starsza dobra k.dzwiekowa do PC?

Data: 2011-12-13 23:12:42
Autor: Sergiusz Rozanski
starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
Dnia 13.12.2011 jackkk <jackkkk@www.pl> napisał/a:
Witam. Chcialbym zakupic jakas dobra karte muzyczna do mojego PC. Niestety wbudowana karta faluje dzwiek... Nie wiem czy to wina sterow czy wynik przetaktowanej magistrali...?  Pomyslalem o jakiejs k. dzwiekowej. Czy teraz zakup np AUDIGY ma sens? Jesli tak to jaki model wchodzi w gre? Mam 2.1 glosniki MODECOM. Czy moze kupic XONAR, aby naciszyc sie w przyszlosci dzwiekiem lub juz teraz na sluchawkach? Czy pomiedzy xonar a audigy bedzie duza roznica w jakosci dzwieku? mam Windows 7. Pozdr. J.

Jak masz w PC ISA to może Gravis Ultrasound ;D Ale chyba w7 nie pociągnie z
braku driverów.

Data: 2011-12-14 00:19:43
Autor: JoteR
starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
"Sergiusz Rozanski" napisał:

mam Windows 7.

Jak masz w PC ISA to może Gravis Ultrasound ;D
Ale chyba w7 nie pociągnie z braku driverów.

Windows 7 nie pociÄ…gnie na komputerze z szynÄ… ISA.
Co najwyżej popełźnie...

JoteR

Data: 2011-12-13 15:38:33
Autor: Vituniu
starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
Windows 7 nie poci±gnie na komputerze z szyn± ISA.
Co najwy¿ej pope³¼nie...

Oj... Czyzby? :P
http://www.profipc.pl/plyty_atx/mb_950.php

(No co? Cena nie byla warunkiem brzegowym... :P)

Tylko ze sterownikami faktycznie kiepsko.
Byly jakies WDM pisane, ale IIRC skonczylo sie na wczesnej becie kolo
roku 2000.

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2011-12-13 23:50:09
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 13.12.2011 Vituniu <vituniu@gmail.com> napisał/a:
[...]

Mam gdzieś jeszcze klona gf1, wywalałem śmietnik isa-owy, ale ten rodzynek
został :)

Data: 2011-12-14 09:45:47
Autor: radxcell
starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
*Sergiusz Rozanski* wrote in
Mam gdzieś jeszcze klona gf1, wywalałem śmietnik isa-owy, ale ten rodzynek
został :)

"Klon GF1" czyli Primax Ultrasound, z zieloną płytką? To akurat rodzynek nie
jest. :)

Sterowniki WDM działają, ale powodują, że Gravis przestaje być Gravisem, a staje
się po prostu DAC-em. Niestety sprzętowy mixing Interwave kończy się w Windows
98.

pozdr, R

--
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | spamboks na o2peel
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/radxcell

starsza dobra k.dzwiekowa do PC?