start komputer z listwy i BIOS

Data: 2009-04-12 12:18:12
Autor: emce
start komputer z listwy i BIOS
Hej,
mam taki problem z nie swoim komputerem. Ktoś coś namieszał w BIOSie i komputer po włączeniu listwy sam się włącza. Wyskakuje napis by kliknąć F1 w celu przywrócenia domyślnych ustawień BIOSU i dopiero zaczyna uruchamiaćsię system. Przestawiłam w BIOSie Restore on AC/Powerloss na On ale po wyłączeniu komputera i odłączeniu listwy znowu jest to samo i przestawia się na nowo na Off. Co może być tego przyczyną? Niestety nie mamy żadnego miernika, by coś tam mierzyć. Może ktoś coś przestawił w BIOSIe a czego nie mogę znaleźć dodatkowo oprócz Restore on AC/Powerloss
Pozdr.

Data: 2009-04-12 16:17:27
Autor: emce

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:grsicl$puu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak też mi wpadło do głowy właśnie. Dzięki za potwierdzenie - po świętach zmienimy.

start komputer z listwy i BIOS