stół do salonu

Data: 2013-09-19 20:40:27
Autor: Marcin
stół do salonu
witam, może to nie na tą grupę ale spytam;-)
planuję kupno do swojego salonu stołu bilardowego. Salon jest duży więc zastanawiam się nad stołem 8 lub 9 stopowym. w internecie znalazłem stół firmy proyasport. z płytą kamienna jest to koszt 3-3,5 tys. w porównaniu z innymi stołami oferta wydaje się ciekawa. Ma ktoś doświadczenie w zakupie stołu? czy warto brać produkt tej firmy? niestety sprzedaż jest tylko internetowa i nie mam gdzie podjechać i obejrzeć stołu "na żywo"
Stół nie będzie używany profesjonalnie, raczej okazjonalne gry w zimowe wieczory, no i musi ładnie wyglądać w salonie;-)
z góry dziękuję za rady

pozdrawiam

stół do salonu