stary sys multi i nowy system mBanku

Data: 2015-01-09 10:15:29
Autor: mierzvoj
stary sys multi i nowy system mBanku
czesc
czy ktos wie kiedy wylacza stary system multi?
bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji czy jeszcze poczekac...

-- -

Data: 2015-01-09 11:58:29
Autor: Alf/red/
On 09/01/15 11:15, mierzvoj wrote:
bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji

No już się. Żeby nie było, że dnia X wieczorem musisz zrobić Bardzo Pilny przelew a akurat dzień wcześniej stary wyłączono, i nie wiesz gdzie menu przelewy...

--
Alf/red/

Data: 2015-01-09 11:38:07
Autor: mierzvoj
stary sys multi i nowy system mBanku
Alf/red/ <fake_1501@ump.waw.pl> wrote in
On 09/01/15 11:15, mierzvoj wrote:
bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji

No juLL siÄ™. L»eby nie byL‚o, LLe dnia X wieczorem musisz zrobić
Bardzo Pilny przelew a akurat dzieL„ wczeL›niej stary wyL‚Ä…czono, i
nie wiesz gdzie menu przelewy...

no wlasnie i panika nie wiesz co i jak a tu ZUS czeka:)

-- -
Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2015-01-09 12:55:29
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-01-09, mierzvoj <mierzvojt@gazeta.pl> wrote:
czesc
czy ktos wie kiedy wylacza stary system multi?
bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji czy jeszcze poczekac...

Z tego co kto¶ pisa³ tu na grupie, to *chyba* w 2 kwartale 2015 chyba zaczn± siê za to braæ. Aczkolwiek moim zdaniem nie oznacza to wygaszenia starego systemu
od razu, a raczej podobny proces jak w mBankiem.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2015-01-10 09:09:30
Autor: Marek
stary sys multi i nowy system mBanku
On Fri, 9 Jan 2015 12:55:29 +0100, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
Z tego co ktoś pisał tu na grupie, to *chyba* w 2 kwartale 2015
chyba zacznÄ… siÄ™
za to brać. Aczkolwiek moim zdaniem nie oznacza to wygaszenia
starego systemu
od razu, a raczej podobny proces jak w mBankiem.

Czyżby to już ostatni, prosty i fajny interfejs bankowy, co działa na każdej (starej) przeglądarce?

--
Marek

Data: 2015-01-11 20:37:37
Autor: azot
stary sys multi i nowy system mBanku

Czyżby to już ostatni, prosty i fajny interfejs bankowy, co działa na
każdej (starej) przeglądarce?

Właśnie eurobank zmienił swój interfejs. W starym denerwowała mnie "offlinowość" tego systemu.

Nowy wkur...jący, bo trzeba się trochę więcej naklikać , żeby wejść w jakiś szczegół, np. historię rachunku.
A w wyświetlanej historii oczywiście tylko przychody i rozchody, brak salda po dokonanej operacji. Salda widoczne dopiero, gdy pobiorę pdf lub wykonam "drukuj".

Data: 2015-01-11 22:09:43
Autor: gral
W dniu 2015-01-11 20:37, azot pisze:
[...]

salda po dokonanej operacji. Salda widoczne dopiero, gdy pobiorÄ™ pdf lub
wykonam "drukuj".

A dla przelewów żąda tokena... nawet dla odbiorców zdefiniowanych. Oj, chyba się pogniewamy...

Data: 2015-01-11 22:10:16
Autor: gral
W dniu 2015-01-11 22:09, gral pisze:

A dla przelewów żąda tokena... nawet dla odbiorców zdefiniowanych. Oj,
chyba siÄ™ pogniewamy...

oczywiście mam na myśli zdefiniowanych ZAUFANYCH

stary sys multi i nowy system mBanku