start dopiero za drugim razem

Data: 2011-01-02 10:39:46
Autor: Czesławek
start dopiero za drugim razem
W dniu 2011-01-01 23:03, zlotowinfo pisze:
mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza

przy pierwszym włączeniu niby startuje, ale nie ma obrazu, systemu też
nie ładuje bo nie słychać dysku

chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

Jaka płyta główna.
Ja mam płytę Foxconn P35A i podobne efekty tzn "dual-boot" występują standardowo po odłączeniu komputera od zasilania. Ostatnio zresztą miałem lepsze efekty.

Pozdrawiam
Czesławek

start dopiero za drugim razem