stare wraca, czyli pojęcie o ludziach pracy

Data: 2010-12-31 13:18:00
Autor: Marek Czaplicki
stare wraca, czyli pojęcie o ludziach pracy
Donald Tusk spod togi dostojnie składanych obietnic wyciąga oto twardą rękę i nowe prawo regulujące rzekę planowanych zwolnień, mówiące wprost o tym, że pierwsi na bruk z za urzędniczych biurek mają zostać wysłani ludzie starsi ? a więc ci często z największym doświadczeniem i stażem pracy.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18204
ja rozumiem, można być doskonałym posłem, senatorem i innym urzędnikiem państwowym.
można na co dzień obnosić się z szacunkiem do wszystkich ludzi, ale rozumieć pod
pojęciem "pracobiorców" tylko ludzi sobie pokrewnych, więc urzędników, to odrobina
przesady. dlaczego ten pan zasiada i jest wiceprzewodniczącym sejmowej Komisji
Gospodarki Maks Kraczkowski, skoro nie zna podstawowych rzeczy o ludziach, którzy
pracują? to nie są tylko ludzie zasiadający i wykonujący swą pracę za biurkami, ale
ludzie którzy czasami z utęsknieniem czekają na czas kiedy mogą przejść na zasłużoną
emeryturę, bo taką mają pracę. --
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

stare wraca, czyli pojęcie o ludziach pracy