sterofotografia

Data: 2017-11-24 21:07:32
Autor: Uncle Pete
sterofotografia
oraz Fujifilm FinePix Real 3D:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fujifilm_FinePix_Real_3D

Odszczekuję. Obejrzałem przykładowe zdjęcia z tego aparacika na ekranie o szerokości 2 m z projektora Epson EH-TW5350 - robią wrażenie. Tyle że matryce ma malutkie - po 1/2,3 cala, więc na wysokich czułościach widać szumy.

Spróbowałem także zrobić samodzielnie parę zdjęć moją cyfrówką przesuwając aparat o ok 7 cm i generując plik *.mpo w StereoPhotoMakerze. Da się, jak na pierwszy raz wynik całkiem zadowalający.

Piotr

Data: 2017-11-24 21:16:56
Autor: Uncle Pete
sterofotografia
[...]