stary film o Atlantydzie?

Data: 2012-04-15 19:34:10
Autor: Atlantis
stary film o Atlantydzie?
Ju偶 przed paru latu o to pyta艂em, ale wtedy nikt nie by艂 w stanie mi pom贸c. Temat od艣wie偶am, mo偶e tym razem trafi na niego kto艣 posiadaj膮cy odpowiednie informacje.

Film widzia艂em w dzieci艅stwie, bodaj偶e na telewizji publicznej. Mog艂a to by膰 pierwsza po艂owa lat dziewi臋膰dziesi膮tych, ale sama produkcja by艂a starsza nawet o kilka dekad (a przynajmniej tak j膮 zapami臋ta艂em). Prawie na pewno by艂 to wytw贸r zagranicznej kinematografii. ;)

Je艣li chodzi o fabu艂臋, to w mojej pami臋ci zosta艂y tylko niepewne, szcz膮tkowe informacje. Akcja osadzona by艂a chyba w przesz艂o艣ci. G艂贸wni bohaterowie trafili do jakiego艣 podziemnego miasta, zamieszkiwanego przez zaawansowan膮 spo艂eczno艣膰. Wydaje mi si臋, 偶e chodzi艂o o ocala艂ych mieszka艅c贸w Atlantydy, by艂a tam te偶 bodaj偶e ich kr贸lowa. Pami臋tam jeszcze motyw zamieniania schwytanych ludzi w bezmy艣lnych niewolnik贸w, 艣lepo pos艂usznych swoim panom.

Komu艣 si臋 to z czym艣 kojarzy?

Data: 2012-04-15 20:02:11
Autor: Michal Jankowski
stary film o Atlantydzie?