starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc

Data: 2012-08-03 11:09:18
Autor: Franc
starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc
Witam grupę,

Poszukuję dowolnego modelu (czym starszy tym lepszy - tym zapewne tańszy)
telefony, który potrafi sam odebrać połączenie przychodzące po iluś-tam
dzwonkach.

Chcę ten telefon zostawić w domu całkowici wyciszony, żeby od czasu do
czasu podsłuchać nianę od dzieci - co robi, jak się odzwya itp.

Myślałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jakąś
Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie
więcej niż kilka piwek. Jakieś podpowiedzi?
--
Franc

Data: 2012-08-03 10:19:54
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Aug 2012 11:09:18 +0200, Franc napisał(a):

Myślałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jakąś
Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie
więcej niż kilka piwek.

Owszem, ma, ale w zestawie głośnomówiącym.
Gdzieś tam był trick pozwalający to włączyć również bez zestawu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-08-03 09:24:14
Autor: Dominik & Co
starenki tel. potrzebny - konkretna uĹźytecznosc
Dnia 03.08.2012 Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał/a:

[...]

A zapewnie też ze słuchawkami. Wystarczy kupić stary telefon z zestawem
słuchawkowym, do wspomnianej Nokii to pewnie parę złotych.

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-08-03 11:56:31
Autor: Franc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 09:24:14 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

[...]

Dziękuję za informację. Kupię jakiś zestaw słuchawkowy i sprawdzę. Wtykałem słuchawki na
mini-jacka, ale to nie to. --
Franc

Data: 2012-08-03 11:03:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Aug 2012 11:56:31 +0200, Franc napisał(a):

Dziękuję za informację. Kupię jakiś zestaw słuchawkowy i sprawdzę. Wtykałem słuchawki na
mini-jacka, ale to nie to.

Na minijacka? To jeszcze bądź łaskaw dopisać o której generacji 5130
piszesz. Bo jedna nie ma minijacka, a druga najprawdopodobniej nie ma
zestawu samochodowego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2012-08-03 12:25:01
Autor: Franc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 11:03:15 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Już piszę.
Na tabliczce jest tak: 5130c-2
Wejście to micro-USB, mini-jack oraz osobne wejście do ładowarki.

--
Franc

Data: 2012-08-03 11:34:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Aug 2012 12:25:01 +0200, Franc napisał(a):

Już piszę.
Na tabliczce jest tak: 5130c-2
Wejście to micro-USB, mini-jack oraz osobne wejście do ładowarki.

No więc ten może nie mieć wcale tego trybu. To jest prymitywna, za to tania
zabawka dla nastolatków.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2012-08-05 15:17:58
Autor: sumar
starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc
Waldek Godel:

No więc ten może nie mieć wcale tego trybu. To jest prymitywna, za to tania
zabawka dla nastolatków.

Z ciebie za to jest profesjonalna zabavka dla starych dziadkóv.
I poviedz, jak ci się żyje v roli zabavki pedofilstva?

Data: 2012-08-03 12:55:17
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
starenki tel. potrzebny - konkretna użytec znosc
Dnia 2012-08-03, o godz. 11:09:18
Franc <sdsf@wp.pl> napisał(a):

[...]

Z doświadczenia powiem Ci że lepszy jest dyktafon który włącza
nagrywanie w chwili gdy zaczyna się rozmowa. Masz całość tego co
zostało nagrane i w razie czego masz w ręku twardy dowód. Inna sprawa
że jak niania się dowie że jest tak nagrywana/kontrolowana to
najpewniej wymówi pracę.

Zdrówko

Data: 2012-08-03 13:05:29
Autor: Franc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 12:55:17 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

[...]

Witam,

Dziękuję za podpowiedzi.
Poprzednią nianię nagrywałem za pomocą Audacity (słuchawki z mikrofonem od
skype) i dało radę. Z tym, że niestety - chodzący komp zawsze daje do
myślenia. Jeżeli nagram coś, co mnie bedzie przewiną do wywalenia niani - to i tak
niania robi wylot. Nie ma taryfy uglowej. Inaczej się przecież nie dowie,
że była nagrywana. --
Franc

Data: 2012-08-03 13:55:20
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
starenki tel. potrzebny - konkretna użytec znosc
Dnia 2012-08-03, o godz. 13:05:29
Franc <sdsf@wp.pl> napisał(a):

Dziękuję za podpowiedzi.
Poprzednią nianię nagrywałem za pomocą Audacity (słuchawki z
mikrofonem od skype) i dało radę. Z tym, że niestety - chodzący komp
zawsze daje do myślenia.

Wyłączasz monitor informując nianię że tam się coś ściąga albo że
musisz mieć zdalny dostęp do danych na tym komputerze.

Jeżeli nagram coś, co mnie bedzie przewiną do wywalenia niani - to i
tak niania robi wylot. Nie ma taryfy uglowej. Inaczej się przecież
nie dowie, że była nagrywana.

Zwróć uwagę że problem jest także z tym że pracownik powinien być
poinformowany o tym że jest nagrywany. Chociażby przez zapis w umowie o
pracę czy przez regulamin pracy. Jeśli robisz to bez wiedzy pracownika
to może się okazać że jeśli to wykorzystasz jako powód do zwolnienia to
pracownik pójdzie do Sądu Pracy z pozwem o przywrócenie do pracy albo
do sądu powszechnego z pozwem o odszkodowanie. I ma spore szanse
wygrać. To jest rzecz na którą nie zwraca się uwagi.

Zdrówko

Data: 2012-08-03 14:28:05
Autor: Franc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 13:55:20 +0200, na pl.misc.telefonia.gsm napisałeś(aś):

[...]
W powyższym przypadky wyłączyłem, ale to zawsze słychać pracujący komp stacjonarny, to jakaś dioda na obudowie zamika.
[...]
Ojj, zapomnieliśmy ją poinformaować ;-))

--
Franc

Data: 2012-08-03 14:57:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
starenki tel. potrzebny - konkretna użytec znosc
Dnia 2012-08-03, o godz. 14:28:05
Franc <sdsf@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> odszkodowanie. I ma spore szanse wygrać. To jest rzecz na którą nie
> zwraca się uwagi.
Ojj, zapomnieliśmy ją poinformaować ;-))

Oj to zasądzam jej 10 tysięcy odszkodowania za Pana zapominalstwo. ;-)

Zdrówko

Data: 2012-08-03 20:41:36
Autor: J.F
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomości
Ojj, zapomnieliśmy ją poinformaować ;-))

Oj to zasądzam jej 10 tysięcy odszkodowania za Pana zapominalstwo. ;-)

Plus ZUS, US i PIPa :-)

J.

Data: 2012-08-03 17:54:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Dnia Fri, 3 Aug 2012 14:28:05 +0200, Franc napisał(a):

W powyższym przypadky wyłączyłem, ale to zawsze słychać pracujący komp stacjonarny, to jakaś dioda na obudowie zamika.

Diodę to można zawsze fizycznie wyciąć cążkami :)
--
....:::WISKOLER:::...

Muller zastawił na Stirlitza pułapkę w swoim pokoju. Stirlizt nie wpadł.
        Muller nie wiedział, ze prawdziwi komuniści nie tkną żółtego sera.

Data: 2012-08-06 07:35:49
Autor: nowy140
[...]

1.
  Szanse ma pewnie wiecej jak spore. ale juz widze jak ochoczo i radosnie przebierajac nozkami niania dzieli sie z
us'em i zus'em swoja kasa.
tzn oczywiscie jest taka mozliwosc, i prawna i fizyczna. Po wprowadzeniu nowej
ustawy o nianiach ktos to sprawdzil ile ich sie zalegalizowalo. Szlo to w
jakies male liczby, kilka czy kilkanascie nianiek.... malo w kazdym razie.
reszta dalej na czarnucha leci.
2. a zalozyciel niech sprobuje kreatywnie;
POWIEDZ jej ze monitorusjesz dom i masz mozliwosc dowolnego wgladu w niego,
nasciemiaj, jakies kamery w scianach, mikrofony itp.
jak jej sie nie bedzie chcialo uczciwie poswiecac sie dziecku - pojdzie sobie.
jesli bedzie uczciwa - zwisnie jej to...., tzn zalezy jej na pracy - wejdzie w
to. nie - czesc....

Data: 2012-08-03 14:03:24
Autor: Titus Atomicus
starenki tel. potrzebny - konkretna użyte cznosc
In article <oaery4wt32a5$.124l0da7f8zu5.dlg@40tude.net>,
 Franc <sdsf@wp.pl> wrote:

[...]

Ale czy taki nagrywanie/podsluchiwanie bez wiedzy podluchiwanego jest aby zgodne z prawem?
--
TA

Data: 2012-08-03 14:15:33
Autor: Maciej Bebenek
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:

Ale czy taki nagrywanie/podsluchiwanie bez wiedzy podluchiwanego jest aby zgodne z prawem?

Podsłuchiwanie nigdy nie jest zgodne z prawem, za wyjątkiem Ustawy o
Policji i innych służbach. Poza tym nie można podsłuchiwać "za wiedzą". ;-)

Data: 2012-08-03 17:10:18
Autor: ToMasz
W dniu 03.08.2012 14:15, Maciej Bebenek pisze:
[...]

nie całkiem, a właściwie to całkiem nie.

Nagrywać, może co chce i jak chce, szczególnie że we własnym domu. Może nagrywać dzwięki kwiatków i akwarium, a że niania była - trudno. ODTWARZAĆ mu bez JEJ zgody nie wolno.
Natomiast jeśli niania zachowaniem podpadnie, to można rozwiązać umowę bo tak, albo sąsiedzi/dziecko/wróżka powiedzieli jak było. Jeśli niania założy sprawę w sądzie, to wtedy sąd może - nie musi wysłuchać takiego nagrania. to w jaki sposób zostało zrobione niewiele tu wnosi. Wyobraź sobie że niania go okradła, a on ma to nagrane kamerą. Co niby, nagranie nie może być dowodem bo złodziej nie wiedział że jest nagrywany?

ToMasz

Data: 2012-08-03 18:49:22
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu Pt 3 08 2012 17:10, ToMasz pisze:

 Co niby, nagranie
nie może być dowodem bo złodziej nie wiedział że jest nagrywany?

Swego czasu tak było. Jak nie umieścisz stosownych ostrzeżeń, całe nagranie jest warte funta kłaków.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-08-03 19:58:28
Autor: SDD
ALEX Alpha MR pisze:

Swego czasu tak było. Jak nie umieścisz stosownych ostrzeżeń, całe
nagranie jest warte funta kłaków.

Zapomniales napisac, ze "u nas w USA".

Bo w Polsce nawet dowod zdobyty w wyniku przestepstwa moze zostac uwzgledniony przez sad w zakresie tego, co udowadnia.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-08-04 20:23:25
Autor: TGor
On 2012-08-03 19:58, SDD wrote:

Bo w Polsce nawet dowod zdobyty w wyniku przestepstwa moze zostac
uwzgledniony przez sad w zakresie tego, co udowadnia.

Owszem, sądy mają prawo "swobodnie oceniać dowody" a zasady "owoców zatrutego drzewa" niby nie ma. Za to pewna ustawa mówi, że instytucje państwowe (np Policja), zwane "organami" działają na podstawie i w oparciu o właściwe przepisy prawa. ;-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Organ_pa%C5%84stwowy

I pamiętam, że całkiem niedawno sędzia spuścił na tzw drzewo (choć może był to szczaw) milicjantów z ich nielegalnymi dowodami twierdząc, że dowód może i jest, ale ich zachowanie wykraczało poza prawo a jak wiadomo czynność sprzeczna z prawem ... no, jak to nazwać, "nie miała miejsca".

Inan sprawa, że przeciwnikiem ww "organu" był jakiś "lepszy cwaniak" z gatunku tych, co "matkę staruszkę wożą na tylnym siedzeniu, żeby wrabiać" dzielnych stróżów prawa.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-08-05 19:43:10
Autor: SDD
TGor pisze:

Inan sprawa, że przeciwnikiem ww "organu" był jakiś "lepszy cwaniak" z
gatunku tych, co "matkę staruszkę wożą na tylnym siedzeniu, żeby
wrabiać" dzielnych stróżów prawa.

"Pomrocznosc jasna" tez ma miejsce niezwykle rzadko, ale sa tacy, ktorym pomogla sie ona wymigac od odpowiedzialnosci.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-08-05 18:36:27
Autor: VomitroN

Użytkownik "Franc" <sdsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tyzxzl4ya6ko$.1gai3j0pjr5dz.dlg40tude.net...
[...]

Sprawdzone rozwiazanie: telefon z symbianem i aplikacje CarPack oraz VoxTrack.

CarPack -  program docelowo przeksztalca  telefon w zestaw glosnomowiacy w aucie, ale spokojnie moze sluzyc do odsluchania dzwiekow z otoczenia.Wymaga jedynie wlasciwej konfiguracji. Program moze wyciszyc dzwonek, automatycznie odbierac i konczyc polaczenie po uplywie dowolnego czasu, wylaczac samego siebie w ustalonym wczesniej czasie, nie pozostawiajac sladow aktywnosci w telefonie.

VoxTrack - program pozwala automatycznie rejestrowac w telefonie powyzsze polaczenia, aby odsluchac je  pozniej wszystkie razem w dogodnej chwili. Zapisuje nagrane pliki w formatach: AMR, WAV, MP3. --
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2012-08-08 12:07:46
Autor: RPC5JHG
Franc wrote:
[...]

Moze stary netbook ukryty w szafie i wywalony mikrofon. Jakby pokombinowac to i kamere mozna zamaskowac.

starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc