[KRK] straciłem rower :-/

Data: 2009-11-18 12:34:24
Autor: tomek bilinski
[KRK] straciłem rower :-/
w nocy z soboty na niedzielę ukradziono mi rower :-/ :-/...............

góral merida matts hfs 20", srebrny na osprzęcie deore xt. rower składany
przeze mnie w 2005 roku, hamulce tarcze avid mechanical. siodło nisene fizik
lekko wytarta skóra na bokach o kolorze zielonkawym. pedały shimano spd 540 o
ile pamietam. napęd zajechany, korba LX z 2005 r, na tylnim widelcu od strony
łańcucha stara opona przypięta zipami, rogi author ergobar, wyprofilowane, rower na oponach maxxis wormdrive semslick już troche zużytych. rower miał
nowe chwyty na kierownicy.

zdjęcia na stronie:

http://picasaweb.google.pl/bilinski.tomek7/2009_09_01#

ktokolwiek widział gdzieś  a da znąc będę dozgonnie wdzięczny.
mój nr telefonu: 508 113 681

NR RAMY: WC 59121X BI 1583

POZDRAWIAM
tomek

Data: 2009-11-18 12:35:53
Autor: Jan Srzednicki
[KRK] straciłem rower :-/
On 2009-11-18, tomek bilinski wrote:
w nocy z soboty na niedzielę ukradziono mi rower :-/ :-/...............
[..]
NR RAMY: WC 59121X BI 1583

Jakieś szczegóły i okoliczności, jakiś rejon Krakowa?

Data: 2009-11-18 06:30:26
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
straciłem rower :-/
On Nov 18, 12:35 pm, Jan Srzednicki
<w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid> wrote:
On 2009-11-18, tomek bilinski wrote:

> [...]
[..]
> NR RAMY: WC 59121X BI 1583

Jakieś szczegóły i okoliczności, jakiś rejon Krakowa?

  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

No i wiecej szczegolow na temat zabezpieczen: czym byl przypiety, w
jaki sposob, w jakim miejscu, na jak dlugo ?!!

Data: 2009-11-18 18:26:01
Autor: tomek bilinski
[KRK] straciłem rower :-/
On 2009-11-18, tomek bilinski wrote:
> w nocy z soboty na niedzielÄ&#65533; ukradziono mi rower :-/ :-/...............
[..]
> NR RAMY: WC 59121X BI 1583

JakieĹ&#65533; szczegĂłĹ&#65533;y i okolicznoĹ&#65533;ci, jakiĹ&#65533; rejon Krakowa?

rower stał zamknięty w piwnicy na oświecenia. nowy blok. nie wnosiłem do góry
do mieszkania bo nie zdazyłem umyć... :-/

Data: 2009-11-18 21:11:04
Autor: amrac
[KRK] straciłem rower :-/
On 2009-11-18, tomek bilinski wrote:
[...]

Kurde... to tak jak _nie_ ma czegoś takiego jak zostawić "na chwilę przed sklepem"... sorry ale musiałem to powiedzieć :/ Ogólnie współczuję... Standardowo: zgłoś na pały, napisz wszędzie gdzie możesz, śledź śledzikiem allegro:) Powodzenia, może się znajdzie :)

Data: 2009-11-18 22:25:52
Autor: Ryszard Mikke
[KRK] straciłem rower :-/
tomek bilinski <cykloza@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Jak masz numer, to może zarejestruj na bazarowerow.pl sprawdzi się skuteczność...

rmikke

Data: 2009-11-19 08:21:00
Autor: tomek bilinski
[KRK] straciłem rower :-/

Jak masz numer, to może zarejestruj na bazarowerow.pl sprawdzi się skuteczność.
..

rmikke

zrobione. dzięki za podpowiedź. pozdrawiam

tomek

Data: 2009-11-19 02:19:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
straciłem rower :-/
On Nov 19, 8:21 am, "tomek bilinski" <cykl...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Jak masz numer, to może zarejestruj na bazarowerow.pl sprawdzi się skuteczność.
> [...]

czyli nie przypiety do niczego w tejze piwnicy?

Data: 2009-11-20 07:19:19
Autor: tomek bilinski
straciłem rower :-/
frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał(a):
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

czyli nie przypiety do niczego w tejze piwnicy?

niestety nie. miałem umyć i wstawic na górę...

Data: 2009-11-25 01:37:47
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
straciłem rower :-/
On Nov 20, 7:19 am, "tomek bilinski" <cykloza.SKA...@gazeta.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com <frank.castle0...@googlemail.com> napisał(a):

> czyli nie przypiety do niczego w tejze piwnicy?

niestety nie. miałem umyć i wstawic na górę...

Czaje.

[KRK] straciłem rower :-/