stan na 2011

Data: 2011-01-02 19:17:12
Autor: witek
stan na 2011
On 1/2/2011 5:48 PM, Ra wrote:
mia艂em zmniejszy膰 liczb臋 produkt贸w bankowych, zamkn膮艂em multi a jako艣
znowu ilo艣膰 kont mi wzros艂a i to w ostatnim dniu 2010 ;)

tylko po co?
jakimi kwotami obracasz, ze potrzeba ci az tylu kont i kart?
S膮dz臋, ze niewielkimi skoro 45 zl az taka radosc ci sprawia.

Data: 2011-01-03 19:47:47
Autor: Ra
stan na 2011
W dniu 2011-01-03 02:17, witek pisze:
On 1/2/2011 5:48 PM, Ra wrote:
[...]

z paru kont zrezygnuj臋 chocia偶 ka偶de ma jedn膮 rzecz kt贸rej nie ma gdzie艣 indziej, z kk rezygnuje co roku ale daje si臋 przekona膰 偶e nie ma powodu
S膮dz臋, ze niewielkimi skoro 45 zl az taka radosc ci sprawia.
ja patrz臋 w horyzoncie rocznym. Niekt贸rzy potrafi膮 zmieni膰 ubezpieczenie bo gdzie艣 tam 200z艂 jest taniej,
tutaj mam ok 1000z艂 zwrot贸w kt贸re wydam na co艣 czego normalnie bym nie kupi艂

Data: 2011-01-04 22:17:37
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
stan na 2011
witek pisze:

[...]

Alto po prostu on nale偶y do tych, kt贸ry zdaj膮 sobie spraw臋, 偶e:
a) 45z艂 po pomno偶eniu przez 12 daje 540z艂;
b) mie膰 45z艂 i nie mie膰 45z艂, to jest razem 90z艂. :-)

--
MiCHA

stan na 2011