"stary smutny pederasta"

Data: 2012-06-21 20:31:25
Autor: Grzegorz Z.
"stary smutny pederasta"
Wojew贸dzki: A wiesz co ja wczoraj zrobi艂em po tym meczu z Ukrain膮?
Figurski: No?
W: Zachowa艂em si臋 jak prawdziwy Polak...
F: Kopn膮艂e艣 psa.
W: Nie, wyrzuci艂em swoj膮 Ukraink臋.
F: A to dobry pomys艂... Mi to jeszcze nie przysz艂o...
Wiesz co? Ja po z艂o艣ci jej dzisiaj nie zap艂ac臋.
W: Wiesz co, to ja swoj膮 przywr贸c臋, odbior臋 jej pieni膮dze i znowu wyrzuc臋.
F: Powiem ci, 偶e gdyby moja by艂a chocia偶 odrobin臋 艂adniejsza, to jeszcze bym j膮 zgwa艂ci艂.
W: Eee... Ja to nie wiem, jak moja wygl膮da, bo ona ci膮gle na kolanach.

http://wiadomosci.gazeta.pl/
wiadomosci/1,114883,11988496,Wojewodzki_i_Figurski_tym_razem_o_gwalceniu_Ukrainek_.html

Data: 2012-06-22 09:36:22
Autor: Chiron
"stary smutny pederasta"
U偶ytkownik "Grzegorz Z." <chamidlo@urwanow.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:js00at$11b$8dont-email.me...
[...]

No c贸偶- gratuluj膮 s艂uchaczom tych pan贸w:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

"stary smutny pederasta"