stare potietdzenia z ZUS

Data: 2009-06-17 11:28:03
Autor: Maddy
stare potietdzenia z ZUS
Nie wie kto¶ czy da się z ZUSu wydobyć stare potwierdzenia - starsze niż 30 dni?
Dostałam bazę płatnika w której sa nie¶ci±gane potwierdzenia z 4 miesięcy, w tym 3 zestawy maja błędy w sumowaniach i nie wiem czy się toto nie "odbiło".

ps. nie pytajcie jak kto¶ wysłał zestawy z błędnymi sumami na DRA, mnie się też wydawało że się nie da...

--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własn± odpowiedzialno¶ć ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-06-19 13:42:37
Autor: Herald
stare potietdzenia z ZUS
Dnia Wed, 17 Jun 2009 11:28:03 +0200, Maddy napisał(a):

ps. nie pytajcie jak kto¶ wysłał zestawy z błędnymi sumami na DRA, mnie się też wydawało że się nie da...

Dlaczego miałoby się nie dać wysłać?
Zostałe¶ poinformowany, musiałe¶ ostrzeżenie zaakceptować - więc jeste¶
¶wiadom błędu. ale wysłać się da bez żadnego problemu.
Wy¶lesz nawet dokumenty które możesz złożyć tylko w formie papierowej!

Data: 2009-06-20 21:33:53
Autor: pawelj
stare potietdzenia z ZUS

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1adh9$fgk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Kiedy¶ kiedy¶ jak jeszcze były stare wersje płatnika można było podjechać do zus z dra  i pani przybijała piecz±tkę , że wpłynęło.
Raczej bez problemu - tyle, że trzeba się pofatygowac osobi¶cie.
Innego sposobu nie znam.

ps. nie pytajcie jak kto¶ wysłał zestawy z błędnymi sumami na DRA, mnie się też wydawało że się nie da...
Da się da. Nie da się wysłać z błedami krytycznymi - czyli np brak numeru deklaracji.

--
PawełJ

Data: 2009-06-20 21:53:35
Autor: Tomek
stare potietdzenia z ZUS
Dnia 20-06-2009 o 21:33:53 pawelj <pawelj@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nie wie ktoś czy da się z ZUSu wydobyć stare potwierdzenia - starsze niż
30 dni?
Dostałam bazę płatnika w której sa nieściągane potwierdzenia z 4 miesięcy,
w tym 3 zestawy maja błędy w sumowaniach i nie wiem czy się toto nie
"odbiło".
Kiedyś kiedyś jak jeszcze były stare wersje płatnika można było podjechać do
zus z dra  i pani przybijaĹ‚a pieczÄ…tkÄ™ , ĹĽe wpĹ‚ynęło.
Raczej bez problemu - tyle, że trzeba się pofatygowac osobiście.
Innego sposobu nie znam.

Ja wydobyłem zagubione ZCNA - tzn miła pani wydrukowała z systemu
i potwierdziła za zgodność z oryginałem.

--
Pozdrawiam,
Tomek

stare potietdzenia z ZUS