Data: 2011-04-08 20:06:26 | |
Autor: andrzej | |
stary VW Touareg | |
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare VW Touareg z automatyczn± skrzyni± biegów?
Na przykład ten http://otomoto.pl/volkswagen-touareg-3-2-v6-klima-ax2-skora-rolety-C18199266.html Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? -- andrzej Renowacja każdych schodów wewnętrznych www.nowe-schody.pl |
|
Data: 2011-04-08 20:29:29 | |
Autor: Pan Piskorz | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze:
Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? Bo to stare auto, które kiedy¶ było drogie. Czę¶ci zamienne i serwis, my¶lę, że nie staniały. To jest moje prywatne zdanie, zawsze bałem się podobnych ofert, trochę nauczony do¶wiadczeniem z autem byłego wspólnika. Je¶li faktycznie potrzebujesz tak dużej nibyterenówki, pomiń moj± opinię ;-) P. |
|
Data: 2011-04-08 20:37:33 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze:
Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Ceny przyzwoitych czę¶ci eksploatacyjnych (zamienników, np. tarcze Brembo, klocko Ferodo) aż tak bardzo nie odstraszaj±, lecz s± oczywi¶cie wyższe niż w przypadku np. Lanosa ;), za to w ASO s± drogie. W zasadzie tam nie ma co się psuć jak nie ma pneumatycznego zawieszenia, no może poza napędem ale jak nie był przesadnie katowany to jest bezawaryjny. Zawieszenie proste i wytrzymałe, nazywanie tego 'pseudoterenówk±' to IMHO trochę przesada, bo o niebo lepiej wypada niż prawdziwe 'pseudoterenówki' w stylu RAV4, Duster itp. Daje radę dużo lepiej niż ML, XC90, X5 czy Q7 (to ostatnie jest za duże po prostu), ma blokadę dyferencjału. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-08 20:49:49 | |
Autor: Pan Piskorz | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 20:37, Maciej Browarczyk pisze:
prawdziwe 'pseudoterenówki' w stylu RAV4, Duster itp. No prawda, ale te s± dużo mniejsze i tańsze. Duster nowy zaczyna od kwoty siedmioletniego VW. P. |
|
Data: 2011-04-08 21:00:43 | |
Autor: =Marcos= | |
stary VW Touareg | |
Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Słaby silnik? 220KM na 2800kg DMC daje 12,7kg/1KM. Dla przykładu najmocniejszy silnik 2,5l w Suzuki Vitara to 154KM na 1900kg DMC, czyli 12,3kg/1KM, porównywalna warto¶ć. Suzuki Vitara 2,0l V6 benzyna to 136KM na 1900kg DMC, czyli 14kg/1KM i nikt nie mówi, że za słaby. -- Marcos marek [AT] microstock . pl http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży |
|
Data: 2011-04-08 21:21:51 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 21:00, =Marcos= pisze:
Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Maciek jest lekko zgięty w temacie niedostatków mocy. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2011-04-09 10:59:33 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 21:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Maciek jest lekko zgięty w temacie niedostatków mocy. ;) Nie no, bez przesady :) Po prostu uważam, że do takiego klocka najlepiej nadaje się albo duża benzyna, która niestety będzie paliwożerna albo sensowny diesel, który to ruszy. 3.2 wyje, nie jedzie, wyje, nie jedzie i dopiero u góry zaczyna lepiej ciągnąć co przekłada się na kosmiczne spalanie, za to dźwięk ma jak na V6 super. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-08 22:45:27 | |
Autor: Mega | |
stary VW Touareg | |
Dnia Fri, 8 Apr 2011 21:00:43 +0200, =Marcos= napisał(a):
Słaby silnik? 220KM na 2800kg DMC daje 12,7kg/1KM. Np. Jeep 5.7HEMI@2005 ma 330KM na 2700DMC, i nie jest to najmocniejsza jednostka w tym modelu. Około 200 konne 3.7 i 4.7 uważane są za trochę za słabe. OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tą wymarzoną" jednostką napędową. -- Pzdr. Mega |
|
Data: 2011-04-09 10:55:42 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 22:45, Mega pisze:
OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tą wymarzoną" jednostką W zasadzie to nie, bo jest strasznie kapryśny i awaryjny. IMHO oszczędnie 2.5 R5 TDI, kompromis 3.0 V6 TDI + chip, po maxie 4.2 V8. W tym najnowszym jest 4.2 V8 TDI i to już ma bardzo fajne parametry jeśli chodzi o osiagi/spalanie. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-09 13:36:57 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał
W zasadzie to nie, bo jest strasznie kapryśny i awaryjny. IMHO oszczędnie 2.5 R5 TDI, kompromis 3.0 V6 TDI + chip, po maxie 4.2 V8. R5 to muł pasiasty, V6 TDI to chyba najsensowniejszy wybór. ZK |
|
Data: 2011-04-09 14:40:12 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-09 13:36, Hektor pisze:
R5 to muł pasiasty, V6 TDI to chyba najsensowniejszy wybór. Muł mułem ale pali przyzwoicie, jak komuś nie zależy na rakiecie to po chipie na ~200KM i wyrównaniu krzywej momentu już jakoś się rusza, pali z 1l mniej niz V6 TDI ale jest dużo bardziej odporny na słabe paliwo i jakiekolwiek naprawy pompowtrysków są tańsze niż CR V6 TDI. To IMHO są spore zalety dla 'ekonomicznego', poza tym R5 można wyrwać taniej. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-09 13:35:42 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał
OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tą wymarzoną" jednostką Ale dla kogo "wymarzoną"? Dla oszczędnych będzie "pocałunkiem śmierci" przy pierwszej konkretnej naprawie (ma np. rozrząd na kołach zębatych) a dla tych, dla których przeznaczony jest taki samochód, dużo lepszym wyborem będzie sprawdzona benzyna 4.2 V8. Operujesz schematami z Golfa II, że diesel zawsze będzie "lepszy" (w domyśle, bo oszczędniejszy). ZK |
|
Data: 2011-04-09 14:20:44 | |
Autor: Mega | |
stary VW Touareg | |
Dnia Sat, 9 Apr 2011 13:35:42 +0200, Hektor napisał(a):
Ale dla kogo "wymarzoną"? Dla oszczędnych będzie "pocałunkiem śmierci" przy(...) Operujesz schematami z Golfa II, że diesel zawsze będzie "lepszy" (w domyśle, bo oszczędniejszy). Kolega sam sobie przeczy. Najpierw czytam że silnik drogi, a potem ze polecam go bo tani. Tymczasem ja operuje prostym schematem że SUV tych rozmiarów musi mieć 300 koni (obojętnie benzyna, diesel, LPG) jak chce być "luksusowy". -- Pzdr. Mega |
|
Data: 2011-04-09 14:43:52 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-09 14:20, Mega pisze:
Kolega sam sobie przeczy. Najpierw czytam że silnik drogi, a potem ze Nie przeczy. V10 to awaryjny i nieudany silnik, jakiekolwiek naprawy są okrutnie drogie. "Oszczędność" to nie tylko paliwo a przede wszystkim cała hasło "eksploatacja", które dla V10 TDI jest bardzo drogie, V8 jest dużo lepszym wyjściem. Tymczasem ja operuje prostym schematem że SUV tych rozmiarów musi mieć Może nie tyle ta magiczna liczba 300KM, co przebieg momentu obrotowego, "żeby to jechało". A tak jak Hektor napisał - V6 TDI jest bardzo optymalnym silnikiem do tej budy. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-11 08:11:21 | |
Autor: ArekM | |
stary VW Touareg | |
OIDP w Touaregu V10 około 300 konna jest "tą wymarzoną" jednostką Oj... niebardzo :) Bardzo awaryjna, a do tego pod maską jest tak ciasno, ze jakakolwiek naprawa to dla mechanikow mordęga ... -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2011-04-08 23:51:55 | |
Autor: Paweł Olaszek | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 21:00, =Marcos= pisze:
Dla przykładu najmocniejszy silnik 2,5l w Suzuki Vitara to 154KM na JeĽdziłem vitar± 3,2/230KM, miała `nieco` lepszy stosunek mocy -- pozdrawiam, Paweł |
|
Data: 2011-04-09 13:41:27 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał
Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. Je¶li porównujesz do czterocylindrowego diesla w kompakcie to rzeczywi¶cie będzie palił znacznie więcej, ale w tym segmencie utyskiwanie na zużycie jest trochę nie na miejscu. Za to jest dużo większa szansa na znalezienie sensownego egzemplarza z silnikiem benzynowym, akurat nie tego bo to import z USA. ZK |
|
Data: 2011-04-09 14:46:49 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-09 13:41, Hektor pisze:
Je¶li porównujesz do czterocylindrowego diesla w kompakcie to Nie porównuje do innego samochodu. Cały czas piszę tylko o Touaregu. Po prostu dużo lepiej się jeĽdzi duż± mas± z sensownym dieslem LUB spor± benzyn±, np. 4.2 V8. A co do segmentu, Cayenne ma diesla i hybrydę, już prawie nie ma segmentów, gdzie producent nie musi się liczyć ze spalaniem. Takie podłe czasy, Panie! -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-09 20:47:00 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał
Nie porównuje do innego samochodu. Cały czas piszę tylko o Touaregu. Po prostu dużo lepiej się jeĽdzi duż± mas± z sensownym dieslem LUB spor± benzyn±, np. 4.2 V8. No to wiadomo! Lepiej jest mieć trochę więcej mocy w zapasie, niż mniej. Ale kiedy¶ spotkałem go¶cia który mi uparcie tłumaczył, że 1.6 75KM w Skodzie Felicji to zbyt mocny silnik. A co do segmentu, Cayenne ma diesla i hybrydę, już prawie nie ma segmentów, gdzie producent nie musi się liczyć ze spalaniem. Takie podłe czasy, Panie! To chyba taka moda na ekologię i to, że te napędy (do niedawna) z kombajnów s± coraz lepsze. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2011-04-09 21:01:56 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał
Za słaby silnik do tego auta a do tego bardzo paliwożerny. A tak swoj± drog± to 220 KM to miał VAG-owska 3-litrowa benzyna. A czy ten 3.2-litra nie miał 240 KM? Czy to może jakie¶ dziwadło na Amerykę? ZK |
|
Data: 2011-04-09 22:01:08 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-09 21:01, Hektor pisze:
A tak swoj± drog± to 220 KM to miał VAG-owska 3-litrowa benzyna. A czy 3.2 V6 miał 220KM i dopiero po lifcie 241KM, był w Phaetonie i Touaregu chyba, 3.0 V6 220KM występowało tylko w A4 B6 i A6 C5. PóĽniej w T był jeszcze 3.6 V6 FSI 280KM. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-08 20:48:23 | |
Autor: Mega | |
stary VW Touareg | |
Dnia Fri, 8 Apr 2011 20:06:26 +0200, andrzej napisał(a):
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywiście, wady mają/mogą mieć stare VW Touareg z automatyczną skrzynią biegów? Moim, subiektywnym oczywiście, zdaniem używane Touaregi są ciągle "wynalazkami" na naszym rynku. Jest więc ryzyko (na razie nie znane) że w razie kłopotów może skończyć się w ASO dość drogo. W podanym roczniku można za podobne pieniądze kupić używane "full terenówki" o których lepiej wiadomo co się po nich spodziewać. -- Pzdr. Mega |
|
Data: 2011-04-08 21:32:36 | |
Autor: andrzej | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:in0smff85ro.1dd3inoqct7ec$.dlg40tude.net... Dnia Fri, 8 Apr 2011 20:06:26 +0200, andrzej napisał(a): Mam słabe pojęcie o ofercie rynku samochodowego, więc z chęcią dowiem się co lepiej brać zamiast tego a mieć podobne cechy, wrażenia z jazdy. -- andrzej Renowacja każdych schodów wewnętrznych www.nowe-schody.pl |
|
Data: 2011-04-08 23:02:25 | |
Autor: Mega | |
stary VW Touareg | |
Dnia Fri, 8 Apr 2011 21:32:36 +0200, andrzej napisał(a):
Użytkownik "Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:in0smff85ro.1dd3inoqct7ec$.dlg40tude.net... "Lepiej" to bardzo ryzykowne stwierdzenie ;), kłócić się można długo. Tradycyjnymi przedstawicielami terenówek nad jakimi należy się zastanowić - subiektywnie - są: Toyota Landcruiser "ta mniejsza" - klasyka, diesle nie za silne, benzyny trochę lepiej ale bez szału, Mitsubishi Pajero (ale nie Pajero sport, to już rzadko spotykana wersja), Nissan Patrol - hard mada-faka offroad bydle, lecz powolne, niektórzy twierdza że te nowe (od 2002) diesle często padają Jeepy - od 2005 dostępny nowszy model, są wersje z bardzo dużymi silnikami Wszystkie diesle względnie oszczędne ale anemiczne, jak benzynka to zawsze lepiej, ale lepiej też o spalanie nie pytać. Czasem automaty, czasem nie. -- Pzdr. Mega |
|
Data: 2011-04-09 10:56:56 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 23:02, Mega pisze:
Wszystkie diesle względnie oszczędne ale anemiczne, jak benzynka to Ze wszystkim sie zgadzam ale zapewniają znikomy komfort w porównaniu z Touaregiem. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-09 14:14:20 | |
Autor: Mega | |
stary VW Touareg | |
Dnia Sat, 09 Apr 2011 10:56:56 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):
W dniu 2011-04-08 23:02, Mega pisze: Nie będę się sprzeczał, jak pisałem ja bym nie brał Touarega bo jeszcze jest "wynalazkiem" i na rynku wtórnym nie bardzo wiadomo jak to się je. Aczkolwiek stwierdzenie "znikomy komfort" uważam za nadużycie, nawet jeśli Touareg jest w czymś tam wygodniejszy. -- Pzdr. Mega |
|
Data: 2011-04-09 20:52:24 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał
Nie będę się sprzeczał, jak pisałem ja bym nie brał Touarega bo jeszcze Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że w tym przypadku chodzi Ci o to, że brakuje zamienników w cenie podzespołów do Tico oraz trudno je wymienić pod blokiem. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2011-04-09 21:23:46 | |
Autor: Mega | |
stary VW Touareg | |
Dnia Sat, 9 Apr 2011 20:52:24 +0200, Hektor napisał(a):
Użytkownik "Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał Z tym Tico i blokiem to przesadzasz. Ale tak, brak zamienników i ogólnie rynku części aftermarketowych. W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekający na sam widok (jak w Oplu na widok Frontery). To właśnie zawiera się w słowie "wynalazek" - kiepski wybór na kupno używanego. -- Pzdr. Mega |
|
Data: 2011-04-09 22:04:33 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-09 21:23, Mega pisze:
Z tym Tico i blokiem to przesadzasz. Trochę 'bezedura', bo jedyny problem z którym 'byle jaki' mechanik sobie nie poradzi to wyciągnięcie skrzyni w Touaregu (stojak jakiś potrzebny - nie znam się), reszta to raczej standard, oferty zamienników nie znam, bo w zasadzie nie jest to potrzebne, nic się nie psuje, tarcze, klocki, zawias - zamienniki są - począwszy od takich lepszych niż ASO (przy okazji tańszych) a zakończywszy na najbardziej podłej jakościowo padlinie ;) -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-10 19:33:34 | |
Autor: jerzu | |
stary VW Touareg | |
On Sat, 09 Apr 2011 22:04:33 +0200, Maciej Browarczyk
<maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote: Trochę 'bezedura', bo jedyny problem z którym 'byle jaki' mechanik sobie nie poradzi to wyci±gnięcie skrzyni w Touaregu (stojak jaki¶ potrzebny - nie znam się), reszta to raczej standard, Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania rozrusznika z Tuarega. Nie wiem dokładnie jaki to był silnik, ale warsztat _specjalizuj±cy_ się w rozrusznikach odesłał go¶cia do ASO. Brak dostępu do jednej ze ¶rub trzymaj±cych rozrusznik spowodował, że operacja stała się niemożliwa do wykonania. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-04-10 20:39:16 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-10 19:33, jerzu pisze:
Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania Nie mówię, że nie. Z rozrusznikiem nie mieli¶my jeszcze problemów. Jak na razie tylko mam do¶wiadczenie w kwestii sprzęgła i dwumasu. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-10 23:24:12 | |
Autor: P_ablo | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomo¶ci news:instgp$40b$1node2.news.atman.pl...
Manual ? To prawie jak Yeti... -- Picasso |
|
Data: 2011-04-11 07:53:54 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-10 23:24, P_ablo pisze:
Manual ? To prawie jak Yeti... Tak, w 3.0 V6 TDI manual to sytuacja praktycznie niespotykana ;) W R5 czę¶ciej bywa. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-10 22:07:51 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał
Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania Może chodziło o V10 TDI. Tam wiele pozornie prostych rzeczy, może być do¶ć skomplikowanymi. ZK |
|
Data: 2011-04-11 08:12:59 | |
Autor: ArekM | |
stary VW Touareg | |
Nie wiem czy standard, ale byłem ¶wiadkiem próby wymontowania Na 99% V10 :D -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2011-04-10 22:10:09 | |
Autor: Hektor | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał
Z tym Tico i blokiem to przesadzasz. No więc jednak... Co oznacza "aftermarketowe"? Używane? W razie czego chyba tylko ASO, a i tam pewnie mechanicy uciekający na Mówię Ci Golfik, tylko Golfik. Najlepiej II z jakimś niewysilonym traktorkiem. ZK |
|
Data: 2011-04-08 21:10:28 | |
Autor: Michał | |
stary VW Touareg | |
andrzej <nowe.schody@onet.pl> napisał(a):
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare VW Touareg z automatyczn± skrzyni± biegów?C18199266.ht ml Bo, VW zrobił jeszcze Phaetona :) Więc nie brał bym go bo bym wolał Phaetona z pneumatycznym zawieszeniem, też jest ciężki, też szeroki i długi (dłuższy) ale jest sedanem, a na dodatek wygl±da jak passat 98' ;) pozdrawiam! -- |
|
Data: 2011-04-08 22:30:09 | |
Autor: P_ablo | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "andrzej" <nowe.schody@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inniqf$6qk$1news.onet.pl...
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare Na pewno nie mozesz takiego kupic jesli Twoj szef jezdzi gorszym... Ten silnik i skrzynka to to samo co inne 3,2 l w grupie vag, sprzety dosc popularne i niedrogie. Jedyny mankament to dosc leniwa skrzynka - czasami od wcisniecia do rozpoczecia wyprzedzania mozesz przypadkiem sie rozmyslic :) Spalanie to juz osobna kwestia... -- Picasso |
|
Data: 2011-04-09 00:49:50 | |
Autor: krzyss | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze:
Dlaczego by¶cie nie brali takiego auta? Bo ten co pokazujesz to import USA i pewnie byl przystankiem... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2011-04-09 20:32:29 | |
Autor: Chris | |
stary VW Touareg | |
W dniu 2011-04-09 00:49, krzyss pisze:
W dniu 2011-04-08 20:06, andrzej pisze: Akurat Canada :) i co ciekawe nie był tam złomem :) -- www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto, sprawdĽ jego historię. |
|
Data: 2011-04-09 10:40:58 | |
Autor: Marek Dyjor | |
stary VW Touareg | |
andrzej wrote:
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć pojemno¶ć 3.2 litra :) |
|
Data: 2011-04-10 07:29:39 | |
Autor: andrzej | |
stary VW Touareg | |
Użytkownik "andrzej" <nowe.schody@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inniqf$6qk$1news.onet.pl... Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywi¶cie, wady maj±/mog± mieć stare VW Touareg z automatyczn± skrzyni± biegów? Obejrzałem w sobotę to auto i rzucił mi się w oczy pewien drobiazg(?). Prawie wszystkie pokrętła i guziki na desce rozdzielczej były solidnie powycierane, że trzeba było często zgadywać co jest tym kneflem wł±czane. Miałem okazje już różne stare i zjechane auta ogl±dać, ale nigdy nie miały takich białych plam. Co może byc tego przyczyn±? -- andrzej Renowacja każdych schodów wewnętrznych www.nowe-schody.pl |