"stary" samochód z wietnamskiego znaczka

Data: 2012-06-10 13:55:45
Autor: J.F.
"stary" samochód z wietnamskiego znaczka
Dnia Sat, 9 Jun 2012 12:37:02 +0200, SJS napisa³(a):
Tak od po³owy tej strony
http://www.ludowegarwolin.cba.pl/ciekawostki.html
jak ze znaczka wietnamskiego robi siê samochód
silnik od skutera Osa

A propos - ostanio gdzies pod wroclawiem minal mnie podobny samochodzik.
wygladajace na stare i male, jakby jednoosobowe. I ciekaw jestem co to bylo ...

J.

Data: 2012-06-11 12:50:19
Autor: to
"stary" samochód z wietnamskiego znaczka
begin J.F.
A propos - ostanio gdzies pod wroclawiem minal mnie podobny samochodzik.
wygladajace na stare i male, jakby jednoosobowe. I ciekaw jestem co to
bylo ...

Melex trolla Artura? :>

"stary" samochód z wietnamskiego znaczka