[ps3] stimulus pack MW2

Data: 2010-05-06 09:49:23
Autor: Qula
[ps3] stimulus pack MW2
hmm... ciekawe

ten temat nie poruszyl, jak widze, zadnego muskułu na indiańskich twarzach obecnych tu gentlemanow...

....nikt nie strzela? ...naprawde interesujace ;]

no nic, ja wczoraj kupilem, chociaz z pewnymi problemami, bo chyba PSN byl przeciazony i wyskakiwal error podczas proby potwierdzenia zakupu ...ponowne wprowdzenie danych karty kredytowej wyeliminowalo klopot

no i szczerze mowiac tymi mapami z MW1 jestem rozczarowany... Crash jak byla nudna, tak wciaz jest ;/ ...ale te nowe na pierwszy rzut oka wydaja sie okej

pozdr
przemek

Data: 2010-05-07 09:06:29
Autor: Dawid Per
[ps3] stimulus pack MW2
W dniu 2010-05-06 09:49, Qula pisze:
[...]

Zamiast wydawać 60zł na map packa, wydałem 60zł na całą grę (BF:BC2) i się przesiadłem. Przynajmniej mapy będę miał za darmo.

D.

Data: 2010-05-07 11:41:42
Autor: Catalyst
[ps3] stimulus pack MW2

"Dawid Per" <dape_news@gazeta.pl> wrote in message news:hs0e5n$jbi$1inews.gazeta.pl...
Zamiast wydawać 60zł na map packa, wydałem 60zł na całą grę (BF:BC2) i się przesiadłem. Przynajmniej mapy będę miał za darmo.

eee? na jaką platformę ten bc2? Chyba pc albo nokia symbian :)

Pozdr

Data: 2010-05-07 13:23:49
Autor: Marcin Gardeła
[ps3] stimulus pack MW2
Dawid Per wrote:
Zamiast wydawać 60zł na map packa, wydałem 60zł na całą grę
(BF:BC2) i się przesiadłem. Przynajmniej mapy będę miał za darmo.

No cóż, masz rację. Z przykrością to piszę bo byłem wielkim fanem MW, pierwsze momenty w MW2 tłumaczyłem sobie: choroby wieku młodzieńczego, dajmy jej szansę, na pewno to szybko poprawią (matchmaking), ale cóż, nie to nie, też się przesiadłem i raczej szybko nie wrócę do MW2. Deklaruję również, że po wyruchaniu mnie z jakością MW2 na tyle jestem zawiedziony, że MW3 nie kupię. A teraz... cóż, wkładam płytkę z BFBC2 o godzinie 7 rano, nie czekam na żadnego hosta czy ludzi w teamie, nie mam lagów i sobie po prostu gram - rzecz nieosiągalna w MW2 o tej porze dnia.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-07 13:37:08
Autor: Catalyst
[ps3] stimulus pack MW2

"Marcin Gardeła" <dio-beu@gazeta.pl> wrote in message news:hs0t8o$i41$1inews.gazeta.pl...
o godzinie 7 rano, nie czekam na żadnego hosta czy ludzi w teamie, nie mam lagów i sobie po prostu gram - rzecz nieosiągalna w MW2 o tej porze dnia.

Truuu. Za to własnie polubiłem BC. Multi swoją mechaniką też mi bardziej odpowiada

Pozdr

Data: 2010-05-07 21:04:02
Autor: Zdzicho
[ps3] stimulus pack MW2
Zamiast wydawać 60zł na map packa, wydałem 60zł na całą grę (BF:BC2) i się przesiadłem. Przynajmniej mapy będę miał za darmo.

Gdzie ci sie tak udalo kupic za taka cene?
Cos mi sie wiezyc niechce na allegro nie znajdzie sie czegos takiego

Data: 2010-05-08 12:54:02
Autor: Dawid Per
[ps3] stimulus pack MW2
W dniu 2010-05-07 21:04, Zdzicho pisze:
[...]

No jak wyżej napisane - na PC :> Jak wszystkie strzelanki u mnie.

D.

Data: 2010-05-08 20:26:54
Autor: Czezare
[ps3] stimulus pack MW2
Dawid Per pisze:

No jak wyżej napisane - na PC :> Jak wszystkie strzelanki u mnie.

D.

Wiec po co tu siedzisz i spamujesz?Won na pl.rec.gry.komputerowe!To jest grupa o grach na konsole kolego.
Pozdr
Cz.

Data: 2010-05-08 20:30:29
Autor: Marcin Gardeła
[ps3] stimulus pack MW2
Czezare wrote:
Wiec po co tu siedzisz i spamujesz?Won na pl.rec.gry.komputerowe!To
jest grupa o grach na konsole kolego.

Ty tak serio?

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-05-08 22:16:03
Autor: Dawid Per
[ps3] stimulus pack MW2
W dniu 2010-05-08 20:26, Czezare pisze:
Dawid Per pisze:

[...]

Bo w przeciwieństwie do trolli nie brandzluję się platformą. Mam PC (wartego mniej niż obecna cena PS3), X360, Wii, Ps2, PSP. Ja gram w gry i wsio mi ryba na czym, wybieram wygodniej i taniej. A PC o którym mowa JEST DLA MNIE KONSOLĄ. Bo podpięty do telewizora,zestawu 5.1 i z padem od X360 służy mi tylko do multimediów.

D.

Data: 2010-05-08 22:49:41
Autor: Zdzicho
[ps3] stimulus pack MW2

[...]

Zauroczyla mnie twoja historia
Nie zmienia to jednak faktu ze na tej grupie jak sie podaje cene gry to raczej mysli sie o grze na konsole nie na pc ;)

Data: 2010-05-08 23:01:52
Autor: Dawid Per
[ps3] stimulus pack MW2
W dniu 2010-05-08 22:49, Zdzicho pisze:

Zauroczyla mnie twoja historia
Nie zmienia to jednak faktu ze na tej grupie jak sie podaje cene gry to
raczej mysli sie o grze na konsole nie na pc ;)

60zł za stimulus packa jest ceną na konsolę. Czy poczułbyś się lepiej, gdybym napisał, że zamiast wydawać taką kasę na paczkę map, wolę kupić za to piwo ?  Czy uwzględnienie gry konsolowej + nieuwzględnienie gry PC łapie się już do Twojego kryterium ? Czy w takim przypadku uwzględnienie gry na konsolę i gry na PC już nie jest tematyką grupy ? A może chcesz sobie po prostu pociągnąć kolejną wojenkę platformową ? To nie ze mną, platformy mam w dupie, dla mnie liczą się tylko gry, a że na PC taniej - to nie moja wina, więc i mnie nie wiń.

D.

Data: 2010-05-09 12:25:26
Autor: Zdzicho
[ps3] stimulus pack MW2

[...]

Mam ponad 30 lat i malo mnie juz obchodzi temat wojny - ostatnia w jakiej bralem udzial to commodore vs atari hehe
Co do zasady nie przeszkadzaja mi tez twoje glebokie "przemyslaenia" na ten temat
Niemniej jednak skoro jest to grupa o konsolach to wypadaloby w swojej wypowiezi (tej pierwszej) zaznaczyc ze piszesz o grze na pc  ;)
Z automatu bowiem przyjalem ze skoro grupa jest o konsolach to podana przez ciebie cena gry dotyczy konsoli

[ps3] stimulus pack MW2