stevep

Data: 2011-11-08 03:47:43
Autor: jrr
stevep
Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
że nie od urodzenia był chamem.

Moje gratulacje!
JB

Data: 2011-11-08 05:49:20
Autor: Antenka
stevep
On 8 Lis, 12:47, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
że nie od urodzenia był chamem.

Moje gratulacje!
JB

Nie wierzę! :-o))

Antenka

Data: 2011-11-08 11:18:10
Autor: jrr
stevep
On 8 Lis, 14:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 8 Lis, 12:47, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:

> Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
> że nie od urodzenia był chamem.

> Moje gratulacje!
> JB

Nie wierzę! :-o))

Antenka

Uczynił to po raz drugi w tym wątku (6 min. po twoim poście).
Pozdro!
jb

Data: 2011-11-08 13:29:27
Autor: Neko
stevep
Użytkownik "jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał

Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
że nie od urodzenia był chamem.

Moje gratulacje!
JB

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z pewnymi jednostkami na tej grupie nie polemizuje sie.

Ba, nie czyta sie nawet ich zalosnych wypocin. Maja prawo
pisac, bo ponoc zyjemy w wolnym kraju. Ale Pan ma prawo
nie czytac wypowiedzi zahaczajacych o poziom bruku.

I proponuje z tego prawa skorzystac. Oszczedzi sobie Pan
zdrowia i nerwow. Z glupota sie nie walczy. Glupote sie IGNORUJE.

Data: 2011-11-08 04:51:31
Autor: jrr
stevep
On 8 Lis, 13:29, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "jrr" <jacekbia...@tlen.pl> napisał

[...]

Bardzo dziękuję za mądre rady, ale ja z Pietrzykowskim nie walczę.
pozrd.
jacek

Data: 2011-11-08 17:05:14
Autor: stevep
stevep
Dnia 08-11-2011 o 13:51:31 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

I dzięki temu jeszcze żyjesz.  ;)

--
stevep

Data: 2011-11-08 12:06:03
Autor: jrr
stevep
On 8 Lis, 17:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 13:51:31 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Bardzo dziękuję za mądre rady, ale ja z Pietrzykowskim nie walczę.
> pozrd.
> jacek

I dzięki temu jeszcze żyjesz.  ;)

strraszny Stefan...

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-09 09:02:48
Autor: stevep
stevep
Dnia 08-11-2011 o 21:06:03 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 8 Lis, 17:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> Bardzo dziękuję za mądre rady, ale ja z Pietrzykowskim nie walczę.
> [...]

Boisz się, nie. Zażyj tabaki.

--
stevep

Data: 2011-11-09 00:34:26
Autor: jrr
stevep
On 9 Lis, 09:02, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 21:06:03 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> strraszny Stefan...

Boisz się, nie. Zażyj tabaki.

Ty w to wierzysz, że ludzie się ciebie boją?
Ja po prostu Was lubię Piszczyk.
jb

Data: 2011-11-09 17:42:03
Autor: stevep
stevep
Dnia 09-11-2011 o 09:34:26 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> strraszny Stefan...

Boisz się, nie. Zażyj tabaki.

Ty w to wierzysz, że ludzie się ciebie boją?

W dupie mam, kogo ty się boisz kretynie.

--
stevep

Data: 2011-11-11 13:52:54
Autor: Jacek Biały
stevep
On 9 Lis, 17:42, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 09-11-2011 o 09:34:26 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> Ja po prostu Was lubię Piszczyk.
> jb

W dupie mam, kogo ty się boisz kretynie.

No wiecie Piszczyk..
Niegdy nie sądziłem, że macie w dupie siebie
jb

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-12 06:32:07
Autor: stevep
stevep
Dnia 11-11-2011 o 22:52:54 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

stevep

No wiecie Piszczyk..
Niegdy nie sądziłem, że macie w dupie siebie

Spierdalaj idioto.

--
stevep

Data: 2011-11-12 15:04:42
Autor: u2
stevep
W dniu 2011-11-11 22:52, Jacek Biały pisze:
No wiecie Piszczyk..
Niegdy nie sądziłem, że macie w dupie siebie

Ten cyrkus ma wszystko w dupie, nawet hemoroidy :)

Data: 2011-11-12 18:36:27
Autor: stevep
stevep
Dnia 12-11-2011 o 15:04:42 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-11-11 22:52, Jacek Biały pisze:
No wiecie Piszczyk..
Niegdy nie sądziłem, że macie w dupie siebie

Ten cyrkus ma wszystko w dupie, nawet hemoroidy :)

Ty za to masz je na mózgu i dlatego tak bredzisz.

--
stevep

Data: 2011-11-12 15:18:25
Autor: Jacek Biały
stevep
On 12 Lis, 18:36, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 12-11-2011 o 15:04:42 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Ten cyrkus ma wszystko w dupie, nawet hemoroidy :)

Ty za to masz je na mózgu i dlatego tak bredzisz.

> [...]

A wy gdzie macie mózg Pietrzykowski?
jb

Data: 2011-11-13 14:05:59
Autor: stevep
stevep
Dnia 13-11-2011 o 00:18:25 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Ten cyrkus ma wszystko w dupie, nawet hemoroidy :)

Ty za to masz je na mózgu i dlatego tak bredzisz.

Tam gdzie wy kapustę białucho.

--
stevep

Data: 2011-11-13 08:03:16
Autor: jrr
stevep
On 13 Lis, 14:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 13-11-2011 o 00:18:25 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> A wy gdzie macie mózg Pietrzykowski?
> jb

Tam gdzie wy kapustę białucho.

czyli kapustę też masz w dupie?

Data: 2011-11-14 08:06:55
Autor: stevep
stevep
Dnia 13-11-2011 o 17:03:16 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 13 Lis, 14:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

U ciebie jedyne zwoje to te kapusty umieszczonej w miejscu łba.

--
stevep

Data: 2011-11-08 17:04:27
Autor: stevep
stevep
Dnia 08-11-2011 o 13:29:27 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

[...]

Zwełaszcza jak się prezentuje poziom bruku.

--
stevep

Data: 2011-11-08 17:03:17
Autor: stevep
stevep
Dnia 08-11-2011 o 12:47:43 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
że nie od urodzenia był chamem.

Moje gratulacje!
JB

No wiesz nie każdemu się jak tobie udaje być chamem z urodzenia.

--
stevep

Data: 2011-11-08 11:20:36
Autor: jrr
stevep
On 8 Lis, 17:03, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 12:47:43 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> Moje gratulacje!
> JB

No wiesz nie każdemu się jak tobie udaje być chamem z urodzenia.

No to wyznaj wreszcie, kiedy tobie się to udało?
jb

Data: 2011-11-09 09:01:41
Autor: stevep
stevep
Dnia 08-11-2011 o 20:20:36 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

No to wyznaj wreszcie, kiedy tobie się to udało?

Nigdy, bo omijam cię jak śmierdzące gówno.

--
stevep

Data: 2011-11-09 01:21:48
Autor: jrr
stevep
On 9 Lis, 09:01, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 20:20:36 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> No to wyznaj wreszcie, kiedy tobie się to udało?
> jb

Nigdy, bo omijam cię jak śmierdzące gówno.

To po coś tu przyszedł? He?
(przyznaj się, lubisz mnie Stefek)

jb

Data: 2011-11-08 19:30:32
Autor:
stevep
On Tue, 8 Nov 2011 03:47:43 -0800 (PST), jrr <jacekbialy0@tlen.pl>
wrote:

Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
że nie od urodzenia był chamem.

Moje gratulacje!
JB

 a ty od zawsze, n'est pas?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-09 00:45:42
Autor: jrr
stevep
On 8 Lis, 12:47, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
Stefan Pietrzykowski (stevep) przyznaje,
że nie od urodzenia był chamem.

Moje gratulacje!
JB

Pietrzykowski byłeś tu przed kilkunastoma minutami!
Wyjaśnij, kiedy udało ci sie schamieć.
_biały

Data: 2011-11-09 17:42:58
Autor: stevep

[...]