[ID] stosunkowo nowy film sensacyjny

Data: 2011-10-06 20:38:16
Autor: Piotrek
[ID] stosunkowo nowy film sensacyjny
Rok produkcji to chyba coś między 2004 a 2006. Akcja rozgrywa się w Anglii. Na początku filmu główny bohater (o ciemnej karnacji) dowiaduje się, że jego rodzina została porwana i żeby ją ocalić musi umożliwić odpowiedzialnym za to delikwentom napad na bank, w którym pracuje, wyłączając jakiś system zabezpieczeń. Ultimatum zostaje mu przedstawione w furgonetce, do której jest wciągnięty przez porywaczy. Przy okazji jeden z nich opowiada o swojej osobliwej metodzie tortur-wkładaniu metalowego drutu w cewkę moczową ofiary. Pod koniec filmu role jakimś cudem się odwracają i pomysłodawca staje się ofiarą swojego własnego pomysłu.

Data: 2011-10-07 13:59:03
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-10-06 20:38,  *Piotrek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

To mi się kojarzy:
http://www.imdb.com/title/tt0408345/
Ale to było w US

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-10-07 18:26:06
Autor: Habeck Colibretto
[ID] stosunkowo nowy film sensacyjny
Dnia 07.10.2011, o godzinie 13.59.03, na pl.rec.film, Mirek Ptak
napisał(a):

[...]

To nie to. Mam na końcu języka i jakoś nie mogę sobie przypomnieć. Szlag...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-10-09 21:58:05
Autor: Piotrek
> [...]

> Ale to było w US

To nie to. Mam na końcu języka i jakoś nie mogę sobie przypomnieć. Szlag...

Postaraj się troszkę :) Pamiętam nawet jak wyglądało to odwrócenie ról (jeśli to w czymś pomoże): jakiś sojusznik głównego bohatera porwał i uwięził złych panów, a tego od wkładania druta przywiązał nagiego do krzesła, wlał w niego koktajl na bazie Viagry, a jak już był gotowy, przeprowadził na nim niewątpliwie bolesny zabieg.

--

[ID] stosunkowo nowy film sensacyjny