stara p³yta stary system i dysk ssd

Data: 2015-02-04 00:32:47
Autor: p0li
stara p³yta stary system i dysk ssd
T->Dnia 2015-02-03 22:02:51 niejaki Ministerstwo Propagandy napisa³:
jak to jest xp + stara p³yta P4 + ssd?
da siê, czy trzeba co¶ kombinowaæ?

zale¿y do czego
obróbki zdjêæ ani filmów raczej na tym nie zrobisz

ale napisaæ co¶ w wordzie czy sprawdziæ poczt, po³aziæ po necie - spokojnie sam mam co¶ podobnego aczkolwiek bez ssd (które mam na starym lapku z xp)

z 2gb ramu spokojnie daje radê

aa - i polecam zassaæ 51lite - okrojony i odchudzony xp-ek - mo¿na
zaktywowaæ podaj±c swój numerek licencji wiêc wszystko na legalu
a bez ssd dzia³a jak rakieta

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; skype: p0li_ten_jedyny

stara p³yta stary system i dysk ssd