiazuje do 04.02.2015 r.)

1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 5,9% od wartosci transakcji.
(obowiazuje od 05.02.2015 r.)

Widze, ze Vise lepiej zostawic w kraju.
Gdzie jakies dogodne konto walutowe zalozyc, z obsluga kasowa ?
Czy kredytowa MC wyrobic ... w innym banku ?
A moze nie ma strachu i wystarczy tylko korzystac z przewalutowania
VISA ? Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
mbank 2% doliczy ?

J.

Data: 2014-12-07 12:59:07
Autor: Kamil Jońca
[...]

A to teraz tak nie jest?

Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
mbank 2% doliczy ?

Jeśli rachunek będzie w PLN (tak to rozumiem).
ZTCW kart podpiętych w do kont EUR to nie dotyczy.
KJ

Data: 2014-12-07 14:03:17
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 12:59:07 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Od lutego 2015 bedzie jednak inaczej, ale co ?  :-)

Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
mbank 2% doliczy ?
Jeśli rachunek będzie w PLN (tak to rozumiem).
ZTCW kart podpiętych w do kont EUR to nie dotyczy.

logika tak podpowiada, ale zapis jakis dziwny :-)
No chyba ze chodzi o to ze karta w EUR, a platnosc w PLN.

J.

Data: 2014-12-07 15:14:12
Autor: Kamil Jońca
[...]

MZ to:
 W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niĹź EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizję za
przewalutowanie transakcji w wysokości 6% od wartości transakcji. (obowiązuje do 04.02.2015 r.)

vs

W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za
przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji. (obowiązuje od 05.02.2015 r.)

[...]

Nie. Rachunek w PLN (np. ekonto) karta rozliczana w € , płatność w £
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2014-12-07 16:15:47
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 15:14:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

To jest drobiazg nie warty wspominania.

Istotniejsze jest, ze jest:
 W przypadku transakcji bezgotĂłwkowych i wypłat gotĂłwki dokonywanych
kartami, ktĂłrych waluta rozliczeniowa jest EUR:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 2% od wartosci transakcji. (*)
W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niz
EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 3% od wartosci transakcji.

W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami, ktĂłrych waluta rozliczeniowa jest PLN:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 5% od wartosci transakcji. A bedzie ... dobrze zacytowales, zawsze 5.9%.

(*) - no nie - jasno pisze, w przypadku karty rozliczanej w EUR i
transakcji dokonywanej w EUR jest 2% przewalutowania. Pomylilo im sie
z PLN ?
[...]

To podpadasz pod inny punkt i jest 3%. Ale ktos w ogole tak ma - karta w EUR podpieta pod konto w PLN ?
Sensu w tym chyba za grosz nie ma..

J.

Data: 2014-12-07 16:33:53
Autor: Kamil Jońca
[...]

Większość kart mBanku była właśnie tak rozliczana jescze do niedawna.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 16:37:44
Autor: Kamil Jońca
[...]

 W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niż EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizję za
[...]

Ale to już jest w starej tabeli. Jeśli uważasz to za zmianę, to któryś z
nas czegoś nie doczytał/nie zrozumiał.
(np. http://www.mbank.pl/pobierz/oplaty/taryfa-osobyfiz-2014-08-07.pdf)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 18:58:54
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 16:37:44 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Jest, ale zniknie.
I nie zaplacisz 2% prowizji, ani 3%, tylko 5.9% :-)

I wracamy do pytania czy starannie patrzysz co podpisales, jak sie
zmienilo i co regulamin banku mowi o facebooku :-)

J.

Data: 2014-12-07 19:25:11
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ach, o to chodzi :) fakt nie patrzyłem, bo karty mbanku do rozliczeń
zagranicznych skreśliłem już bardzo dawno.

I wracamy do pytania czy starannie patrzysz co podpisales, jak sie
zmienilo i co regulamin banku mowi o facebooku :-)

Nie wiem co mówi. Ja tam w żaden sposób z facebookiem połączony nie
jestem, mimo używania nowego interfejsu.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 19:46:43
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 19:25:11 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

A inne sa lepsze ? Ostatnio koszt przewalutowania VISA jakby wszedzie
wysokie.

[...]

Jestes pewny ?
Wystarczy chyba jedno cookie, zeby sie polaczyc ...

J.

Data: 2014-12-07 19:57:58
Autor: Kamil Jońca
[...]

Skrót myślowy: nigdzie mi się niczyja morda z FB w mbanku nie wyświetla
(i odwrotnie). Mam wrażenie, że do tego trzeba się świadomie z mBanku do
FB zalogować. Co do śledzenia, to się nie łudzę, że jestem bezpieczny, i
że FB jakoś mnie ciasteczkami z mbankiem nie powiązał.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 20:19:50
Autor: gral
W dniu 2014-12-07 19:57, Kamil Jońca pisze:

[...]

Złe wrażenia. Moja własna morda pojawiła się w mBanku bez żadnego mojego działania.

Data: 2014-12-07 20:27:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-07, gral <nincs@email.pl> wrote:
[...]

No świetnie i tylko jakim cudem dostał uprawnienia od FB, skoro to wymaga
świadomej akcji użytkownika, choćby po to by powiązać jego numer FB
z rzeczywistym mailem, czy jakąkolwiek daną? Więc prosze, nie twórz głodnych kawałków że coś się "samo" zrobiło.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-08 21:11:54
Autor: gral
[...]

Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.
No żesz k.wa ich mać.

Data: 2014-12-08 22:36:58
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:

[...]

Tak. W zgodach marketingowych :)

Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.
No żesz k.wa ich mać.

Zief.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-09 00:15:46
Autor: MrMrooz
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
> Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.

No to zobaczymy, bo właśnie wycofałem zgodę, po tym jak mnie ten MM zaatakował po ustawieniu przelewu. Od dzisiaj mam tylko paski wstrętne. A od kilku dni w normalnym interfejsie nie działał mi eMakler - było za dużo danych bufora czy coś takiego. Takie chamskie zmuszanie do używania gorszego (nowego) interfejsu. Pozdrawiam
Michał M

Data: 2014-12-09 00:45:46
Autor: MrMrooz
On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

Michał M

Data: 2014-12-09 10:00:19
Autor: Kamil Jońca

On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

A to nie są te mOkazje?
KJ

Data: 2014-12-09 03:57:25
Autor: MrMrooz
W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:01:35 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
MrMrooz <zly.adres@gazeta.pl> writes:

> Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.
A to nie są te mOkazje?
Może i są, ale dalej się to pojawia, pomimo wyłączenia zgody na mOkazje. Nawet po przelewie wewnętrznym teraz się pojawiło. A jak chciałem sprawdzić czy jest to w okazjach - to w Pasażu krzyczy, żebym wyraził zgodę na mOkazje. Czyli nawet wyłączenia zgody na mOkazje nie pomaga.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2014-12-09 13:46:51
Autor: Wojciech Bancer

On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

A to nie są te mOkazje?

Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-09 18:57:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup
On 2014-12-09, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
A to nie są te mOkazje?
Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem

Naprawde ? wlasnie sprawdzielem, po wewnetrznym przelewie w podsumowaniu jakies rabaty w MM.

Przy jednym przelewie mozna nie zwrocic uwagi, ale jak ktos pisal ze styl pracy ma taki - historia, wybor przelewu, ponow ... i po wykonaniu w Platnosciach jestesmy, a nie w historii ...

J.

Data: 2014-12-09 23:16:07
Autor: gral
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

a my mamy :P

Data: 2014-12-10 00:11:12
Autor: Dąbrowski
W dniu 2014-12-09 23:16, gral pisze:

Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku
nie miałem
żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

a my mamy :P

Potwierdzam. Ale dziś zadzwoniła do mnie pani z mBanku z propozycją zainwestowania moich oszczędności w msaver plus i gdy na koniec rozmowy zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy interfejs. Pani powiedziała, że mBank aktualnie prowadzi badania na temat nowego interfejsu i mój negatywny głos zostanie zaliczony w tym badaniu. Podejrzewam, że była to zwykła uprzejmość z jej strony, ale gdy dodałem że teraz przy mBanku trzyma mnie jedynie bezpłatna karta kredytowa to wydała się być tą wiadomością autentycznie zmartwiona.

Data: 2014-12-10 09:32:16
Autor: WAM
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
On Wed, 10 Dec 2014 00:11:12 +0100, Dąbrowski
<niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> wrote:

[...]

Rezygnowałem z mbąka w lutym, jeszcze zanim mnie zmusili do nowego
interfejsu ale już po tym jak go przetestowałem. Wówczas jako powód
rezygnacji podałem interfejs i jego problemy (np rozdzielenie kieszeni
os.fiz od dz.g.os.fiz i koniecznosc przelaczania sie pomiedzy
kieszeniami aby poznac stan posiadania) to tez prowadzili badania na
temat interfejsu. Mysle ze badania prowadza ciagle tylko wyniki ich
nie interesuja.

WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem

Data: 2014-12-10 11:06:05
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:54878193$0$21554$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak do mnie dzwoniła (miesiąc temu) to zapytałem, czy koniecznie muszą mi zabrać stary interfejs.
Pani była bardzo zdziwiona, że jeszcze mam, bo im na szkoleniu powiedzieli, że wszystkim już powyłączali.
Się przeraziłem i w czasie rozmowy zalogowałem do starego. Uważała, że ją bujam, że się zalogowałem :).
P.G.

Data: 2014-12-09 23:11:38
Autor: gral
On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

Michał M

Drugi Alior jego mać. Trzeba będzie zwijać żagle :)

Data: 2014-12-07 20:07:28
Autor: mx
On 07/12/2014 19:46, J.F. wrote:

Jestes pewny ?
Wystarczy chyba jedno cookie, zeby sie polaczyc ...

Za Chiny ludowe nie wystarczy.

Ustawienia -> Fecebook -> > Połącz swoje konto z profilem na Facebooku i korzystaj z praktycznych funkcjonalności.

A nawet odłączyć można, w każdej chwili.

Manuala nie polecam, ale samemu przejrzeć ustawienia chyba warto?

Skończcie już łaskawie ten lament nad IF mBanku, inne ważne pytania padły, a odpowiadać nie ma komu ;)

Data: 2014-12-07 20:18:34
Autor: gral
W dniu 2014-12-07 20:07, mx pisze:
On 07/12/2014 19:46, J.F. wrote:

[...]

Tym niemniej od banku oczekiwałbym, aby nie podłączał mnie bez mojej bezpośrednio wyrażonej zgody (a nie poprzez zmianę regulaminu, jedną z 50 w roku).  Tym bardziej, że to gówno pojawiło się kiedyś, na pewno nie było go od początku. Przejrzałem ustawienia jak tylko się ten syf pojawił, nie byłem świadomy połączenia z Fejsbukiem ani pojawienia się nowych ustawień. Żenada dla gimbazy, ot co.

stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile