stop cyklofobii!

Data: 2009-11-17 12:11:26
Autor: Tomasz Kordat
stop cyklofobii!
alimak pisze:
Poznańska Masa Krytyczna po raz kolejny wzięła udział w Marszu
Równości i Tolerancji, który w Poznaniu odbył się w sobotę, 14
listopada. Protestowaliśmy przeciw poczynaniom Prezydenta Miasta
Poznania, który zabrania nam, rowerzystom i rowerzystkom, wyrażać
publicznie krytykę wobec dyskryminacyjnej polityki władz miasta.
http://poznanskamasakrytyczna.blogspot.com/
Dziekujemy wszystkim rowerzystkom i rowerzystom, którzy byli tam z
nami!
To dzięki Wam nasz głos był słyszalny!

Pedalarze z pedałami.
To bardzo źle wróży.

TK

Data: 2009-11-17 04:39:53
Autor: Agila
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 12:11, Tomasz Kordat <tomasz.kor...@wuw.peel> wrote:

Pedalarze z pedałami.
To bardzo źle wróży.

Komu? Którzy cię bardziej wkurzają? Tak z głupiej, babskiej
ciekawości...

Data: 2009-11-17 15:30:28
Autor: MichałG
stop cyklofobii!
Agila pisze:
[...]

nie wqurza a dziwi takie egzotyczne połączenie - i nie tylko Tomasza.

Pozdrawiam
michał

Data: 2009-11-17 06:38:43
Autor: Agila
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 15:30, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Agila pisze:

> Komu? Którzy cię bardziej wkurzają? Tak z głupiej, babskiej
> ciekawości...

nie wqurza a dziwi takie egzotyczne połączenie - i nie tylko Tomasza.

Połączenie jest dość egzotyczne (a skojarzenia mogą być niewybredne),
ale ja osobiście nie rozumiem jakim cudem połączenie MK z inną
demonstracją, protestem, czy jak to tam nazwać, może rzutować na mnie
lub na innych rowerzystów.

Data: 2009-11-17 17:49:36
Autor: MichałG
stop cyklofobii!
Agila pisze:

[...]

Jak nie rozumiesz, skoro w pierwszym członie zdania piszesz jakim cudem.....

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-11-17 09:12:48
Autor: Agila
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 17:49, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

Jak nie rozumiesz, skoro w pierwszym członie zdania piszesz jakim
cudem.....

Bo nie rozumiem. Równie dobrze można MK w którymś mieście podpiąć pod
dowolną imprezę, np wiec polityczny, ale czy to zepsuje opinie
wszystkim innym rowerzystom?
No niby jakim cudem?
Jesteśmy jakimś jednorodnym towarzystwm wzajemnej adoracji?

Data: 2009-11-17 19:36:54
Autor: MichałG
stop cyklofobii!
Agila pisze:
[...]

Jednak rozumiesz... ;). Własnie dlatego, że kazdy rowerzysta jest inny nie powinni sie oni podpinac sie pod tak wyrazistą i jednoznaczną impreze....
Uważasz, że nie istnieje coś takiego jak uogólnienie?

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-11-17 13:26:26
Autor: Agila
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 19:36, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

[...]

Przyznam, że nie spojrzałam na to z tej strony. Rzeczywiście, jest w
tym sens.
Uogólnienia faktycznie istnieją i są problemem. No ale też nikt
normalny nie posądzi ciebie czy mnie o np jakieś skrajne sympatie
polityczne tylko dlatego, że jeździmy rowerami, a ktoś gdzieś tam
podpiął MK pod jakąś akcję. A ci którzy posądzą... Cóż, nie są ludźmi,
z którymi warto rozmawiać.

Data: 2009-11-18 08:37:53
Autor: MichałG
stop cyklofobii!
Agila pisze:
[...]

Ale to oni tworzą jeśli nie 'opinie publiczną' to 'ogólne wrażenie w społeczeństwie' ;)
Tu niejako zmusza sie kogoś, kto może miałby ochotę przyłączyć sie do MK (choc nie wiem po co.. ), do udziału w czymś w rodzaju love parade i wysłuchiwania komentarzy o 3 pedałach rzucanych z chodnika....
Dla mnie niesmaczny pomysł... ale cóz.. ja juz niedzisiejszy... ;)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-11-17 22:41:48
Autor: stefandora
stop cyklofobii!
Agila wrote:
[...]

Kompleksy, kompleksy :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-17 15:59:16
Autor: Coaster
stop cyklofobii!
MichałG wrote:
Agila pisze:
[...]

Duza grupa homoseksualistow pojechala sobie na rowerach - to takie dziwne? ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2009-11-17 08:18:29
Autor: Michał Wolff
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 15:59, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Duza grupa homoseksualistow pojechala sobie na rowerach - to takie
dziwne? ;-)

Dokładnie taki obrazek pójdzie w świat i inspiratorzy udziału
rowerzystów w takim przedsięwzięciu dobrze o tym wiedzą, z
premedytacją wykorzystują ludzi rozjuszonych na postawę miasta wobec
rowerzystów
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2009-11-17 17:38:15
Autor: kaczor1
stop cyklofobii!
Michał Wolff pisze:
[...]

A kto to są ci inspiratorzy ?
podli, przebiegi i wykorzystujący nieświadomych rowerzystów do poparcia dla inności...
Zgadzam się z twierdzeniem, że przyłączenie się dużej grupy rowerowej "Masy" do tego typu manifestacji może być postrzegane w niewłaściwy sposób.
Ale spisku bym się nie doszukiwał.
No chyba że coś wiesz.

--
Pozdrawiam Roland

Data: 2009-11-17 08:52:36
Autor: Michał Wolff
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 17:38, kaczor1 <roland.korczakow...@kasowac.komax.net.pl>
wrote:

[...]

No ktoś przecież chyba musiał to zorganizować? Myślisz, że nagle ot
tak - iluś rowerzystów spontanicznie postanowiło wziąć udział w Marszu
Równości? Koleżanka Tsunami, która na blogu poznańskiej Masy
Krytycznej opis tego wydarzenia umieszcza - od dawna jest znana z
bardzo lewicowych poglądów, podejrzewam, że miała w zorganizowaniu tej
akcji spory udział.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-17 18:27:21
Autor: kaczor1
stop cyklofobii!
wrote:

[...]

Spontaniczność na pewno nie jest naszą cechą narodową a i ogromnego jej rozkwitu nie dostrzegłem w ostatnim czasie, więc nie wątpię w to że organizatorzy czy inspiratorzy byli.

[...]

Koleżanki Tsunami nie znam i nie znam jej poglądów.
Zastanawiam się jednak nad tą premedytacją, bo sugerujesz że rowerzyści   z założenia mieli zostać wykorzystanie do agitacji na rzecz gejów i lesbijek.

Czym innym jest obrazek jaki w świat idzie (ten wg. mnie przynosi więcej szkody niż pożytku) a czym innym pierwotne założenia.

Nie wiem jaki charakter miał Marsz w Poznaniu, jak wyglądał i przebiegał.
Widziałem pierwszy, który odbywał się w Warszawie - tolerancja dla mniejszości, inności i inne bardzo szczytne hasła. Tyle że bardziej to to przypominało love parade, niż marsz w obronie wyższych idei.
I tak, teraz ja i ludzie których znam go postrzegają - Przemarsz gejów i tyle.
I nie wiem czy jest jakaś możliwość zmiany w wizerunku tej manifestacji, niezależnie ilu dyskryminowanych rowerzystów,
niepełnosprawnych czy mniejszości narodowych brało by udział w tym pochodzie.

--
Pozdrawiam Roland

Data: 2009-11-17 23:24:52
Autor: Tomasz Kordat
stop cyklofobii!
wrote:

[...]

Pewnie się mści za to, że jej niewyskrobano.

TK

Data: 2009-11-17 18:01:32
Autor: Krzysztof
stop cyklofobii!
[kaczor1, 17 listopada 2009 17:38:15]
A kto to są ci inspiratorzy ?
podli, przebiegi i wykorzystujący nieświadomych rowerzystów do poparcia dla inności...

Kamila Sapikowska, organizatorka Poznańskiej Masy Krytycznej, jest związana z lesbijsko-feministycznym portalem "kreatura.net".
http://magazyn.kreatura.net/authors/?authorID=45
Podejrzewam, że istotnie wykorzystała Masę Krytyczną dla swoich innych celów.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Data: 2009-11-17 09:37:37
Autor: Michał Wolff
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 18:01, "Krzysztof" <KrzysztofPiorunWYTNI...@hotmail.com>
wrote:

[...]

Nie wiem czy to właśnie nie jest owa Tsunami. Ale linki na stronie
owej "Poznańskiej Masy Krytycznej" trochę mówią:
"Feminoteka"
"Kobiety kobietom"
"Thinktank feministyczny"
i wreszcie "Kobiety u władzy" :))

Trudno taką osobę nazwać niezaangażowaną ideologicznie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-17 18:46:53
Autor: kaczor1
stop cyklofobii!
wrote:

[...]

Nie przekonuje mnie to.

Ale.
Skłania do zastanowienia.

--
Pozdrawiam Roland

Data: 2009-11-17 22:53:10
Autor: stefandora
stop cyklofobii!
wrote:

[...]

Inaczej mówiąc: what a bitch!

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-17 14:25:52
Autor: Michał Wolff
stop cyklofobii!
On 17 Lis, 22:53, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

Inaczej mówiąc: what a bitch!

Czemu nie fucking?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-17 23:38:58
Autor: stefandora
stop cyklofobii!
Michał Wolff wrote:
On 17 Lis, 22:53, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:

Inaczej mówiąc: what a bitch!

Czemu nie fucking?

A dlaczego fucking?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-17 20:58:14
Autor: Coaster
stop cyklofobii!
Krzysztof wrote:
[...]

A to kreatura... ;-)

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-11-19 21:52:49
Autor: Renata Golebiowska
stop cyklofobii!

Zabawne. Ktoś dla swoich prywatno-politycznych celów wycyckał naiwnych rowerzystów, a część z nich jest gotowa zapluć monitor i rozwalić klawiaturę w obronie cwaniaków.

Czy tylko mi się przypomniał od razu Hyła reklamujący tu pełowski przedwyborczy piknik rowerowy?

Ech, wstyd się przyznać, że się rowerem jeździ.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-11-19 22:00:44
Autor: stefandora
stop cyklofobii!
Renata Golebiowska wrote:
zapluć monitor i rozwalić klawiaturę w obronie cwaniaków.

Masz jakiś podgląd czy sama się tak zachowujesz gdy czytasz posty lemingów?

Ech, wstyd się przyznać, że się rowerem jeździ.

Przestań.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-20 11:49:08
Autor: Renata Golebiowska
stop cyklofobii!
Dnia 19.11.2009 Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał/a:

[...]

Zapomniałam pogratulować pani Kamili z lobby feministyczno-lesbijskiego za skuteczne wykorzystanie stada pożytecznych idiotów. Godne podziwu jest też zapoczątkowanie wątku i sprawienie, że to inni gotowi są walczyć pazurami za Pani sprawę, a Pani tymczasem może przyglądać się z boczku i robić pilnie notatki, by wiedzieć na przyszłość jak jeszcze lepiej i skuteczniej manipulować idiotami. Chapeau bas!

Renata

PS Właściwie, to powinnam Pani podziękować - piękna praktyczna lekcja z manipulacji, a to temat, który mnie interesuje.

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-11-20 11:51:23
Autor: Tomasz Tarchala
stop cyklofobii!
Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> wrote:

[...]

Jak wiemy, Twoimi idolami są ludzie, którzy nie ulegają manipulacji. Mam
dla Ciebie wspaniały przykład takiej postaci. Naukowiec, który
przeniknął wszystkie mechanizmy manipulacji nowoczesnej demoliberalnej
cywilizacji śmierci i podjął stosowne działanie.

Nazywał się Kaczynski. Ted Kaczynski.

//NoOffenc

Data: 2009-11-20 15:39:09
Autor: dobrov
stop cyklofobii!
Renata Golebiowska pisze:
[...]

Jestem Twoim fanem - bez cienia ironii.
Dokładnie tak samo to postrzegam ale nie umiałbym tego chyba tak zgrabnie ująć :)

Data: 2009-11-20 07:06:21
Autor: Agila
stop cyklofobii!
On 20 Lis, 15:39, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Renata Golebiowska pisze:

> [...]

A co? Wtedy też podniósł się taki rwetes w obronie czystości
ideologicznej roweru?

Kupcie sobie hulajnogi. A, i jeśli macie prawo jazdy, to też je
oddajcie, bo to jednak trochę wstyd należeć do grupy, której niektórzy
przedstawiciele jeżdżą po pijaku, jakoś nie spodziewają się pieszych
na przejściach, rozjeżdżają małe kotki, są w stanie niezauważyć tira
"bo był słabo oświetlony" i wjechać mu w tył itp.

> Zapomniałam pogratulować pani Kamili z lobby
> feministyczno-lesbijskiego za skuteczne wykorzystanie stada
> pożytecznych idiotów.
A tu już poczułam się jak na forum Interii lub Onetu.

> [...]
> Pani tymczasem może przyglądać się z boczku i robić pilnie notatki, by
> wiedzieć na przyszłość jak jeszcze lepiej i skuteczniej manipulować
Znaczy jak ktoś ma nieodpowiednie/niewygodne/po prostu inne poglądy
jest idiotą? Czy musi mieć tylko inne niż wy, żeby zasłużyć na to
godne miano? Połączenie MK i wiadomej, budzącej emocji demonstracji
może i nie było najszczęśliwsze, ale to chyba nikogo nie upoważnia do
nazywania idiotami ludzi, któzy się na niej zjawili.

Jestem Twoim fanem - bez cienia ironii.
Twoje prawo. Takie samo jak innych wyrażać swoje poglądy. Choćby przez
uczestniczenie w demonstracjach, które się tobie nie podobają.

Dokładnie tak samo to postrzegam ale nie umiałbym tego chyba tak zgrabnie ująć :)
Więcej wiary, słonko, więcej wiary w siebie... :)

Data: 2009-11-20 22:54:35
Autor: dobrov
stop cyklofobii!
Musisz nauczyć się tego i owego o poprawnym cytowniu i odpowiadaniu na grupach.
Wierzę w Ciebie Słonko :)

Data: 2009-11-21 01:06:42
Autor: Jan Srzednicki
stop cyklofobii!
On 2009-11-20, dobrov wrote:
Musisz nauczyć się tego i owego o poprawnym cytowniu i odpowiadaniu na grupach.
Wierzę w Ciebie Słonko :)

Toś palnął. Bez cytatu i bez wrotki piszesz sobie w powietrze. Niezły
wyjadacz z Ciebie.

Data: 2009-11-21 22:45:36
Autor: dobrov
stop cyklofobii!
Jan Srzednicki wrote:
Toś palnął. Bez cytatu i bez wrotki piszesz sobie w powietrze. Niezły
wyjadacz z Ciebie.

Nie odnoszę się do żadnego konkretnego fragmentu. Czy miałem przytoczyć całość,
która jest jedną wielką pomyłką? Mój post jest w odpowiednim miejscu na drzewku,
i to jasno wskazuje komu odpowiadam.

Data: 2009-12-08 04:06:01
Autor: Titus Atomicus
stop cyklofobii!
In article <he9llh$nk5$1@news.interia.pl>, dobrov <dobrov0@interia.pl> wrote:

Jan Srzednicki wrote:
> [...]

która jest jedną wielką pomyłką? Mój post jest w odpowiednim miejscu na drzewku,

Ja nie mam drzewka. I jakos wpadlem w srodek tego flejma.
O co tu chodzi?
:-(
TA

Data: 2009-11-17 11:21:50
Autor: Jan Srzednicki
stop cyklofobii!
On 2009-11-17, Tomasz Kordat wrote:
alimak pisze:
[...]
Dziekujemy wszystkim rowerzystkom i rowerzystom, ktĂłrzy byli tam z
nami!
To dzięki Wam nasz głos był słyszalny!

Pedalarze z pedałami.
To bardzo źle wróşy.

WyjdĹş.

Data: 2009-11-17 12:51:25
Autor: Jan Srzednicki
stop cyklofobii!
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-11-17, Tomasz Kordat wrote:
alimak pisze:
[...]

Zapach z ust twych nieprzyjemnym jest wysoce.

Data: 2009-11-17 23:18:09
Autor: Tomasz Kordat
stop cyklofobii!
Jan Srzednicki pisze:
[...]