stan budynkow a podatek od nieruchomosci

Data: 2009-05-05 11:45:48
Autor: KK
stan budynkow a podatek od nieruchomosci
Czy jest mozliwosc zroznicowania przez Urzad Miasta stawki podatku od nieruchomosci w wypadku kiedy budynki sa w b. zlym stanie technicznym? Ja jestem ich dzierzawcą
Moze sa jakies orzeczenia sadow w podobnych sprawach ?

Data: 2009-05-05 12:27:04
Autor: my way

Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:gtp1se$jnf$2news.wp.pl...
Czy jest mozliwosc zroznicowania przez Urzad Miasta stawki podatku od nieruchomosci w wypadku kiedy budynki sa w b. zlym stanie technicznym?

Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych:

Art. 5. 1. Rada gminy, w drodze uchwały, określa wysokość stawek podatku od nieruchomości, z tym że stawki nie mogą przekroczyć rocznie:

2)  od budynków lub ich części

(ciach)

3. Przy określaniu wysokości stawek, o których mowa w ust. 1 pkt 2, rada gminy może różnicować ich wysokość dla poszczególnych rodzajów przedmiotów opodatkowania, uwzględniając w szczególności lokalizację, sposób wykorzystywania, rodzaj zabudowy, stan techniczny oraz wiek budynków.

pozdr

m.w.

stan budynkow a podatek od nieruchomosci