stare dobre filmy

Data: 2010-06-30 11:28:21
Autor: Telev
stare dobre filmy
Użytkownik "marta" <martulenka@autograf.pl
cześć,
poszukuje tytułów starych, nawet czarno-białych filmów, takich, które określa się mianem klasyki:)

jeżeli masz za duzo czasu to proponuje ci po prostu ogladać po kolei dzieła danego znanego reżysera / scenarzysty

żeby bardziej określić o co mi chodzi rzucę pare tytułów:
dziecko rosmary

jak to obejrzałem, to poznałem odpowiedź na pytanie, czy dawniej też kręcono niedorzeczne horrory

żądło

w słowniku pod hasłem "trącić myszką" to dzieło jest podawane jako przykład z obszaru filmu

będę wdzięczna za propozycje:)

jeżeli nie masz aż tak dużo czasu to obejrzyj na początek całego Kubricka, on mało kręcił; jak ktoś na hasło Kubrick odpowiada z automatu "Odyseja" to tylko pokazuje jak wąskie są jego horyzonty- wszystko to co zrobił od połowy lata 50. nie zestarzało się i ogląda się to przyjemnie [do wcześniejzych nie udło mi się dotrzeć]; jak się dzisiaj porówna takie "żądło" z "the killing" to ten pierwszy jest nierealistyczną bajka w opozycji to prawdopodbnego przebiegu wydarzeń z jedną wyrąbaną sceną pod koniec której nie powstydziłby się taki Tarantino

TV

stare dobre filmy