stłuczka i oc na kilka samochodów

Data: 2016-02-09 21:59:31
Autor: Szumek
stłuczka i oc na kilka samochodów
Witam
jak to jest jeżeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizję to wszystkie ubezpieczalnie zabieraj± znizki na wszystkie auta ?
a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?
pozdrawiam

Data: 2016-02-09 21:40:04
Autor: Budzik
stłuczka i oc na kilka samochodów
Użytkownik Szumek kszumek@interia.pl ...

[...]
Tak, na wszystkie.
I wszystkie TU korzystaj± ze wspolnej bazy, wiec...

Data: 2016-02-09 23:17:20
Autor: J.F.
stłuczka i oc na kilka samochodów
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA5A9E56BC2A12budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

.... wiec prawdopodobnie przy przedluzeniu polisy nawet nie sprawdza tej wspolnej bazy, bo maja przeciez wlasna, lepsza, bo dotyczaca przedluzanej polisy.

Za to przy zmianie ubezpieczyciela, czy kolejnym samochodzie ... o, wtedy sprawdzaja wspolna baze i widza wszystkie szkody :-)

J.

Data: 2016-02-09 23:38:53
Autor: Liwiusz
stłuczka i oc na kilka samochodów
W dniu 2016-02-09 o 23:17, J.F. pisze:
UĹĽytkownik "Budzik"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
UĹĽytkownik Szumek kszumek@interia.pl ...
jak to jest jeĹĽeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizjÄ™ to
wszystkie ubezpieczalnie zabierajÄ… znizki na wszystkie auta ?
a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?
pozdrawiam

Tak, na wszystkie.
I wszystkie TU korzystajÄ… ze wspolnej bazy, wiec...

... wiec prawdopodobnie przy przedluzeniu polisy nawet nie sprawdza tej
wspolnej bazy, bo maja przeciez wlasna, lepsza, bo dotyczaca
przedluzanej polisy.

Skoro dotyczy tylko tej polisy, to z definicji nie jest to lepsza baza.

--
Liwiusz

Data: 2016-02-10 06:08:59
Autor: ddddddddd
[...]

pytanie jak szybko info o stłuczce tam l±duje. Jak odnawiasz polisę za miesi±c to może ci się upiec, bo info jeszcze nie będzie- ja tak ubezpieczyłem dwa samochody, przy trzecim po ok. miesi±cu rekalkulowali składkę.

Łukasz

Data: 2016-02-10 17:14:44
Autor: Budzik
[...]

Rzeczywi¶cie najczesciej tak to działa :)

Data: 2016-02-09 23:00:59
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Szumek pisze tak:

jak to jest jeżeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizję to wszystkie ubezpieczalnie zabieraj± znizki na wszystkie auta ?
a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?

Nic to nie da. Ale je¶li rozwalisz służbowy albo żony to nie :)

Czyli rejestruj dwa na żonę i dwa na siebie.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-02-09 23:38:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-02-09 o 23:00, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Szumek pisze tak:

jak to jest jeĹĽeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizjÄ™ to wszystkie ubezpieczalnie zabierajÄ… znizki na wszystkie auta ?
a moze lepiej każde auto ubezpieczyć u innego ubezpieczyciela ?

Nic to nie da. Ale jeśli rozwalisz służbowy albo żony to nie :)

Czyli rejestruj dwa na ĹĽonÄ™ i dwa na siebie.

To też zależy od oferty, bo można znaleźć takie, gdzie szkody są na
przykład brane pod uwagę nie po właścicielu, tylko po numerze
rejestracyjnym, czy po konkretnym samochodzie. TudzieĹĽ moĹĽna
gdzieniegdzie wykupić opcję "ochrona zniżek".

--
Liwiusz

Data: 2016-02-10 07:47:06
Autor: tck

na  ** p.m.s **  Szumek pisze tak:

[...]

z ta 'ochrona znizek' to tez bywa roznie
na samochodzie z ta polisa z ochrona nie bedzie zwyzki a na innych juz tak

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2016-02-10 09:44:57
Autor: AL
On 2016-02-09 23:00, PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  Szumek pisze tak:

[...]

tak - ale bez współwłasno¶ci (bez podania drugiego wła¶ciciela) - dla osób fizycznych

Je¶li jednak rejestracja jest na firmę - to tak się już nie da.

Data: 2016-02-10 12:40:04
Autor: szerszen
stłuczka i oc na kilka samochod ów
On Tue, 9 Feb 2016 21:59:31 +0100
"Szumek" <kszumek@interia.pl> wrote:

jak to jest jeżeli mam zarejestrowane 4 auta i spowoduje kolizję to wszystkie ubezpieczalnie zabieraj± znizki na wszystkie auta ?

Sprawdź, podzwoń popytaj. Wielki temu jak ubezpieczałem swoje pierwsze auto, ze współwłasnością na ojca, właśnie dla zniżek, to w Alianz otrzymałem informację, że wtedy u nich zwyżka szła tylko na auto z kolizją, a nie na wszystkie ubezpieczone na daną osobę. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-02-11 10:48:59
Autor: Hinek
W dniu 2016-02-09 o 21:59, Szumek pisze:
[...]

Mogę powiedzieć jak jest w AXA. Mam tam ubezpieczonych kilka pojazdów. Po spowodowaniu szkody jednym z nich - podwyższono składkę tylko tej jednej polisy.

--
Hinek

stłuczka i oc na kilka samochodów