starsza dobra k.dzwiekowa do PC?

Data: 2011-12-14 00:48:34
Autor: NoTak
starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
W dniu 2011-12-13 22:58, jackkk pisze:
Witam. Chcialbym zakupic jakas dobra karte muzyczna do mojego PC. Niestety
wbudowana karta faluje dzwiek... Nie wiem czy to wina sterow czy wynik
przetaktowanej magistrali...?  Pomyslalem o jakiejs k. dzwiekowej. Czy
teraz zakup np AUDIGY ma sens? Jesli tak to jaki model wchodzi w gre? Mam
2.1 glosniki MODECOM. Czy moze kupic XONAR, aby naciszyc sie w przyszlosci
dzwiekiem lub juz teraz na sluchawkach? Czy pomiedzy xonar a audigy bedzie
duza roznica w jakosci dzwieku? mam Windows 7. Pozdr. J.

Prawde mowiac nie zdazylo mi sie uslyszec dobrej karty wszystkie jakie mialem okazje slyszec to generatory dziwkow swieszczopodobnych.

Slychac w glosnikach podkreconych na max'a.

Data: 2011-12-14 00:14:50
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 13.12.2011 NoTak <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisał/a:

Prawde mowiac nie zdazylo mi sie uslyszec dobrej karty wszystkie jakie mialem okazje slyszec to generatory dziwkow swieszczopodobnych.

Slychac w glosnikach podkreconych na max'a.

Podejrzewam że 'dziwki' świerszczopodobne pojawiają się we
wzmacniaczu, a nie w karcie. Po prostu zasilacz wzmacniacza mĂłwi
"dość" i puszcza membranę na max wychyłach - kiepski wzmacniacz.

Data: 2011-12-14 03:02:19
Autor: NoTak
W dniu 2011-12-14 01:14, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

To ciekawa teoria jest ale jak ktos jest gluchy to takie teorie plodzi.

Data: 2011-12-14 14:02:11
Autor: kamil
On 14/12/2011 02:02, NoTak wrote:
[...]

wzmacniaczu, a nie w karcie. Po prostu zasilacz wzmacniacza mówi
"dość" i puszcza membranę na max wychyłach - kiepski wzmacniacz.

To ciekawa teoria jest ale jak ktos jest gluchy to takie teorie plodzi.

Jakoś w tych studiach nagraniowych radzą sobie z kartami dziwkowymi, głusi zapewne. Najwyraźniej po prostu dobrej jeszcze nie słyszałeś, chyba że jesteś jednym z posiadaczy platynowych podstawek pod kable zasilające i lakieru do kondensatorów dodającego wokalom przestrzeni. Wtedy wycofuję się z dyskusji. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-14 15:04:35
Autor: NoTak
W dniu 2011-12-14 15:02, kamil pisze:
[...]

Taa ale w studiach nagraniowych nie uzywaja kart za 100zl.

Data: 2011-12-14 14:22:41
Autor: kamil
On 14/12/2011 14:04, NoTak wrote:
[...]

I myślisz, że taki Audigy za 100zł będzie podpięty do solidnego wzmacniacza i kolumn? Strzelam, że nie i wystarczy aż nadto do obejrzenia filmu i pogrania od czasu do czasu, audiofile raczej nie delektują się muzyką z szumiącego pod biurkiem peceta. ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-14 08:47:30
Autor: Rafal
NoTak wrote:

> [...]

mialem okazje slyszec to generatory dziwkow swieszczopodobnych.

Slychac w glosnikach podkreconych na max'a.

zgadzam się w 100%
jak mam odtwarzacz CD i dam pause i głosniki na full to mam cisze.
tak powinno być!
Gdy do wzmacniacza poczłączam komputer to zawsze słyszę tam
koncert dzwięków świeszczopodobnych własnie :)
i to zarówno na kartach za 100 i 600 zł

Data: 2011-12-14 09:42:57
Autor: Rafal Lukawski
On 2011-12-14 08:47, Rafal wrote:
NoTak wrote:

[...]

Czy przy podpieciu swiatlowodem jest to samo?

Data: 2011-12-14 09:48:49
Autor: Rafal

On 2011-12-14 08:47, Rafal wrote:

> [...]
> koncert dzwięków świeszczopodobnych własnie :)
> i to zarówno na kartach za 100 i 600 zł

Czy przy podpieciu swiatlowodem jest to samo?

nie wiem, bo nie testowałem.
Jest audiofilem. Mam prosty wzmacniacz, więc wszystko podłączam
analogowo

starsza dobra k.dzwiekowa do PC?