[LOT] stopka na mojej stronie

Data: 2017-05-11 20:47:30
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
[LOT] stopka na mojej stronie
zawsze chciałem mieć stronę o unii europejskiej...

no i mam, adres podałem na .praca

mam taki pomysł na stopkę,

na dole obok siebie w jednej linii tępe mordy dzisiejszych popis/eu liderów... z każdego ryja dymek i w nim jakieś sztandarowe hasło w pełni określające postawę moralną właściciela gęby...

proszę o pomoc w ustaleniu tych haseł?

wiadomo:
jarek
grzesio
koder
paweł
rysiek

ktoś jeszcze?

Data: 2017-05-11 22:00:36
Autor: Pajdak
[LOT] stopka na mojej stronie

Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Siebie  wstaw. Koneicznie z białą różą. Ludziska będą mieli przyjemnośc
plując na ekran.

--
Lepudruk

[LOT] stopka na mojej stronie