start grawitacyjny w Jeżowie

Data: 2009-12-01 14:49:40
Autor: Jerzy
start grawitacyjny w Jeżowie
Na stronie w dziale ciekawostki zamieściłem zdjęcia przesłne przez kol Hempela  z grawitacyjnego starty szybowca Bocian . O szurach , gumach  , wyciągarkach , holach  - jakem wyciągarkowy  słyszałem i praktykowałem , ale takie CÓŚ  - ?
Pragnących obejrzeć relacje zapraszam  na naszą strone  avia.tarman.pl

Data: 2009-12-02 05:36:01
Autor: Misiek W.
On 1 Gru, 14:49, "Jerzy" <j...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Na Bezmiechowej takie starty są na porządku dziennym, z gumy też
czasami patyka strzelają

Na tym filmiku przez chwile widać w 1:40 jak startuje bocian

http://vimeo.com/7894840
Pozdrawiam
Misiek

Data: 2009-12-02 17:21:26
Autor: Jerzy

Użytkownik "Misiek W." <xcmichal@gmail.com> napisał w wiadomości news:b881f474-c4e4-4e0e-a65f-0c2f9d912c52g12g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Przecudnej urody ten filmik - dzięki . Oj dawno nie byłem na Bezmiechowej - jeszcze za Piotra B.

Data: 2009-12-02 23:32:44
Autor: Misiek W.
On Dec 2, 5:21 pm, "Jerzy" <j...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Misiek W." <xcmic...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b881f474-c4e4-4e0e-a65f-0c2f9d912c52g12g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Misiek

Przecudnej urody ten filmik - dzięki . Oj dawno nie byłem na Bezmiechowej -

A to chyba Piotr B. startuje tym Bocianem :)
Misiek W.

Data: 2009-12-03 00:29:58
Autor: Wuj
start grawitacyjny w Jeżowie
Starty grawitacyjne szybowcow w Jezowie przeprowadzali ponad 50 lat
temu radzieccy wyzwoliciele. Zamiast pilota ekwiwalent w postaci
kamieni. Kazdy bawi sie tak jak potrafi. Codziene picie nawet dobrego
samogonu moze powodowac skutki uboczne.

Pozdrawiam,
Wuj

start grawitacyjny w Jeżowie