stary samsung

Data: 2010-01-10 14:19:26
Autor: rafixpol2
stary samsung
Witam wszystkich użytkowników. W pewien niespodziewany sposób wszedłem w posiadanie obudowy podwodnej do aparatu samsung v3 lub v4. W związku z faktem że jestem pod wodą co jakiś czas to stwierdziłem że należy sprzęt wykorzystać. Okazało się że modele pasujace do tej obudowy to jakaś pieśń przeszłości. Gdyby komuś walał się niepotrzebny lub chciał wymienić sobie na nowszy to jestem zainteresowany samsungiem v3 v4 v5 v6

stary samsung