stand by

Data: 2009-07-02 10:22:57
Autor: rs
stand by
nie wiem czy to na 100% systemowy problem, wiec pisze to rowniez na
peceta. komp jak dziala, to dziala bez zarzutu. jednak kiedy wylaczyc go do
stand by, po kilku minutach bootuje sie. po czym znow przechodzi w
stand by i tak moze dlugo. kombinowalem z biosem, nie powinien tez byc budzony przez ethernet.
jakies pomysly, co moglbym jeszcze sprawdzic? z gory dzieki. <rs>

Data: 2009-07-02 19:44:32
Autor: qwerty
stand by
Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:2dgp455un4797acb484d3oiiae7npbhf8p@4ax.com...
[...]

budzenie myszka i/lub klawiatura?
Moze gdzies masz przepiecia.

Data: 2009-07-02 14:17:17
Autor: rs
stand by
On Thu, 2 Jul 2009 19:44:32 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

[...]

dzieki za odpowiedz.

budzenie myszka i/lub klawiatura?

uzywam tabletu. piorko i mysz sa gdzie indziej niz tablet, po
wylaczniu kompa. klawiatura jest zamknieta w szufladzie.
Moze gdzies masz przepiecia.

ale one sie powinny objawiac rowniez podczas normalnej pracy. prawda?
<rs>

stand by