statyw - jaki kupic?

Data: 2010-01-13 15:51:02
Autor: Marcin Loch
statyw - jaki kupic?
Proponuję coś Benro. Jest doskonałą podróbka drogich manfrotto. Masz do wyboru kilka głowic i na pewno zmieścisz się w cenie 500zł. Kupiłem coś takiego 2 dni temu http://fotoklik.pl/akcesoria-foto-video/statywy-g/statywy/benro-a-500ex-glowica-bh-2.html . Ja zakupiłem go w stacjonarny sklepie (UMT Częstochowa), więc nie wiem czy ten sklep z linku jest godny polecenia.
Muszę przyznać, że jest bardzo solidnie wykonany. Możesz również znaleźć go z inną konwencjonalną głowicą (osobne zaciski dla 3 osi - którą ja posiadam).
Poziomice jeśli ci potrzebne są dwie jedna na statywie a druga na głowicy.

Użytkownik "Karol 'Carlos' Cieśla" <usenet@wytnij.karolciesla.pl> napisał w wiadomości news:hhckco$r1t$1atlantis.news.neostrada.pl...
Prosze Was o pomoc. W tym temacie wybor jest ogromny i az trudno sie zdecydowac. Moze polecicie mi kilka typow, obejrze sobie, potrzymam i wtedy latwiej sie zdecyduje. Chodzi mi o komplet statyw plus glowica.

1) musi byc odpowiednio stabilny, bo sprzet troche wazy (w najgorszym wypadku jest to EOS350D z gripem i dodatkowa bateria, obiektywem sigma 70-300 i lampa 430EX)
2) glowica zeby umozliwiala szybkie wyczepianie aparatu
3) niech posiada poziomice
4) wygodne przestawianie ulozenia aparatu pionowo/poziomo
5) jesli chodzi o cene, to fajnie by bylo gdyby udalo sie w okolicach 500 zl zamknac.

Dziekuje za porady.

-- pozdro, karol ciesla

statyw - jaki kupic?