stojaki rowerowe na okeciu

Data: 2014-03-24 17:01:39
Autor: Ignac
stojaki rowerowe na okeciu
W dniu sobota, 22 marca 2014 13:17:52 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Bylem ostatnio na Lotnisku Chopina (Okecie).
Zawsze zostawialem rower przy 'koniowiazie' w poblizu wjazdu dla VIPow

Raczej bym się mocno zdziwił,gdybyś postawił w innym miejscu

Rozumiem, ze jakis inteligent z zarzadu lotniska stwerdzil, ze VIPy na  rowery patrzec nie mogą

I odpowiedziałeś sobie na swój problem,niemniej
niektorzy klienci przybywaja na rowerach, bo jednak kilka rowerow tam zawsze stoi

Ale oni pewnie za każdym razem machną VIP-owską legitką, a Tobie może się zwyczajnie nie chce

Jakie niebezpieczestwo mialyby stwarzac te rowery?
 No takie,że ktoś dla niepaznaki zamiast rowerem,przyjedzie czołgiem

Szkoda ze nie kumasz

Ja nie kumam,gdybym nie wiedział,że jesteś wporz kolo,mógłbym
się co najmniej na Ciebie obrazić

Ja przyjechalem na rowerze. Jak zwykle zreszta.Tak czy siak

Ale drogi TA nie na lotnisko,bój się Boga A kolega Maciek niestety,ale dotknął istoty problemu:

Koniecznie te rowery izolować i likwidować, bo rowerem panie to się po wsi jeździ, a nie po mieście i to jeszcze koło lotniska...

I ja mam szanowac takie decyzje? Kolega chyba w jakiejs korporacji pracuje?

W jakiej korporacji,ja "robię" na tym lotnisku
Czy czujesz się dotknięty? Mam nadzieję,że nie.

Data: 2014-03-25 09:06:24
Autor: Titus Atomicus
stojaki rowerowe na okeciu
In article <b4ee5d13-ad1c-4876-a528-be19a7d9aef5@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

[ciach majaczenia]
ja "robię" na tym lotnisku
Czy czujesz się dotknięty? Mam nadzieję,że nie.
Ignac, chlopie, jasne, ze nie czuje sie dotkniety.
Tylko martwi mnie ze twoja demencja (albo to ten twoj brak bystrosci) mocno sie posunela.
Rozumiem, ze port lotniczy w ramach jakies polityki rownosci i takich matolkow zatrudnia (co w zestaweniu z decyzja w sprawie przeniesieia 'parkingu dla rowerowow' ladnie sie rysuje).
--
TA

Data: 2014-03-25 01:48:05
Autor: Ignac
stojaki rowerowe na okeciu
W dniu wtorek, 25 marca 2014 09:06:24 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

>ja "robię" na tym lotnisku

> Czy czujesz się dotknięty? Mam nadzieję,że nie. Ignac, chlopie, jasne, ze nie czuje sie dotkniety.
 Ależ oczywiście ,że się z toba zgadzam,zakpiłem sobie
z absurdalności sytuacji,ktorą tu przedstawiłeś.
Jak zawsze w takich przypadkach,wena mnie dopada.
Tylko to co teraz piszę,jest jak najbardziej serio! Muśimy się też trochę bawić,bo umarlibyśmy z nudów.

stojaki rowerowe na okeciu