startery dowolnego operatora ze stanem 11,00

Data: 2010-07-20 18:20:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
startery dowolnego operatora ze stanem 11,00
operatorzy zazwyczaj oferują startery 5zł 9zł 10zl
czasami 20zł kiedyś orange music 7zł oraz era starter na którym kłamliwie napisano 12 a jest 8zl

nie chodzi mi o kłamstwa i manipulacje typu 13 za 5
na którym naprawdę jest 3 plus szansa na dwie niepelnowartościowe "wewnątrzorange-owe' piatki interesuje mnie czy jest jakiś operator sprzedający uczciwie startery ze stanem początkowym 11zł?

Data: 2010-07-20 18:24:18
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
startery dowolnego operatora ze stanem 11,00
interesuje mnie czy jest jakiś operator sprzedający uczciwie startery ze stanem początkowym 11zł?

czy taka oferta istnieje?

Data: 2010-07-20 18:35:19
Autor: Negro
startery dowolnego operatora ze stanem 11,00
czy taka oferta istnieje?
 tak

jk

Data: 2010-07-20 18:57:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
startery dowolnego operatora ze stanem 11,00
> czy taka oferta istnieje?
 tak

jk

gdzie?

Data: 2010-07-20 18:44:29
Autor: XYZ
On 20.07.2010 18:20, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
[...]

Nie możesz kupić tańszego i go doładować do 11 (anonimowo w kasie albo z karty prepaidowej)?

PS. Znalazłeś konto z dokładnie 2 wypłatami darmowymi w miesiącu?

Data: 2010-07-20 18:52:46
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
startery dowolnego operatora ze stanem 11,00
Nie możesz kupić tańszego i go doładować do 11 (anonimowo w kasie albo z karty prepaidowej)?

doładowanie kupię z rabatem conajwyżej naście %
a startery ot choćby orange5 stoją na allegro 3,20
i bez problemów daje się stargować do 3,00zł (rabat 40%)

PS. Znalazłeś konto z dokładnie 2 wypłatami darmowymi w miesiącu?ak

tak, citibank 1 przelew wewnętrzny + 1 zewnętrzny
tak, pocztowy 1 telefoniczny 1 internetowy

Data: 2010-07-20 21:31:24
Autor: J.F.
startery dowolnego operatora ze stanem 11,00
On Tue, 20 Jul 2010 18:20:45 zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl
interesuje mnie czy jest jakiś operator sprzedający uczciwie startery ze stanem początkowym 11zł?

Co ty kombinujesz - telefon na niewylamane karty, startery rowno 11zl
... chcesz kupic startery, wyslac sms za 9zl+vat i sprzedac te startery
? J.

Data: 2010-07-20 23:09:07
Autor: SDD

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l7ub46pucnf6mk0dghpv3h46tqsve7c8m94ax.com...

Co ty kombinujesz - telefon na niewylamane karty, startery rowno 11zl
.. chcesz kupic startery, wyslac sms za 9zl+vat i sprzedac te startery

Nasladowca Skromnegogeniusza? :)

Pozdrawiam
SDD

startery dowolnego operatora ze stanem 11,00