stan darmowy w starym Red Bull Mobile

Data: 2015-04-10 18:21:14
Autor: ToMasz
stan darmowy w starym Red Bull Mobile
witam
kupiłem sobie stary starter RBM. Ten na którym są jeszcze pakiety 333minut. Na play24 zobaczyłem możliwość załączenia _darmowej_ usługi "stan darmowy" z informacją że mogę włączyć jeszcze 1 pakiet. włączyłem - teraz jest informacja że mogę włączyć zero pakietów. Pytanie do znawców - ten pakiet się jakoś kończy? Trzeba go odnawiać? pierwszy jest bezpłatny potem trzeba płacić?
Oczywiście regulaminy nie zawierają odpowiedzi na powyższe pytania

ToMasz

Data: 2015-04-10 18:28:28
Autor: dizel
stan darmowy w starym Red Bull Mobile
On Fri, 10 Apr 2015 18:21:14 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

[...]

Stan darmowy to darmowe rozmowy i smsy do play, nie dawno zaszły
zmiany i w każdej taryfie oprócz rwk można sobie to aktywować jeśli
chodzi o prepaid i niektóre abo. Nic się nie płaci, ani nic to nie
kosztuje, masz ważne bezterminowo.
Z ciekawości skoro piszesz o 333 minutach to pewnie jest to taryfa rbm
na kartę I gdzie za doładowanie 50 zł mamy 150 dni na wychodzące.
Startery z tą taryfą są praktycznie nie do dostania.
Co Ci się wyświetla pod *111*49*1#? Jak rbm na kartę 7 to jest ta
pierwsza taryfa.

Pozdrawiam

Data: 2015-04-11 15:53:07
Autor: ToMasz
wrote:

[...]

no właśnie byłem dzisiaj w Play i widziałem. kluczem jest słowo "niedawno" Nie mam telewizji więc omijają mnie reklamy

i w każdej taryfie oprócz rwk można sobie to aktywować jeśli
chodzi o prepaid i niektóre abo. Nic się nie płaci, ani nic to nie
kosztuje, masz ważne bezterminowo.
rwk - rok ważności konta? Czy wiesz może jak TERAZ najtaniej uzyskać roczną ważność i jednocześnie darmowe rozmowy w Play?

Z ciekawości skoro piszesz o 333 minutach to pewnie jest to taryfa rbm
na kartę I gdzie za doładowanie 50 zł mamy 150 dni na wychodzące.
ja mam niby na 100 dni
Startery z tą taryfą są praktycznie nie do dostania.
allergo
Co Ci się wyświetla pod *111*49*1#? Jak rbm na kartę 7 to jest ta
pierwsza taryfa.
red bul na karte 5

ToMasz

Data: 2015-04-11 16:34:52
Autor: dizel
stan darmowy w starym Red Bull Mobile
On Sat, 11 Apr 2015 15:53:07 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

rwk - rok ważności konta? Czy wiesz może jak TERAZ najtaniej uzyskać roczną ważność i jednocześnie darmowe rozmowy w Play?

Tak. Stan darmowy nie działa w tych taryfach, ale masz play fresh
darmowe rozmowy i smsy w play z rwk.
Za 30zł za doładowanie masz za darmo przez 30 dni rozmowy i smsy do
play, potem za 10zł wykupujesz nieograniczone rozmowy w play za 10zł
na 30 dni, niestety smsy już będą płatne nawet do play. Ale samo
dzwonienie wychodzi 4 miesiące za 30zł do play.
Lepsza opcja to goła formuła play na kartę, doładowujesz za 5zł co
daje 50 dni na wychodzące, jednorazowo aktywujesz stan darmowy i wtedy
trzeba tylko utrzymywać ważność na wychodzące czyli za 5zł na 50 dni
masz darmowe rozmowy i smsy w play. Już taniej się nie da
ja mam niby na 100 dni

To druga taryfa red bull mobile na kartę II gdzie tak właśnie jest

allergo

jest raptem jedna aukcja z takim starterem

red bul na karte 5

Jak wyżej. Masz taryfę redbull mobile na kartę II

Pozdrawiam

Data: 2015-04-12 16:57:36
Autor: ToMasz
[...]
Super! dzięki. tak zrobię. o ile poczytałem to muszę wybrać najpierw play formuła na kartę, a potem jedną z 3 ewentualności :
3 w1
4w1
sms
Czy sugerujesz aby przejść na "formułę" i nie wybierać żadnej z opcji?

jest raptem jedna aukcja z takim starterem
szukaj po hasłem play nielimitowane lte
ToMasz

Data: 2015-04-12 21:54:58
Autor: dizel
stan darmowy w starym Red Bull Mobile
On Sun, 12 Apr 2015 16:57:36 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

[...]

To właśnie sugeruje, przechodzisz na formułę play na kartę starter
kodem *163*10# i nie wybierasz żadnej opcji, zostajesz na gołej
formule, aktywujesz po przejściu tylko stan darmowy jednorazowo i
tyle. I pilnować wychodzące tylko. Chyba że chcesz oprócz darmo w play
jeszcze z czegoś skorzystać to można się zastanowić nad uruchomieniem
jakiegoś pakietu z tych co podałeś wyżej.

szukaj po hasłem play nielimitowane lte

W rbm na kartę darmowe lte jest w 2 taryfach, rbm na kartę I gdzie
doładowanie za 50zł daje 150 dni na wychodzące i rbm na kartę II gdzie
za 50zł wychodzące są na 100 dni. Startery z pierwszą taryfą są
praktycznie nie do dostania, nawet na allegro. Pisałem wcześniej
właśnie o tej pierwszej taryfie.

Pozdrawiam

Data: 2015-04-14 09:07:33
Autor: Dominik & Co
Dnia 12.04.2015 dizel <xxx@xxx.xx> napisał/a:

[...]

Dzięki za podpowiedź, chyba swoje 3 numery do tej taryfy przeniosę
(na razie 1 na próbę), dzięki temu łączne koszty mi spadną z 25-30 do 20 zł na miesiąc :-)

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2015-04-16 23:33:09
Autor: ToMasz
W dniu 14.04.2015 o 11:07, Dominik & Co pisze:
[...]

jak Ci się uda przenieść numer do rbm1 albo do rbm2 - daj znać ja tego dokonałeś ( i z jakiej taryfy)
ToMasz

Data: 2015-04-17 21:06:19
Autor: dizel
stan darmowy w starym Red Bull Mobile
On Thu, 16 Apr 2015 23:33:09 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

jak Ci się uda przenieść numer do rbm1 albo do rbm2 - daj znać ja tego dokonałeś ( i z jakiej taryfy)

Co do przeniesienia numeru do rbm to nawet z play trzeba to robić
przez inną sieć.
Nie polecam, bo brakuje kart mnp w salonach, a te playowe nie pasują i
naprawdę jest to droga przez mękę. Nielicznym się udało.
Jeśli uda się numer przenieść do rbm to ląduje w rbm I czyli pierwszej
taryfie w której doładowanie za 50zł daje 150 dni wychodzących

Pozdrawiam

Data: 2015-04-22 12:34:36
Autor: Dominik & Co
Dnia 16.04.2015 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał/a:

jak Ci się uda przenieść numer do rbm1 albo do rbm2 - daj znać ja tego

A gdzie ja pisałem o rbm? :-)

Przeniosłem do formuły starter. I gitara, pakiet 10 za 5 jest,
cykliczny pakiet netu jest, doładowanie raz na miesiąc wystarcza
(min. 5 zł), stan darmowy jest.