strach przed bagażem na dachu(rower)seat ibiza

Data: 2010-05-21 09:53:24
Autor: masza
strach przed bagażem na dachu(rower)seat ibiza
Witam szanownych grupowiczów mam seata ibizę i bagażnik dachowy który mocuje się zaciskając długą śrubę a ona zaczepami zaciska się na wyżłobieniach dachu. Kiedyś miałem vecte i tam mogłem i 5 rowerów wozić a tu się boję nawet jednego czy ktoś ma taki samochodzik i używa bagażnika. pozdrawiam

strach przed bagażem na dachu(rower)seat ibiza