stelaż do sakw. wawa

Data: 2012-06-15 11:37:14
Autor: Glub
stelaż do sakw. wawa
Znacie może miejsce w którym zrobią stelaż do sakw pod wymiar?
--
Glub
Wrotka SWT-400

Data: 2012-06-15 11:43:00
Autor: AZ
stelaż do sakw. wawa
On 06/15/2012 11:37 AM, Glub wrote:
Znacie może miejsce w którym zrobią stelaż do sakw pod wymiar?

Idź do jakiegoś mietka co spawa, powiedz co chcesz i Ci zrobi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-15 12:59:41
Autor: Glub
stelaż do sakw. wawa
On 2012-06-15 09:43:00 +0000, AZ said:

On 06/15/2012 11:37 AM, Glub wrote:
Znacie może miejsce w którym zrobią stelaż do sakw pod wymiar?

Idź do jakiegoś mietka co spawa, powiedz co chcesz i Ci zrobi.

Ale szukam kumatego mietka co już robił podobne rzeczy
--
Glub
SWT-400

Data: 2012-06-15 14:09:17
Autor: AZ
stelaż do sakw. wawa
On 06/15/2012 12:59 PM, Glub wrote:

Idź do jakiegoś mietka co spawa, powiedz co chcesz i Ci zrobi.

Ale szukam kumatego mietka co już robił podobne rzeczy

O ile mietek spawa jakieś normalne rzeczy a nie przęsła mostów to powinien sobie poradzić. Mi wystarczył znajomy migomat, giętarką do rur i 4 godziny, to nie jest jakieś rocket science :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-15 14:10:35
Autor: AZ
stelaż do sakw. wawa
On 06/15/2012 02:09 PM, AZ wrote:
wystarczył znajomy migomat

W sensie znajomy z migomatem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-15 15:19:00
Autor: Mikolaj Jopczynski
stelaż do sakw. wawa
W dniu 2012-06-15 14:10, AZ pisze:
On 06/15/2012 02:09 PM, AZ wrote:
wystarczył znajomy migomat

W sensie znajomy z migomatem.

I nie rock science, tylko rocket science ;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-15 15:19:25
Autor: Mikolaj Jopczynski
stelaż do sakw. wawa
On 06/15/2012 02:09 PM, AZ wrote:
wystarczył znajomy migomat

W sensie znajomy z migomatem.

I nie rock science, tylko rocket science ;)

Brak okularow, wycofuje ;)

Data: 2012-06-15 20:30:42
Autor: erg
stelaż do sakw. wawa

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrf8nr$snl$2node1.news.atman.pl...
On 06/15/2012 02:09 PM, AZ wrote:
wystarczył znajomy migomat

W sensie znajomy z migomatem.

Wiem ze to poza Wawa, ale mozesz kupic gotowca Givi: http://www.autostory.pl/produkty-p-2545.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-06&utm_content=2545#nclid=5ab494276962c9e0be40ce489b487e40

Eryk

Data: 2012-06-21 09:56:05
Autor: Tokio
stelaż do sakw. wawa
Ja znam nie Mietka, ale Edka z Modlina Twierdzy. Robi różne takie rzeczy, przerabia też wydechy.
Jakbyś chciał kontakt to pytaj.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam
Bartek
Black Z750S

Data: 2012-06-15 17:10:00
Autor: maverik
stelaż do sakw. wawa

Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrevob$r2s$1inews.gazeta.pl...
Znacie może miejsce w którym zrobią stelaż do sakw pod wymiar?

Roland z Motoroni, z tego co pamiętam robią na zamówienie.

Data: 2012-06-15 17:30:59
Autor: Glub
stelaż do sakw. wawa
On Fri, 15 Jun 2012 17:10:00 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Glub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrevob$r2s$1inews.gazeta.pl...
> Znacie może miejsce w którym zrobią stelaż do sakw pod wymiar?

Roland z Motoroni, z tego co pamiętam robią na zamówienie.

Dzieki.

--
Glub,
przerosnieta wrotka SW-T400