stary lap Fujistu - jako serwer plikow z dyskiem 3.5cala 1500GB

Data: 2009-12-08 21:01:48
Autor: RadoslawF
stary lap Fujistu - jako serwer plikow z dyskiem 3.5cala 1500GB
Dnia 2009-12-08 20:40, Użytkownik Lilip napisał:
mam okazje kupic starego laptopa Fujistu S7020 ze zbita matryca za 100zl
chcialbym zainstalowac mini dystrybucje linuksa i uzyc go jako serwer plikow podpinajac pod niego duzy dysk SATA 3.5cala 1500GB
pytanko tylko czy bios takiego lapka zobaczy taki duzy dysk?

Dodaj do tego kolejne pytanie, czy chłodzenie da sobie radę
przy pracy non-stop ?

Pozdrawiam

Data: 2009-12-08 22:22:27
Autor: Lilip
RadoslawF pisze:
[...]

zmodyfikuje sie furtak, kwestia czy fizycznie dysk wykryje zeby linuks zechcial ruszyc?

Data: 2009-12-10 23:20:45
Autor: Grzegorz S
RadoslawF <radoslawfl@wp.pl> wrote:
> [...]
> pytanko tylko czy bios takiego lapka zobaczy taki duzy dysk?

Dodaj do tego kolejne pytanie, czy chłodzenie da sobie radę

spokojnie, u mnie w firmie s7020 chodziły i po 4 lata ciągłej pracy i nikt ich nigdy nie wyłączył
jedynie jakieś restarty po instalacji poprawek MS.

--

stary lap Fujistu - jako serwer plikow z dyskiem 3.5cala 1500GB