stary VW Touareg

Data: 2011-04-10 07:29:39
Autor: andrzej
stary VW Touareg

Użytkownik "andrzej" <nowe.schody@onet.pl> napisał w wiadomości news:inniqf$6qk$1news.onet.pl...
Jakie, Waszym subiektywnym zdaniem oczywiście, wady mają/mogą mieć stare VW Touareg z automatyczną skrzynią biegów?
Na przykład ten http://otomoto.pl/volkswagen-touareg-3-2-v6-klima-ax2-skora-rolety-C18199266.html

Obejrzałem w sobotę to auto i rzucił mi się w oczy pewien drobiazg(?).
Prawie wszystkie pokrętła i guziki na desce rozdzielczej były solidnie powycierane, że trzeba było często zgadywać co jest tym kneflem włączane.
Miałem okazje już różne stare i zjechane auta oglądać, ale nigdy nie miały takich białych plam.
Co może byc tego przyczyną?

--
andrzej

Renowacja każdych schodów wewnętrznych