starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc

Data: 2012-08-03 10:19:54
Autor: Waldek Godel
starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 11:09:18 +0200, Franc napisał(a):

My¶lałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jak±¶
Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie
więcej niż kilka piwek.

Owszem, ma, ale w zestawie gło¶nomówi±cym.
Gdzie¶ tam był trick pozwalaj±cy to wł±czyć również bez zestawu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-08-03 09:24:14
Autor: Dominik & Co
starenki tel. potrzebny - konkretna uĹĽytecznosc
Dnia 03.08.2012 Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał/a:

Myślałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jakąś
Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie
więcej niż kilka piwek.

Owszem, ma, ale w zestawie głośnomówiącym.

A zapewnie też ze słuchawkami. Wystarczy kupić stary telefon z zestawem
słuchawkowym, do wspomnianej Nokii to pewnie parę złotych.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-08-03 11:56:31
Autor: Franc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 09:24:14 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

[...]

Dziękuję za informację. Kupię jaki¶ zestaw słuchawkowy i sprawdzę. Wtykałem słuchawki na
mini-jacka, ale to nie to. --
Franc

Data: 2012-08-03 11:03:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Aug 2012 11:56:31 +0200, Franc napisał(a):

Dziękuję za informację. Kupię jaki¶ zestaw słuchawkowy i sprawdzę. Wtykałem słuchawki na
mini-jacka, ale to nie to.

Na minijacka? To jeszcze b±dĽ łaskaw dopisać o której generacji 5130
piszesz. Bo jedna nie ma minijacka, a druga najprawdopodobniej nie ma
zestawu samochodowego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2012-08-03 12:25:01
Autor: Franc
Dnia Fri, 3 Aug 2012 11:03:15 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Już piszę.
Na tabliczce jest tak: 5130c-2
Wej¶cie to micro-USB, mini-jack oraz osobne wej¶cie do ładowarki.

--
Franc

Data: 2012-08-03 11:34:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 3 Aug 2012 12:25:01 +0200, Franc napisał(a):

Już piszę.
Na tabliczce jest tak: 5130c-2
Wej¶cie to micro-USB, mini-jack oraz osobne wej¶cie do ładowarki.

No więc ten może nie mieć wcale tego trybu. To jest prymitywna, za to tania
zabawka dla nastolatków.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2012-08-05 15:17:58
Autor: sumar
starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc
Waldek Godel:

No więc ten może nie mieć wcale tego trybu. To jest prymitywna, za to tania
zabawka dla nastolatków.

Z ciebie za to jest profesjonalna zabavka dla starych dziadkóv.
I poviedz, jak ci się żyje v roli zabavki pedofilstva?

starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc