stary telewizyjny film

Data: 2012-05-17 13:15:16
Autor: Maciek Kot
stary telewizyjny film
Witam
Chyba w latach 60-tych lub 70-tych oglądałem krótki telewizyjny film
pod tytułem,którego nie pamiętam ale zawierał on słowo szosa lub droga.
Jego treścią był dzień we wsi przez środek której wybudowaną nową drogę.
I praktycznie uniemożliwiła ona przejście z jednej części wsi do drugiej.
Nawet rolnik na własne pole nie mógł się dostać,gdyż nową drogą jechał nieostający sznur samochodów.
Wtedy to była fikcja,ale chyba doczekaliśmy takich czasów.
Chętnie bym obejrzał go ponownie ale nie wiem jak szukać
Może ktoś pamięta tytuł lub poda gotowy link.
(Wydaje mi się że w filmie grał J. Radziwiłowicz)
MK

Data: 2012-05-17 13:51:28
Autor: MF[PL]
stary telewizyjny film

http://filmpolski.pl/fp/index.php/124067

Data: 2012-05-17 14:18:02
Autor: Maciek Kot
stary telewizyjny film
W dniu 2012-05-17 13:51, MF[PL] pisze:
[...]

Witam i ślicznie dziękuje. Ciekawe że jak w Google wpisywałem droga +film to tylko serial z Gołasem znalazłem.
Teraz będę szukał gdzie go obejrzeć
MK

Data: 2012-05-17 18:32:32
Autor: Bydlę

[...]