stan oleju yamaha szr 660 - jak sprawdzic?

Data: 2014-08-30 21:31:16
Autor: tomex017
stan oleju yamaha szr 660 - jak sprawdzic?
Witam wszystkich. Mam problem poniewaz nie potrafie sprawdzic stanu oleju w mojej yamaszce. Jest tam chyba tak zwana sucha misa olejowa. Jedni pisza ze trzeba na odpalonym, inni ze chwile po zgaszeniu. Czy ma ktos doswiadczenie z takim motocyklem i jest w stanie mi cos doradzic? Prosze o odpowiedz

stan oleju yamaha szr 660 - jak sprawdzic?