stojak rowerowy

Data: 2009-11-22 00:34:24
Autor: t56
stojak rowerowy
Niedawno na Bielanach w wawie oddano do użytku nowy ratusz, robi
wrażenie, ale najbardziej zdumiło mnie że użędnicy zadbali o
funkcjonalną i elegancką wiatę na rowery. Mam nadziej że to początek i
teraz powstanie wygodna sieć ścieżek rowerowych prowadzących do
ratusza.
http://www.arch-aniol.pl/miasto/estetyka-urzedu/

AND

Data: 2009-11-22 12:45:19
Autor: arturbac
stojak rowerowy
t56 pisze:
Niedawno na Bielanach w wawie oddano do użytku nowy ratusz, robi
wrażenie, ale najbardziej zdumiło mnie że użędnicy zadbali o
funkcjonalną i elegancką wiatę na rowery.

Wygląda ładnie i fakt że pomyśleli to już rewolucja, ale np na pomorzu by sie nigdy nie sprawdziła  w takim wykonaniu, u nas deszcz nigdy nie pada pionowo, zawsze zacina pod dużym kątem.

Data: 2009-11-22 06:52:35
Autor: t56
stojak rowerowy
On 22 Lis, 12:45, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:

Wygląda ładnie i fakt że pomyśleli to już rewolucja, ale np na pomorzu
by sie nigdy nie sprawdziła  w takim wykonaniu, u nas deszcz nigdy nie
pada pionowo, zawsze zacina pod dużym kątem.

Może na zdjęciu tego nie widać, ale wiata ma szklane boczne ścianki..

Data: 2009-11-22 17:22:32
Autor: Tomasz Krakowiak
stojak rowerowy
t56 pisze:
Niedawno na Bielanach w wawie oddano do użytku nowy ratusz, robi
wrażenie, ale najbardziej zdumiło mnie że użędnicy zadbali o
funkcjonalną i elegancką wiatę na rowery.

Użędnicy może i tak.
Ale z urzędnikami to rowerzyści musieli walczyć pewnie z rok czasu.
http://www.zm.org.pl/?a=ratusz_bielan_zgibek-095

tom.krakus
http://znak-b36.blogspot.com

stojak rowerowy