start dopiero za drugim razem

Data: 2011-01-01 23:03:49
Autor: zlotowinfo
start dopiero za drugim razem
mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza

przy pierwszym włączeniu niby startuje, ale nie ma obrazu, systemu też nie ładuje bo nie słychać dysku

chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

Data: 2011-01-01 23:12:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-01-01 23:03, Użytkownik zlotowinfo napisał:
[...]

Coś potrzebuje nagrzania się do poprawnej pracy.
Jeśli nie płyta główna to zasilacz.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-01 23:19:46
Autor: bart_h
W dniu 2011-01-01 23:03, zlotowinfo pisze:
[...]

A o zasilaczu nie wspomniałeś - także spróbuj. Takie zachowanie wskazuje IMO na kondensatory, bo zasilacz mógłby sprawiać problemy w czasie pracy, a skoro pracuje stabilnie a jedynie start jest problemowy, to wypada na kondensatory.
Prawdopodobnie z czasem będzie się pogarszało.

Data: 2011-01-01 23:49:02
Autor: Jawi
W dniu 2011-01-01 23:19, bart_h pisze:
[...]

Miałem to samo, wymieniłem zasilacz, na mniejszej mocy ale firmowy:)
pomogło.

Data: 2011-01-02 01:05:53
Autor: =Marcos=
start dopiero za drugim razem
mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza

U mnie tak było, gdy zasilacz Modecom umierał. Rozebrałem go nawet i nic na kondensatorach nie było widać, wyglądały OK. Ale to było to. Kupiłem nowy i po wszystkim.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-02 01:10:58
Autor: GLaF
Dnia Sat, 1 Jan 2011 23:03:49 +0100, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Albo zasilacz, albo sekcja zasilająca na płycie głównej.
--
GLaF

Data: 2011-01-02 19:16:38
Autor: Tatko
start dopiero za drugim razem
Albo wiele innych rzeczy np.wtyka monitora..przerabiałem to prawie przez rok...

Data: 2011-01-02 10:39:46
Autor: Czesławek
[...]

Jaka płyta główna.
Ja mam płytę Foxconn P35A i podobne efekty tzn "dual-boot" występują standardowo po odłączeniu komputera od zasilania. Ostatnio zresztą miałem lepsze efekty.

Pozdrawiam
Czesławek

Data: 2011-01-03 09:00:16
Autor: Marcin N

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ifo8bo$di6$1@inews.gazeta.pl...
[...]

I tak masz dobrze.

Ja przy startowaniu słyszę, jak komputer podejmuje 7 prób rozruchu i zawsze dopiero ósma jest prawidłowa.
Dzieje się tak, odkąd zmieniłem kartę graficzną z GF 7600 na Radeon 9550. Czyli zmiana poboru mocy z max 35W na max 85.

Też podejrzewam zasilacz, ale póki co - wszystko działa bezawaryjnie od kilku miesięcy.

Data: 2011-01-03 09:25:37
Autor: Vituniu

Użytkownik "Marcin N" napisał:

Dzieje się tak, odkąd zmieniłem kartę graficzną z GF 7600 na Radeon
9550.
Czyli zmiana poboru mocy z max 35W na max 85.

Albo pomieszales karty, albo W... ;)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-01-04 07:28:58

[...]