sterownik do ATI Mobility Radeon HD4650

Data: 2009-11-27 15:51:24
Autor: qwerty
sterownik do ATI Mobility Radeon HD4650
Użytkownik "nolina" <nolina@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:heogp9$aje$1@inews.gazeta.pl...
Zakupiłem laptopa z kartą ATI Mobility Radeon HD 4650.Mam XP.

XP legalny?

Chciałem na www
ATI (AMD) znaleźć najnowszy sterownik.Nie ma i to nie tylko do XP.

słabo szukasz

Czy tak ma
być? Skąd się je bierze?

od strony producenta www.amd.com

Tylko ze strony producenta komputera?

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/9-11_xp32_dd.exe

Może nie
zawracałbym sobie tym głowy gdyby nie to że próbuje pozbyć się nie płynnego
przewijania stron www.Żadne zmiany w uwarstwieniach w XP i przeglądarki nie
pomagają i obraz skokowo się przewija.

Płynne przewijanie trzeba włączyć (firefox).

Data: 2009-11-27 16:29:07
Autor: nolina
sterownik do ATI Mobility Radeon HD4650
Na pewno "słabo szukałem" inaczej nie szukał bym pomocy na tym forum.Nie
jestem takim geniuszem komputerowym jak ty.Niestety reszta twoich rad i uwag
nie przybliża mnie do sukcesu.Można z nich m.in. odnieść wrażenie że nie zbyt
dokładnie przeczytałeś mój post.

--

sterownik do ATI Mobility Radeon HD4650