stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania

Data: 2012-09-19 16:40:19
Autor: Andrzej Lawa
stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
Ave!

Gdzie można znaleźć standardowe stawki prawników za zapoznanie się z
pozwem/wyrokiem i napisanie skutecznego odwołania?

Założenia: należność fikcyjna oraz z ostrożności procesowej także
przedawniona.

Data: 2012-09-19 17:38:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-09-19 16:40, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Nie ma czegoś takiego jak "standardowe stawki".

--
Liwiusz

Data: 2012-09-19 20:41:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2012 17:38, Liwiusz pisze:

[...]

Raczej nie rozumiesz słowa "standardowy".

Data: 2012-09-19 21:29:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-09-19 20:41, Andrzej Lawa pisze:
[...]

A ile kosztuje garnitur? Tak standardowo?

--
Liwiusz

Data: 2012-09-20 00:06:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2012 21:29, Liwiusz pisze:

[...]

A konkretniej? Nowy? Używany? Jakiś konkretny materiał? Ze spodniami? Kamizelką? Wchodzisz np. na Allegro i masz przegląd. Jest gdzieś portal handlu usługami prawniczymi?

Zauważ, że ja nie pytałem się o dowolną usługę, ale o dość konkretną.

I ceny garniturów nie są od dawna regulowane. A różne stawki za "obsługę prawną" bywają. Czasem od dołu, czasem od góry. Nie zauważyłeś?

Data: 2012-09-20 04:58:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-09-20 00:06, Andrzej Lawa pisze:
[...]

I tak samo z usługą prawnika. Inna cena będzie za przedawnioną fakturę za telefon, inna za skomplikowaną umowę. Inna za 100zł roszczenia, inna za 1 mln zł roszczenia (różnica i w odpowiedzialności, i w cenie "konieczności" posiadania wyższego OC).

Wchodzisz np. na Allegro i masz przegląd.
> Jest gdzieś portal
handlu usługami prawniczymi?

optymeo.pl
oferia.pl

Zauważ, że ja nie pytałem się o dowolną usługę, ale o dość konkretną.

Właśnie chodzi o to, że o nic konkretnego nie pytałeś. Ot, tylko o "garnitur z bawełny".

I ceny garniturów nie są od dawna regulowane. A różne stawki za "obsługę
prawną" bywają. Czasem od dołu, czasem od góry. Nie zauważyłeś?

Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

--
Liwiusz

Data: 2012-09-20 08:21:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.09.2012 04:58, Liwiusz pisze:
[...]

Czytaj uważniej. Stopień komplikacji umowy nieważny gdyż JAK PISAŁEM
chodziło wyłącznie o przedstawienie stanowiska rzekomego dłużnika i
PODNIESIENIE ZARZUTU PRZEDAWNIENIA.

za 1 mln zł roszczenia (różnica i w odpowiedzialności, i w cenie
"konieczności" posiadania wyższego OC).

Jeśli nie jest to jakiś przybliżony procent kwoty, to zamiast się
wymądrzać mogłeś napisać, że są jakieś nieregularne progi. Dla ustalenia
uwagi: 300zł.

Wchodzisz np. na Allegro i masz przegląd.
Jest gdzieś portal
handlu usługami prawniczymi?

optymeo.pl

Nie ma wyszukiwania, przynajmniej bez rejestracji.

oferia.pl

Nie ma garniturów. Tylko fraki, dresy i zbroje.

Zauważ, że ja nie pytałem się o dowolną usługę, ale o dość konkretną.

Właśnie chodzi o to, że o nic konkretnego nie pytałeś. Ot, tylko o
"garnitur z bawełny".

Ewidentnie nie przeczytałeś - przeleciałeś "po łebkach" i ponieważ
pisałem ja, postanowiłeś się przypierdolić. I strzeliłeś sobie gola.

I ceny garniturów nie są od dawna regulowane. A różne stawki za "obsługę
prawną" bywają. Czasem od dołu, czasem od góry. Nie zauważyłeś?

Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

Raczej?

Data: 2012-09-20 14:44:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-09-20 08:21, Andrzej Lawa pisze:

[...]

No to standardowo porada ustna kosztuje 100. A napisanie prostego sprzeciwu to pewnie równowartość Twojej wartości przedmiotu sporu.

Jest gdzieś portal
handlu usługami prawniczymi?

optymeo.pl

Nie ma wyszukiwania, przynajmniej bez rejestracji.

Fakt, tylko dla firm.

oferia.pl

Nie ma garniturów. Tylko fraki, dresy i zbroje.

Przecież nie szukamy garnituru.

Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

Raczej?

Dawaj, dawaj.

--
Liwiusz

Data: 2012-09-20 15:19:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.09.2012 14:44, Liwiusz pisze:

Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

Raczej?

Dawaj, dawaj.

No to ja się pytam - piszesz "raczej", więc niby nie, ale może czasem
tak, więc chcę się dowiedzieć, co masz na myśli.

Data: 2012-09-20 19:03:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-09-20 15:19, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Przy zastępstwie są ustalone stawki minimalne, ale jednocześnie jest furtka do stosowania niższych stawek, "gdy przemawia za tym sytuacja majątkowa lub rodzinna klienta albo rodzaj sprawy".

--
Liwiusz

Data: 2012-09-29 19:18:53
Autor: 666
stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
A znasz taki przypadek w przyrodzie?

-- -- -

Data: 2012-09-19 19:35:06
Autor: Garg07.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:5059d8c5$1news.home.net.pl...
[...]

Masz problem napiać kilka maili z takim zapytniem do kilku miejscowych kancelarii i chcesz żeby inni za ciebie to zrobili? Leń !!!

Data: 2012-09-19 20:43:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2012 19:35, Garg07. pisze:

Masz problem napiać kilka maili z takim zapytniem do kilku miejscowych
kancelarii i chcesz żeby inni za ciebie to zrobili? Leń !!!

Tak, ty jesteś pracowity, więc szukając przeciętnych cen ambitnie nie korzystasz z takich stron jak np. Ceneo, tylko twardo objeżdżasz sklepy... A objeżdżaj sobie na zdrowie, durny trollu.

Data: 2012-09-19 21:53:25
Autor: Garg07.

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:505a123b$1news.home.net.pl...
[...]

Pierdolisz waść jak potłuczony. Trzeba być kretynem sześciennym by pytać o standardowe ceny usług prawniczych. Liwiusz ci to próbował wytłumaczyć, lecz taka pospolita idiota jak ty pewno tego nigdy nie zrozumie. A paszła mi won do plonkownicy ty standardowy gównojadzie.

Data: 2012-09-20 00:06:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2012 21:53, Garg07. pisze:

Pierdolisz waść jak potłuczony. Trzeba być kretynem sześciennym by pytać
o standardowe ceny usług prawniczych. Liwiusz ci to próbował

Kolina, spierdalaj.

stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania