stan gierkowki i dalej do Bielska?

Data: 2010-12-25 23:31:20
Autor: zeusx
stan gierkowki i dalej do Bielska?
Witam,
będę wkrótce jechał z Łodzi gierkówką do Katowic i dalej przez Tychy do Bielska. Słyszałem, że w okolicy Częstochowy droga zamieniła się w ser tyle dziur. Może ktoś potwierdzić lub podać stan na tej trasie w innym miejscu?
Pozdrawiam
zx

Data: 2010-12-25 23:41:14
Autor: adam
[...]

Dziura na dziurze, polecam lewy pas, ale i tak nie ma gwarancji ze nie rozwalisz kola.
pzdr
Adam

stan gierkowki i dalej do Bielska?