status prawny Syneczka

Data: 2012-07-03 09:08:23
Autor: Olgierd
status prawny Syneczka
Tak się zastanawiam: kto jest, zdaniem banku, stroną umowy zawartej z klientami Alior Sync? Widziałem niedawno umowę (B2B), gdzie Alior próbował się uprzeć, że stroną umowy jest Alior Sync Oddział Alior Bank SA, podczas gdy:

- oddział przedsiębiorcy nie ma osobowości prawnej
- na 3 lipca w KRS Aliora nie ma nawet czegoś takiego jak Alior Bank SA Oddział Sync (w rubryce oddziały pod poz. 208 jest Oddział Alior Bank Express, zaś ostatnia poz. 209 to Oddział w Świebodzinie) -- nb. od paru dni KRS każdej spółki można za darmo pobrać z https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu

Czy ktoś, kto ma jakieś papiery od Syneczka, może mi powiedzieć co tam bank pisze o sobie w nagłówku?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-03 02:24:58
Autor: Igor Kupczyński
status prawny Syneczka
On Tuesday, 3 July 2012 11:08:23 UTC+2, Olgierd  wrote:
[...]

Jest tak:

"Umowa Zintegrowana W dniu XXXX pomiędzy: Alior Sync Oddział Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 94, wpisany pod numerem KRS  0000305178 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawa, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP 1070010731; wysokość kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego: 512 500 000,00 zł, zwanym dalej Bankiem"

Co jak prosto sprawdzić przekłada się na ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA.

Pozdrowienia

Data: 2012-07-03 09:48:27
Autor: Olgierd
status prawny Syneczka
On Tue, 03 Jul 2012 02:24:58 -0700, Igor Kupczyński wrote:

"Umowa Zintegrowana W dniu XXXX pomiędzy:
Alior Sync Oddział Alior Bank S.A.

Czyli do dupy.

Co jak prosto sprawdzić przekłada się na ALIOR BANK SPÓŁKA AKCYJNA.

Tak, zdaniem Aliora tak się przekłada. Nawet jeśli tego oddziału nie mają w KRS.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

status prawny Syneczka