start dopiero za drugim razem

Data: 2011-01-01 23:19:46
Autor: bart_h
start dopiero za drugim razem
W dniu 2011-01-01 23:03, zlotowinfo pisze:
mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza

przy pierwszym włączeniu niby startuje, ale nie ma obrazu, systemu też
nie ładuje bo nie słychać dysku

chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

A o zasilaczu nie wspomniałeś - także spróbuj. Takie zachowanie wskazuje IMO na kondensatory, bo zasilacz mógłby sprawiać problemy w czasie pracy, a skoro pracuje stabilnie a jedynie start jest problemowy, to wypada na kondensatory.
Prawdopodobnie z czasem będzie się pogarszało.

Data: 2011-01-01 23:49:02
Autor: Jawi
W dniu 2011-01-01 23:19, bart_h pisze:
[...]

Miałem to samo, wymieniłem zasilacz, na mniejszej mocy ale firmowy:)
pomogło.

--

start dopiero za drugim razem