stojaki

Data: 2011-12-01 21:02:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
stojaki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Wed, 30 Nov 2011 21:06:33 +0100,
pl.rec.rowery:
Oczywiscie poruszylem te sprawe z kims z tego Centrum (podobnie jak probuje walczyc w wielu innych miejscach), ale uslyszalem to co zwykle.
Ze pretensje to do gminy, bo gmina zainstalowala, ze jestem pierwszy ktory sie czepia, i ze chyba dobrze ze sa stojaki niz gdyby ich nie bylo, i na koniec, ze przeciez tak wlasnie wygladaja stojaki rowerowe (i czy nie mam oczu, bo przeciez wszedzie sa takie same).

I, oczywiście, zabrakło ci jaj, żeby przypiąć rower do balustrady albo do
poręczy drzwi?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-02 08:44:53
Autor: whitey
stojaki
On 01/12/11 20:02, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

a na koncu uslyszal charakterystyczny odglos "plonk"
NMSP

I, oczywiście, zabrakło ci jaj, żeby przypiąć rower do balustrady albo do
poręczy drzwi?

;-)

--
whitey

Data: 2011-12-02 19:51:56
Autor: Titus Atomicus
stojaki
In article <jba365$36h$1@inews.gazeta.pl>,
 whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote:

> [...]

NMSP

> I, oczywiście, zabrakło ci jaj, żeby przypiąć rower do balustrady albo do

;-)

No tak.
Zieeew.
Plonk dla kolejnego przyglupa.
A kolega Karweta wciaz nie wyrosl, jak widze, z wieku szkolnego.

TA

stojaki