starzenie opon

Data: 2015-11-13 12:14:44
Autor: Miroo
starzenie opon
W dniu 2015-11-12 o 20:54, J.F. pisze:
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/9054114,czy-opony-sie-starzeja-jak-dobierac-opony-samochodowe-i-na-co-zwracac-uwage-wymiana-opon,id,t.html

"1 rok przechowywania ma taki wplyw jak 3 tygodnie normalnej jazdy lub 1
tydzien jazdy ze zlym cisnieniem".

No to moje opony po 5 latach jeżdżenia postarzały się o ponad pół wieku, zakładając, że cały czas miałem prawidłowe ciśnienie, bo jak nie, to nawet o 150 lat.
Kto na ochotnika założy nówki nieśmigane 100-letnie opony?
Może ten, kto takie głupoty wymyśla...

Pozdrawiam

Data: 2015-11-13 12:27:38
Autor: Miroo
starzenie opon
W dniu 2015-11-13 o 12:14, Miroo pisze:
[...]

Literówka - po 3 ;)

Pozdrawiam

Data: 2015-11-13 12:30:10
Autor: radekp@konto.pl
starzenie opon
Fri, 13 Nov 2015 12:14:44 +0100, w
<5645c637$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>, Miroo
<brak_emaila@brak.brak.i.juz> napisał(-a):

> [...]

Kto na ochotnika założy nówki nieśmigane 100-letnie opony?

Chyba nie w tę mańkę myślisz co trzeba.

starzenie opon